Rock and roll szerelem

52 0 0
                                    

(2 éve irtam)

Egy több mint 10 éves barátság kering a suli falai közt amit egy rock banda gitárosa és egy átlagos de rendkívüli diák lány aki nagyon jó tanuló. Kettejük barátsága, lassan már nem egy gyere kori kötelék lesz hanem már lassan egy románc lesz.

A koncerten ami egy fergeteges bulit csaptak a pincéknél. Attila a banda basszus gitáros, a hembengelés közben csak egyetlen egy valakit keress, de nem találja sehol sem a lányt. Az előadások közt meg érkezett Aisa aki egy feltűnően piros ruhába lép be tömegbe. A fiú rögtőneszér veszi a lányt, arcára rögtön feltűnik a mosoly. A csődületben az össze lány félsikítót, kivéve Aisa aki csak élvezte a zenét, és szemezett Attilával. A dal végén elkezdet a sokaságban utat törni magának, a színfalakhoz. Már a gitár szóló játszóta Attila, a lány a tömegben már a célnál van mikor meg hallja az egyik rajongó vallomását. 
- Szeretlek Attila!- Aisa remegni kezdet, fel tekint a gitárosra, aki egyenesen rá néz. Érezhető volt a kettejük közti vibrálás. A rajongok nem veszik észre a szikrákat, de szám mát lassan lejár így a lánynak igyekezni kell. Zakatol a szív megy a víp bejárathoz, hogy a többi ember ne, hogy elé furakodjon bárki. 
Vége lett a dalnak Aisa meg azonnal be bement a kulisszák mögé, és rögtön szembe került Atival, akiről patakokban folyt a víz. Attila azonnal a lányhoz megyek aki nagy szemelek néz rá. 
- Szia Aisa!- Tovább nem folytatva csak meg öleli a lányt.- Örülök, hogy el jöttél!- Még jobban magához ölei a lányt.
- Nincs az a pénz amiért ki hagynám ezt a koncertet.- A fiú arcáról csak úgy sugárzik az öröm. Hátra fordul a fiúkhoz Attila.
- Srácok mehet a ráadásba az szívhez szóló szám?- Hátra fordul a haverjára néz, kacsint egyet. Erik azonnal érti a dörgést.
- Persze haver, de biztos most akarod meg tenni?- Kételkedik a barátjában de, nem hangoztatja ezt Erik.
- Most vagy soha!- Elkezdet egy kicsit pattogni, ám hamar abba hagyta, és vissza fordul a lányhoz.- Ezt a számot minden kép figyeld.- Oda hajol hozzá lassan, óvatosan meg puszilja Aisa arcát. A lány rögtön felszökött az arcába a vér.- Szurkolj nekem!- Elrohan, felkapja a gitárt ki fut a színpadra, a tömeg éljenzett, magához kapja a mikrofont.- Na ki szeretne egy ráadást?- A tömeg egy ként ordítja az „igent”.- Rendben értem én, ám a most következő dal nem akár milyen nehéz lesz el hinni, de egy számomra fontos személynek szól ez szám.- A tömeg vagy szurkolt vagy fujj-jól.- Na de kérem, srácok ne ezen legyetek ki akadva. Imádlak titeket, ám ez a lány fontos nekem, mert ha nem lenne ő akkor én ma nem állnék itt előtettek, de most jöjjön a dal, legyen meg a vallomásom!- Rögtön bele csap. Aisa csak könnyezik és egyre jobban vörösödik. A dal szövegében arról énekel Attila, hogy milyen volt meg ismerni és szeretett bele abba a lányba aki kiállt érte, és fogadta be és segített másoknak, hogy meg értsék milyen is az igazi énje. Ati vissza néz a lányra aki már szinte zokog a dal hallatán meg az emlék hullámoktól. 
Vége lett a számnak, a közönség csak úgy tombol ám a hős szerelmest nem érdekelte a tömeg üdvrivalgását ha nem egyenesen Aisahoz, rögtön el is kapta a lány derekát és magához húzva, ajkuk egybe fórba, kezdték egy mást falni, senki sem érdekelte őket csak magukat kezdték fel fedezni. Mikor épp szünetet tartanak egy más szájának az ízlelésékőzt.

- Aisa, szeretlek.- Lihegve és ki éhezetten mondja Attila.

- Én is téged, te hülye.- Meg csókolja az énekest. Valaki a háttérben elkezd köhinteni.
- Ati ezt inkább máshol folytassátok.- Meg szakítva a párocska kis idillét.
- Bocs haver mindjárt megyünk is.- a karjaiba tartja még Aisat, de látszik rajta hogy menne. A lány ki szabadítja magát Attila karjai közül.
- Akkor mennyünk.- Meg fogja az énekes kezét, rá kacsint.- Viszlát fúik.
- Sziasztok srácok.- El is rohan a párocska el a fénytől minél sötétebbre, és csendesebbre. 
Meg torpannak a házak és buli között ahol egy lámpa se világit.
- Szeretlek a világon mindenért erre vártam 10 évet, nem tudom miért nem mondtam el ezt, de nem tudtam mit tenni ott volt az a sok fiú körülötted akiket legszívesebben ki tekertem volna a nyakukat! Ám nem tudtál az érzéseimről így tartottam magam, és próbáltam más lányokhoz kötődni, de nem ment téged nem lehet felül múlni, és csak téged szeretlek!- Olyan gyorsan hadarta ezt el Attila hogy Aisa nem tudót mit mondani inkább meg csókolta.
- 23 évesek vagyunk, 7.dik óta várok rád, de csak azért voltak a fiúk, hogy felejtsek, ám nem ment és most itt vagyok veled, és senki mással nem lenék szívesebben.- Attila nem habozik azonnal letapasztja a lány ajkát. Derekát át karolja az egyik kezével a hátát simogatja. Aisa a fiú tarkóját Fonya körbe.

Hello-Bello Mindenki!
Nem mostani sztory de imádtam irni😂 remélem tetszet😄

NovellákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora