-15-

2.6K 281 194
                                    

Wattpadde 10 yaşındaki çocukların olması üzücü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Wattpadde 10 yaşındaki çocukların olması üzücü. Aranızda hala bunu içinden bile olsa söyleyen biri varsa lütfen, yazsın. Cidden uğraşmak sıkıcı..

"Ama bana kızdı!" Ryu okşamasını kesmeden gülümsedi.

"Sen kendine zarar verdiğin için sana birazcık kızmış olabilir lixie. Benim sana nasıl bağırdığımı hatırlıyor musun? Baba sana bağırmadı bile."

Felix gözyaşlarını bırakmaya devam etmişti. Saat geceye geliyordu ama Hyunjin hala neden yoktu? "Rahatlamalısın, baba seni böyle görürse daha çok üzülür, hm?"

"Baba yok ki.."

"Şirkette neler olduğunu babana demekte çekiniyorsan eğer.. seni dinleyip babana güzelce anlatabilirim Felix."

"I-ıh.. geyince söyliyicem ben" Kadın onaylayarak bebekle oynamaya başlamıştı. Dikkati kesinlikle burada değildi. Vede ağzına hiçbir şey almamıştı.

" Şimdi mamanı getireceğim ve yiyeceksin. Tamam mı lix? Aç kalmak güzel bir şey değil." Felix aklındaki planla onayladığında kadın odadan çıkmıştı. Yerde duran telefona emekledi ve yakınına geldiğinde bezli poposunun üstüne oturdu.

Telefonu eline alıp incelerken şifresiz olmasından dolayı hemen açılmıştı. Telefon kullandığı eski hayatından dolayı zaten her şeyi biliyordu. Aramalara girip durdu. Babasının numarası kaçtı ki? Aşağıdaki numara adlarında gördüğü "Bay Hwang" a tıkladı hemen.

Büyük telefonu minik elleri arasında destekleyerek kulağına götürmüştü. 3 cü çalışta açılmıştı. "Ryujin? Bir şey mi oldu"

endişeli olmasının sebebi gayet açıktı. Felix yutkunarak cümleye başladı. "Baba ösüy diyeyim, yoluy gey..Seni istiyoyum!"

Ağlayarak konuşuyordu. "Felix?"

"Ef-Felix?! Napıyors-" Ryujin telefonu bebekten alarak çatık kaşlarını düzeltmişti, ama faydası olmamış ki Felix dolu dolu gözleriyle ona bakıyordu.

"Baba gey.."

"ştt tamam güzelim ağlama, babaya ne dedin?"

"Gey dedim."

"O zaman kesin gelir lix. Eminim çok uzakta değildir" birkaç saniye sonra Felix aniden dikleşmişti. Merdivenlere kadar emekleyerek gelip babasının yasakları yüzünden dıurmuştu.

"Kucak kucak kucak!" Ryu arkasından koşturarak gelip minik bedenini kucaklamış ve merdivenlerden indirmişti. Felix hemen kapıya gelip birkaç saniye bekledikten sonrada zil çalınmıştı. Kapı koluna uzanamadığı için çabasını durdurup Ryu'nun açmasını beklemişti.

Hemen karşısında kocaman olan adama bakmıştı. Bu pozisyondayken dizine kadar bile gelmiyordu. Hyunjin içeri geçicekken sesli bi çığlık attı ağlamalarının arasından.Bu aşırı sesli değildi, sadece farketmesi içindi. Onu alsındı. "Baba, lüffen.."

Hyunjin birkaç saat öncede duyduğu ve şimdide duyduğu bu "baba" kelimesinden oldukça memnundu. Yinede Felixin olan niteni ona anlatması gerektiği için buna sevinemiyordu bile. Küçüğü kucaklayıp yukarı kata giyinmeye çıkacakken Ryujin yanına yaklaşarak Hyunjinin onayıyla kulağına yaklaşmıştı.

Felix kadının elleriyle kapatarak Hyunjine bişey demesini merakla izleyip yaralı olmayan kulağını kaldırmıştı. Hyunjin yukarı gitmek yerine direkt masaya oturduğunda Felix garipsemişti, Ryu onun yemek yemediğini ötmüş olmalıydı. "Ama-"

"önce yemek yemeliyiz." Felix bunu istemiyordu ki.. Babasının sütünü istiyordu o. Masaya dönmek yerine babasının göğsüne yaslanarak başını yaslamıştı. "Felix."

Felix babasının göğsüne pati şeklinde elini yaklaştırıp birkaç haraket yapmıştı. Bu "süt istiyorum" demekti ona göre. Hyunjin mesajı anlayarak bebeğinin sırtını okşayarak kalkmıştı. Kendisi yarında yiyebilirdi. Yukarı kata çıkarak Felixi yatağa bırakmıştı. Üstündeki takım elbisenin yerine rahat bi şeyler giymişti.

Üstünü birazdan olacaklar için şimdiden çıplak bırakıp tişörtü yatak başlığa atmıştı. Felixi kucaklayarak kendi odasındada bulunan bez masasına yatırmıştı. Ryujin bebeğin bezine dokunmasına dahi izin vermediğini söylemişti bu yüzden pişik olduğuna emindi. Ama onun yerine bez altından tertemiz çıkmıştı. "Felix?"

Felixin korkak bakışlarına göz devirdi. " sana yeni bez bağlayacağım ve kendini tutmadan yarım saat içinde dolduracaksın, tamam mı?" O bezi atıp direkt yeni bezi kapatmıştı. Ardından yatağına geçip kendisini dik bi konuma getirmişti.

Bebeğinin yukarı çekerek göğüs hizasına getirmiş ve ıslak, minik dili göğsünde hissettiğinde kafasını arkaya yaslamıştı. Tek eli poposunu okşayarak desteklerken diğeri perçemleriyle oynuyordu. Kafasını geri getirip bebek kediyi izlerken kesik kulağına baktı yeniden. Aklına gelenlerle yumuşamayı kesti. Göğsünü emerken çıkan tatlı ses dikkatini bozuyordu.

"Neler olduğunu söyleyecek misin, Felix?" Bilerek Felix diyordu. Felix adıyla seslenmesine alışkın değildi. Kafasını göğüsten ayırmadan başını sallamıştı. İki elini emdiği göğüsün kenarlarına koyup kafasını daha hızlı oynatıyordu. Aklıyla şu an daha çok süt geldiğini düşünüyordu.

Midesindeki doluluğun farkında olmasına rağmen ayrılmıyordu. Hyunjin bi gariplik sezerek elini küçüğün göbeğine atmıştı. Doymuştu, sertti. "Hepsi senin babacığım yine içersin, patlayacaksın." Minik kedi kulaklarınıda çekilen bedeniyle kaldırıp indirmişti.

Babasının nefeslenmesini izliyordu onun kucağında. Beline sarılı ellere kuyruğunu sürtmüştü. "Neden şirkete gelmek bir anda en sevdiğin şeyden, en istemediğin şeye dönüştü? Vede o tanrının yaratmakta zorluk çektiği bem-beyaz kulaklarına zarar vermenin sebebi ne."

Babasının boynuna kafasını gömerek başladı. "Oyda bi hyung vay.."

"Kim?Adını biliyor musun bebeğim?"

"Min.. Minju hyung."

"Minju hyung sana ne yaptı güzelim?"

"B-benim kulaklayımı okşadı.. kuyruğumu çekti, k-kucayına aydı..bacaklayımı açtı"

sesli şekilde ağlamak yerine sadece titriyordu, babasının tepkisini kestiremiyordu sadece. konuşurken sesi dahada kaymıştı. "Yeter." Yumruğunu sıkarak devam etti.

"Minjunu bi daha şirkette görmeyeceksin bebeğim. Ben senden çok özür dilerim..bunu söyleyeceğini asla bilmiyordum." Yumruğu git gide sıkılaşıp, damarlarını ortaya çıkarmıştı. Bebeği yatağa uzatıp kendisi tişörtünü giymişti.

"Bebeklerin uyku saati geldide geçiyor ama değil mi?" Felixin rutin işlerini halledip bez değiştirme masasında bitirdiği işle beşiğine yatırmıştı.

"Senye uyumak istiyoyum" "Söz baba seni gece yanına alacak aşkım. Şimdi bi işi var"

Felix onaylayınca gece lambasını yakarak odadan çıkmıştı. Montunu alarak kapıdan çıktığı anda bombaya dönüşmüş haliyle arabaya geçmişti.

"Kai, hemen Minju'yu bul ve bana getir."

—

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Naughty-||HYUNLİX||-༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin