Fiore városában él egy nagy hírűcsalád, akiknek évezredekbe telt mire sikerült felküzdeniük magukat amagaslatba. Ez pedig nem más, mint a Dragneel család, akik technikai eszközök,amiket fejlesztettek és reformáltak, de közben más ágakba is bele fogtak. Mivela két felé szakad az üzlet így a két testvér simán betudta foglalni a helyét,ami azt jelenti hogy Európában van az idősebbtestvér akiZefer Dragneel, míg AmerikábanNatsu Dragneel akit úgy állítanakbe mint ha ő lenne a szent. Nem jár klubokba és mindig felkészülten érkezik a mit-ingekre vagy megbeszélésre, és egészséges életet él így sportol és védi a környezetét. Ám ez a szép dolgok mindig van hátránya, ami a bulvár sajtot és ellenségük rossz akaratait akarja rá világítani. Többpróbálkozások voltak nekik és már Photoshoppoltak lefizetet emberek tanúvallomásai, amik már unalmas volt a fiatal embernek, aki már kénytelen volt barátnőt felszedni még hozzá nem is akár kit!Lissana Starrus aki Mirajenne húga és nem mellesleg az egyik főnöke a központi divat cég, ami elég hírhedtFioreban meg az egész kontinensen, és nem mellesleg mind a ketten modellek.Viszont a hír hogy van barátnője csak még jobban felkeltette az újság írók kegyét,akik jobban rátapadtak párosra.Így jött a képbe az Fairy tail biztonsági cég akik embereket, és egyaránt vagyon tárgyakat. A tagok veteránok, és egyben képzet kommandósok. Ám a Dragneel család felbérelte őket, és most nekik dolgozik egy csinos, de egyben erős lány a csapatával.
Lucy
Fárasztó migrénes napom mellett most élvezem, amint a megbízó épp vacsorázik a barátnőjével, én meg húsz méterre állok tőlük. Fegyverrel készen, bár ezt az öltönyömből senki nem mondaná meg, és persze azt sem hogy két évig kommandós voltam. Ám elbocsátottak, mert túl vakmerő voltam, de csak azért mert a parancsnok sokat várt azzal bemenjünk az ellőnkért, de persze meg mentetettem, de el is tanácsoltak a forró vérűségem miatt ami jogos most így pár év távlatában. Fáradtan nézem, ahogy a fehér hajú lány épp kotorászik a salátájában, és a piros ruhát, amit visel nincs pántja így tökéletesen belátni a keblébe. Vagy arra készül, hogy a fél világ előtt levetkőzik vagy vár valamit a férfitól ma este. – morgósan gondolom, miközben az órámra nézek. Még van egy órám a váltásig. – gondolom, amikor is hirtelen feláll az asztaltól Dragneel úrfi, de a partnere nem. Felém jön, én meg vigyáz állásban várom.
- Megyünk! – jelenti ki, amire bólintok, és követni kezdem a limuzinba, ahol mellé ülök, de közben figyelem a helyett, és csendben vagyok, de szinte érzem, hogy feszült.
- Jól van uram? – hidegen kérdezem, miközben rá nézek, ahogy épp engem néz ragyogó szemmel.
- Nem tudom, szerinted jól vagyok, most hogy szakítottam Lisannaval? – kérdezi tőlem mosolyogva, ami nem nagyon tetszik.
- Az emberek nagy része nem viselik jól, de ha jól látom uram magának nagyon olyan mintha nagy terhet vett volna le a válláról. – szárazon mondom a tényeket, mert amióta neki dolgozom úgy tűnt mintha nyűg lenne a lány, és nem boldogította, mint amikor az ember egy kapcsolatban van, de ezt én honnan tudnám. Nem volt kapcsolatom amióta beléptem a kommandóba, viszont előtte a közép iskolában volt kapcsolat, de csak addig tartót, amíg jól éreztük magunkat egymás mellett viszont ők nem ilyenek. Gazdagéknál csak a külcsín számít.
- Igazad van, viszont mond csak mi velem a hiba? – kérdezi tőlem, ahogy közelebb hajol, és meg érzem az aftershafjének a frissítő illatát.
- Nem tudom, mire gondol. – tartom a magázódást, de közelebb hajol hozzám, és meg fogja az egyik kosza tincsem, ami ki szabadult a kontyomból.
- Arra gondolok, hogy miért nem tud, engem érdekel egy vonzó modell, akiért minden férfi, és egyben tini fiú oda van. Engem meg csak az érdekel, aki a vonzalmát elrejti, és szinte soha nem mond magáról semmi személyest még is tudom minden kis apró szókásást. – csillogó szemmel utal rám, amire lenyelem a torkomban képződő gombócot, de visszaveszem hideg stílusom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Novellák
Fiksi Remajamint a címe is mondja ebben a könyvben ki lesz rakva olyanok amiket nem tudok könyvkent hasznositani.