Flört vagy fenyegetés

107 2 3
                                    

Mikor a közép iskolákban fel lendül az élet és a vihar el csendesed egy időre, ám amikor senki nem számít a kémia órán kísérletet tart a tanár, ez akkoriban nagy szóvolt. 
Az egyik kilencedikes osztály teremnek az ajtaja előtt kíváncsi szemek és gyerekek tobzódnak. 
Bent a teremben van egy lány aki nem nagyon érdekli a cukor, az alkohol, és az égetésnek a furcsa végét, helyette inkább kifelé bambult, nézve a tömeget.

Váratlanul kinyílik az ajtó, és Hannának egy számára fontos, de egyben egy bosszantó fiú. Ekkor ebben a pillanatban a lányban felmegy a pumpa. A bazári majom akinek a feje bent log a teremben. Hanna körbenéz a teremben, és látja, hogy mindenki epekedve várja az eredményt, így észrevehetetlenül kezdett cikázni a padok közt. A majom mit sem sejtve arról, hogy baj lesz.
Hanna elkapja a fúi torkát, Robi erre felkapja a fejét rá néz a lányra aki egy kicsi mosoly, de düh ég a szemében, Hanna a fiú mögé pillant, felveszi a szem kontaktus egy vörös hajú lánnyal. 
- Miért hagytátok neki, hogy ezt csinálja.- Mérgesen néz a lány.
- Mi próbáltuk vissza tartani, de nem hallgat ránk.- Mentegetőzik a vörös
- Jó ez igaz is erre a baromra, de akkor is valami mást is lehet volna tenni, hogy hallgasson rátok.- Meg rezzen Robi, vissza néz rá, majd újra a lányokra néz.
- Nekem is van béleszolásom vagy én leszek az áldozati bárány.- Hanna vissza néz a majomra aki csak öt nézi mintha meg igéznél. 
- Nincs!- Csalafintán néz mint akinek lenne valami hátsó szándéka, de nem lép.- Akadályozzátok meg, hogy vissza dugja a fejét Linda.- Közel hajol a fiúhoz.- Ha még egyszer ezt csinálod meg keserülöd.- Ki hívásnak veszi ez Robi 
- Nem hiszem, hogy keserű lenne, sőt inkább édes lenne mint te.- Incselkedik a szavakkal Robi. Hanna oda hajol a füléhez.
- Még jobb is de ezt már soha nem tudjuk meg, mert már nem vagyok a tiéd világos.- Fegyelmezte a fiút. 
- Ki mondta, hogy soha nem leszel újra az enyém.- Suttogta Robi, meg igézően néz a lányra.
- Oh ahhoz a bele egyezésem is kell. Te féreg!- Dühösen néz Hanna annyira hogy lassan mindenki látni fogja rajta, enyhe pirulás látszik még az arcán. 
- Most adtál egy esélyt.- Meg szorítót Hanna a fiútorkát majd ki lökte az ajtón.- Figyeljétek, hogy ne jöjjön vissza.- Becsukja az ajtót, közben a feje vörös mint a paradicsomé. Meg fordul és látja, hogy az osztály társai csak öt nézi.- Nem akart el menni..- mindenki gyanúsan néz.
Vissza ül a lány helyére, és úgy tesz mintha figyel tovább a tanára, helyette pedig inkább kifele tekint. Ahol azt látja hogy, kint lökdösődnek az ajtó előtt. 
Hanna tovább irul pirul, és egyben dühöngt az asztalánál. 

Hello- Bello Mindeki!
Nos ez nem egy ma irt történetem😂 meg ugy két éve irtam😂 remélem tetszet😁

NovellákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora