Baráti csevej

55 0 0
                                    

A cimel elntétben nem baráti és nagy ban közölném hogy ez az egyetlen yaoi  sztorim és elég kezdö vagyok benne ugy hogy nézétek el nekem
köszi <3

kora reggel kong a csendtől, az iskola falain belül, csak egy diák van bent az épületben. Aki belép ide meg csapja az olcsó citromos tisztít-tó fanyar illata, és az enyhén érezhető dohos szagot. Míg a reggeli magányban ülő fiú, egyetlen haverja fől nem tűnt, gördül az ajtó majd csapódik.
- Csá Petya!- üdvözli Robi a barátját aki, még csak most dobja le a cuccát a padra majd magát a székbe.- Hány csajt dugtál meg tegnap?- Látszott a haverján, hogy nyúzót, sütőt az arcáról, hogy nagyon elege van a csajokból.

- Ne is kérdezd, az egész napomat tönkre tették.- Dúlt fúlt Peti.
- Mi történt?- Rákérdez az udvariság miatt, de tudja mi a dörgés.
- 5-böl, csak egy nő jött össze. „ Mert nem csalom meg a pasimat veled" „Fére értés volt az égész" „Bocs tévedtem".- sorolta a bajait a Petya, erősen vakarni kezdte a fejbőrét.- Idióta csajok. 
- Azok. Ám ezért vagyunk mi nekik akiket ki lehet használni, és akik meg baszhatják őket.- Magyarázza neki, hogy miért is dolgoznak.
- Igaz, de mi volt a hiba bennem?- Kételkedik a szexepenejében Peti, és sóvárgóan néz a fiúra. 
- Az hogy túl rideg vagy a kuncsaftokhoz!- Kegyetlenül a fejéhez vágja az igazságot, ami egy elég fanyar grimaszt. 
- Én rideg, az sok csaj az a rideg, igaz adom a flegmát, de azt a csajok csípik.- Meg Igazítja a nem túl nagy haj koronáját, egy kis nagy képűségél.
- Nem minden csajnak jön-be a rideg hűvös természet amit te produkálsz.- Piszkálni kezdte a haverját, aki látszólag nem veszi jó véleménnyel.
- Miből gondolod ezt? Hisz minden csaj döglik utánam.- Hangján érződőt az önteltség, és az beképzeltség csak úgy sugárzót róla. Robi fogni kezdte a fejét, és nagy sóhajtozásba kezdet. 
- Talán abból, hogy nekem a kuncsaftok nekem el mondani, mikor még nagyon kezdő voltam.- Petya ezen meg kiakadt, és tátogni kezdet a levegőben, zörögni kezd a telefonja.
- Ki a fene ez!- Ránéz a készülékre, elkezd fintorogni, lecsapja a padra, kobakját vakargatni kezdi. 
- Újabb meló?- Rá kérdez a barátja, kicsi aggodalommal a hangján. Peti csábosan rá pillant Robira aki egy kicsit zavarba is jön, annyira, hogy még a füle is bele vörösödik. 
- Igen, miért kérdezed, talán zavar?- Elkezdet kacérkodni, az ajkába harap.
- Nem zavar!- Nagy nehezen mondta ki a fiú, aki egy kicsit fel lett izgulva.- Ám miért vittél bele ebbe a munkába?- Váltja a témát Robi, de értet a dolgot Peti, és bele is megy, hátra húzódik, el kényelmeskedik a székében.
- Azért vitelek bele ebbe az egész be mert, jó vagy a dologban, és jó képű is vagy.- Díjazni kezdte.- Meg olyat tudsz te a kuncsaftokról amit én nem.- Elkezdte forgatni a szemét Robi.
- Ja például, azt hogy jobban szeretik az elérhetetlen fiúkat aki adják egy kicsit a magányos, és meg sérültet adod. Ez állta lába elég sikeres a nők körébe.- Elkezd dicsekedni a fiú, bár rögtön abba is hagyta. Nem nagyon lepte meg ezt Petit.
- Tényleg?- Meg hökkenten néz.- És be válik ez.- Vissza hajol, egy kicsit meg mozgatja a vállait mint egy vad állat aki a prédáját akarja becserkészni.
- Állattálba igen 10-9 sikerül.- közelebb kerül a Petyához. 
- Oh és milyen a lányok segge amikor menet a hotelba?- Ragadozóként tekint Robira Petya.
- nem fogdosom a feneküket, túl nagy!- Mutogatja a barátjának hogy mekkora lehet egy lány feneke.
- Mi a baj a női hátsókkal, vagy inkább a férfiaké jobb?- Elkezd lobogtatni a srác.
- Igen sokkal jobb.- Meg nyalja a felső ajkát.
- Á szóval még mindig a pasikra buksz.- Közelebb hajol a fiúhoz.- Volt rajtam kívül mással is?- Éget a tűz Peti szemébe.
- Nem rajtad kívül más pasival nem volt.- Bevallja az igazit. Még közelebb húzódnak, egy máshoz tapasztják a szájukat. Falni kezdték egy mást,egy kicsit elszakadnak egymástól.
- Szeretlek Robi.- Még gyors száj gyakorlat.
- Én is szeretlek Peti.- még egy puszi.
- Tudtommal a wc szabad.- Fel állnak elkapják egy más kezét, és kisétálnak lassan, ám le nem vették egymásról a tekintetüket.

NovellákWhere stories live. Discover now