Benim hediyemde oy ve yorum olsun mu?⛄️🎄❄️🎉
--Felixin odasına geçtiklerinde onu bez değiştirme masasına oturtmuştu. Felix bu halde bir şey algılayabiliyor muydu emin değildi ama yinede kendini her an gelecek bi çığlığa hazır tuttu ve işine başladı.
Öğrendiği gibi bebeği yatırdı, bezi altından geçirip prens bölgelerini pudraladı. Ardından bezi iki yanından getirip yapışkanlarını kapattı.
Şimdi karşısında : beyaz içi pembe kulaklı, sarı saçlı ve çilli, emmeye devam ettiği sarı emzikli, beyaz vücudundaki tek şey bez olan bi bebek vardı.
Muhtemelende hiçbir şeyin farkında değildi.
Dolabından bebek sarısı bi zıbın çıkarıp yanına geldiğinde kafasına dikkat ederek giydirmişti. Kuyruğunun geçmesi için olan kısımdanda narince geçirip onu kucaklamıştı.
Yandaki hazır edilmiş biberonu eline alarak bebek kediyi yan uzattı kucağında.
Dudakları arasına biberonu verip içmesini bekledi. Biraz sonra bıraktığında diretmeden çekip bebeğini beşiğe yatırmıştı. Günlerdir kendini çizdiğinden dolayı ellerine eldiven takmıştı. Elini çekmeye çalışması nafileydi, ve komikti.
Ayaklarınada çoraplarını geçirip, beşiği Sallanma modunu açarak küçük lambayı yakıp odadan çıkmıştı. Bir kaç saattir göğüsünde dinmez bi acı vardı. Biraz incelemek için üstüne baktığında ıslaklık hissetti. Tişörtünü çıkardığında göğüs ucunun normalden daha şiş olduğunu farketmişti.
Bunu istemiyordu.
Yatağa uzanarak hemen Jeongine yazmıştı. "İlk günlerde normaldir, ayrıca doktora yazdana bana neden yazıyorsun? Felix seni emince ağrı azalır merak etme. Acı çekmenin sebebi göğüs dolgunluğunu istememen."
Hyunjin görüldü atarak çıkmıştı. Daha sonra aklına gelenle geri girmişti. "Noldu it gibi döndün?"
"Ya başka bişey olursa, Felixe bir şey olur mu?"
"Başka bişey olursa bile tehlikesi fazla değildir, ayrıca denemenin başka yolu yok. Ben mi emeyim seni?"
Yine görüldü atarak çıkmıştı. Üstünü giyerek kai yi yanına çağırmıştı. Felixin eski sahibini o izlerden sonra öldürene kadar bırakmak istemiyordu.
Bulacaktı.
Gece 3:30 a kadar yapıla konuşmanın ardından uyumuştu. Sabaha kadar dinmeyen göğüs acısıyla işe gitmek için hazırlanmıştı. Çıkarken dün Felixin zihnin açık olmadığını hatırladı. Ters tepki vermemesi için uyandırmak en iyisiydi.
Odasının kapısını yavaşça açtığında, beşiğinde oturma pozisyonuna geçip öylece etrafa bakan miniği görmüştü. Dağılmış saçları ve hala emdiği emziği.. muhteşemdi. "Bebeğim?"
Kilidi açarak onu beşikten kurtarmıştı. Birkaç mırıldanma sesi çıkarması çok tatlıydı. Bezden rahatsız olmuşa benzemiyordu. Ama ellerindeki eldivenleri farkettiğinde hemen kaşları çatıldı.
Elini sallayarak gösterdiğinde Hyunjin gülümseyerek eldivenli eli öptü. Bundan hoşlanmıyorsa, yaramazlık yaptığında cezası olabilirdi. Tüm elini saran eldiveni çıkarıp onu bi kere daha zıplattı.
"Günaydın yok mu kedicik?"
"..güyaydın." Kafasını Hyunjinin omzuna gömmüştü. Neden huzur kokuyordu?
"Bezinin farkındasın değil mi lix" hala tepki vermemesi garipti Hyunjin için.
"Hıhm" bezli poposundan okşayarak konuştu. "Bundan sonra evde yanlız kalmayacaksın bebeğim, benimle gelmek ister misin?"
"İsteyim!" Bu en çok istediği şey bile olabilirdi!
"O zaman yolumuz.. kahvaltı masası. Kahvaltı etmeden çıkmak yok."
"Ooff"
—
büyük araç durduğunda Felix etrafına bakındı. Büyük bi binaydı burdaki. Hyunjine baktıktan sonra stresle kuyruğunu dikleştirdi. "Sakin ol bebeğim" emziğinin üstüne konan öpücükle neye uğradığını şaşırdı.
Hyunjin onu öpmüş müydü? Gerisini düşünmedi. Kucakta gittiğinin bilincindeydi sadece. Kendine geldiğinde geniş bi kolidordan geçiyordular. Herkes ona gülümseyerek bakıyordu.
Kafasını Hyunjinin omzuna gömüp çıkarmadı. Yaklaşık 5 dakika sonra kafasını kaldırdırğında geniş ama kimsenin olmadığı bi odadaydılar. "Buyası neyesi"
"buyası benim odam lixie" Odanın içinde dikkatini çeken bi beşiğin olmasıydı. Kendisi için olduğunu bilmesi utanmasına sebep olmuştu.
"Ben şirkette olsam bile bazı saatler burada olmayabilirim bebeğim, ben gelene kadar sıkılmaman için senin için bi oda yapacağım. Hem hyungların senle oynayacağını söylüyor. Olur mu?"
Biraz üzülsede takmadı. Sonuçta daha yakındı. Evdeki kız dışında kimsede onunla oynamıyordu artık.
"Oluy huncin"
1 ay sonra
--
aha caos gelsin anam
⛄️🎄❄️🎉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty-||HYUNLİX||-༆
FanfictionYaralı bi' kedicik ve nezaketli babacığı. Tabii yaramazlık yapmadığı sürece. ‼️DADDYKİNG‼️CATBOY‼️AGEPLAY‼️ 2024 - #Straykids-1. #Age-play 1.