-2-

4.1K 346 67
                                    

Oy at !!! hatırlatma yazısı !!!

---

"Yemeğiniz 5 dakika içerisinde hazır olacaktır efendim, üzgünüz" Hyunjin önünde eğilen kadının kalkmasını bekleyip bir şey demeden içeri geçmişti.Her şeyin zamanında yapılmasını isteyen biri olduğu için bunu saygısızlık olarak görmüştü.Yinede çalışan yeni olmadığı için, bu seferlik görmezden gelmişti.

"Kardeşiniz önümüzdeki iki hafta içerisinde bir-iki günlük kalmaya geleceğini söyledi efendim." Hyunjin kadını onaylamıştı yavaşça.

Ailesinin kendisine yaşattığı travmaları aynı şekilde kardeşi Yuqi'ye yaşattıklarından emindi.Yuqinin konuşma geçmişinden yakın arkadaşı olan Minnie'yle konuşmalarına bakılırsa, ergenliği ağır şekilde geçiriyordu.

Bu yüzden elinden geldiğince onu o kasabadan şehrin merkezinde olan evine getirip ilgileniyordu.Tabii bu en az 2 ayda bir gerçekleşiyordu, Hyunjin meşgul bi adamdı.

Ve Hyunjin bu hayatta sadece kardeşine karşı bu kadar düşünceli, samimiydi.Çünkü önünde birini dilimleseler, gidip yardım edecek potansiyele sahipti.

Henüz sadece 14 yaşında olan Yuqi ise abisinden çok, köpeği Kkami için geliyordu.

Zaman öldürmek adına televizyonun karşısındaki siyah deri koltuğa geçip, diğer bir çalışandan tabletini istemişti.Hızlıca şifresini girip gündelik haberlere bakmaya başlamıştı.Böyle şeyleri sevmezdi, sadece zaman öldürmeye çalışıyordu.

Dünyadaki kaos, savaş ve benzeri şeyler dışında siyah saçlı bir kaç çocuk dikkatini çekmişti.Çünkü kafalarında kedi kulağı(?) vardı ve arka kısımda birkaçı görünen kuyruklar.

Bu tür insanlar yeni mi varolmuştu yoksa Hyunjin mi şimdi görüyordu.Yan bi sırıtışla, acıyarak baktığı bu kişiler ona komik geldiği için merakına yenik düşerek tıklamış, okumaya başlamıştı. Bu şekilde doğulan insan-kedi karışımı olduğunu tam olarak öğrendiğinde kendini sorguladı.

Böyle bir şey mümkün müydü? Kai söylediklerinde ciddi miydi?

Yazıların hemen sonunda olan videolardan birine tıklamıştı.Videoda sesini çıkarmayan bi adam flashla birlikte üstünde "Catboy shop" yazılan biryere giriyodu.Görünen kedi-insanlardan bazıları ışıkla hemen kalkmış hırlamaya başlamıştı.

Adam resmen onları tekmeleyerek açmasa görünmeyecek olan kapıyı açıp aşağı inmişti.Görünen görüntü Hyunjinin yüzünde mimik oynatmasına sebep olamasada, normal bi insan buna bakıp saatlerce ağlayabilirdi.

Videodaki sesinden erkek olduğu anlaşılır adam konuşmuştu. 'Catboyları sahiplenip geri buraya getirdiğinizde..Bu şekilde zincirlere sarılıyorlar.Yemek yemiyor, su içmiyorlar.Kısacası ölüme terk ediliyorlar.Gelin bide direkt olarak sokağa atılan kedilere bakalım'

biten videoyla Hyunjin tam sokakta çekilen videoya girecekti ki çalışanın sesi kulaklarına doldu. "Masa hazır efendim." Tabletle birlikte gidip masaya oturduğunda, izlemeye devam etmişti.Bu seferde dar bi ara sokağın içinden geçerken bir birine sarılan kirlenmiş, beyaz ve siyah iki kedi vardı.

Sallanan kuyrukları Hyunjinin dikkatini çekiyordu.Flasha bakıp miyavlamaya, hırlamaya başlayan kedilerle kapamıştı tableti.Saçmalıktı cidden..İnsanlar hayvanlaşmaya başlamıştı.Bide bunu gerçek diye yutturmaları..İğrenç.

Aklına gelen şeyle çatalına aldığı salatayı bıraktı.

Dün.. o evde gördüğü kediyide CatShop'a geri vermelerini söylemişti..?

Bi anlık kendinden geçti ve dün gördüğü kediyi hatırlamaya çalıştı.

Evini bastığı adamın kedisi miydi? Sahibinin onu terk ettiğini biliyor muydu?

Gerçi..kediyi zincirlere saran birine göre..kedinin onu özlemesi mucize olurdu.Aklına getirdi o anı, gözlerini kapadı.Elini çataldan çekti.

Kırık kapıdan girdiği anda o an umursamazca baktığı kediyi düşündü.Kedi ona korkuyla ve ağlayarak bakıyordu.Zincirlerin arasında, çıplak şekilde.Vücudundaki büyük morlukları görmek için 1 saniye yeterli olurdu.

Hyunjin ona yaklaştığında aşağı indirdiği kulakları bu sefer o kadarda iğrenç gelmemişti gözüne.

belki..tatlı?.

---

Oy at !!! hatırlatma yazısı !!!

Oy at !!! hatırlatma yazısı !!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Naughty-||HYUNLİX||-༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin