Oylamayı unutmayın, lütfen.
—
"Bu son ama tamam mı bebeğim?"
"Bakarıs."
"Lix.."
Sürdüğü bebek arabasıyla bu günün 20 ci mağazasına girmişti. Birkaç çalışan arkada poşetlerle boğuşurken Hyunjin bebek arabasını durdurmuştu.
Öne gelip ona eldivenli ellerini kaldıran güzelini kucaklayıp poposuna birkaç kez zıplatarak desteklemişti.
"Ne istiyormuş benim kediciğim?"
"Mmm.."
Reyonların arasından babasına komut vererek geçip kendine oyuncak arıyordu. Sonunda beğendiği şey, bi peluş olmuştu. Kocamandı.
"B-bunu nereye koyacağız ki bebeğim.?"
Cidden kocamandı, belki bi 2 metre?
"Ayıccık!"
Hyunjin derin bi nefes vererek elin boşta olan korumaya yön vermişti. Bunu direkt eve getirirlerdi umarım.
"Artık gidelim babacığım, hm?"
"Hıhm"
Bebeğin karşı çıkmaması kendisini mutlu etmişti.
"Barıştık mı?"
"Hıhm!"
Bebeğini yeniden bebek arabasına yatırmak istemişti.
"Ahh!"
"Özür dilerim meleğim!"
Kuyruğunu yavaşça kenara çekerek oturtup üstünü örtmüştü. Mağazadan çıktığında bacağına giren keskin aletle olduğu yere çivilendi. Bebek arabasının metali düşmüştü, bacağına takılmıştı.
Ses çıkarmadan bacağından metali çıkarmıştı. Yerler hemen kanla bulanmaya başladığında Kaiye bebek arabasını tutması için verip erkekler tuvaletine girmişti.
Korumaları anladığı için hemen gerekli birkaç şey bulup getirmiştiler. Bebeğinin üzülmesine gerek yoktu.
Şimdilik sadece kan akmasını engelleyecek şekildi sarmıştı bacağını. Pantolonu oldukça bol paça olduğundan görünmezdi.
"Baba.?"
"Burdayım bebeğim benim, geldim."
Araca bindiklerinde Felix ısrarla bebek koltuğuna girmediğinden babası onu kucağına almıştı.
"Baba..şüt.?"
"Burada mı aşkım?"
"Hıhm..yüffen"
Hyunjin ön ve arkayı ayıran perdeyi çekerek sweatini göğsüne gelecek kadar kaldırmıştı. Bebek kedi hemen kendisine yaklaştığında emzirmeye başlamıştı.
Kulaklarının hafifçe kıpırdamasının yanında yarasıda neredeyse iyileşmişti.
"Bitirmek için mi uğraşıyorsun bebeğim?"
Omuz silkme eşliğinde daha sert emmesi ve arada göğüs ucunu ısırması iyi bi ders olmuştu.
Eve vardıklarında arabadan inecekken Felix birden ağlamaya başlamıştı.
Hyunjin ne yapacağını şaşırarak yüzünü kaldırmış, göz yaşlarını temizlemişti.
"Ne oldu meleğim?"
"Pamuk sekeyim.. oyda kaydı.."
"Alalım bebeğim, gidip alalım hadi, o güzel gözlerinde yaş görmek istemiyorum."
Kai patronuna yaklaşarak kulağına eğilmişti.
"Bu halde gidemezsiniz efendim, eve geçip dinlenin. Biz küçük beyefendi ile hemen alıp geliriz."
Hyunjin biraz düşündükten sonra onaylamıştı. Güveniyordu sadece.
Bir kaç dakika sonra araç gözünün önünde gitmişti. Anahtarla eve girip kendini hemen koltuğa atmıştı.
Birden ışıkların açılmasıyla yerinde dikleşmişti
"Yıllar senden hiçbir şey almamış, Hwang."
"Hala benim olanlara göz koymakla meşgulsün.."Hyunjin şaşırmamıştı. Kafasını yasladığı koltuktan kaldırıp bacak bacak üstüne atmıştı, yaralı olsada.
"Sende hala kaçmakla meşgulsün, San.."
"Benden çaldıklarını almaya geldim. İşim uzun değil merak etme."
Duvara bakarken sırıtışı artmıştı.
"Zaman bulduğun an dövüp siktiğin, eğer şu an benim olmasa umrunda olmayacak o kişiyi mi arıyorsun?"
" Aynen öyle. Felixi arıyorum, uzatmayalım. Herkes onun senin sikinde bile olmadığını biliyor değil mi"
"Ha bu arada San,.."
Ayağa kalkarak adamın yanına gelip elini omzuna koymuştu.
"İyiki geldin."
"Tadına bakman gereken şeyler var."
Elini arka cebine götürdüğünde silahının üstünde olmadığını farketmişti. Kendisine küfürlerini savurdu.
"Ne o Hwang? Cidden bu kadar mı düştün? Bi çocuk için silah taşımayı bıraktığını söyleme bana!"
Birkaç kulak kanatan kahkahayı dinlemişti Hyunjin. Dip dibeydiler. Hyunjin bir adım daha atmıştı.
"Komik mi geldi? Çünkü sen o silahı direkt olarak 'bi çocuğa' doğrultuyordun."
Yaralı bacağını takmadan çelme takarak yeri boylamasını sağlamıştı.
"Ne yani?! Yapabileceğin en kötü şey beni yere düşürmek mi?"
Kendi silahını çıkararak Hyunjine doğrultmuştu. Tetiği çekerek onu kendisinden uzaklaştırıp ayağa kalkmıştı.
Ve sıkmıştı.
—
Oy atmayı unutmayın. Diğer bölüm final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty-||HYUNLİX||-༆
FanfictionYaralı bi' kedicik ve nezaketli babacığı. Tabii yaramazlık yapmadığı sürece. ‼️DADDYKİNG‼️CATBOY‼️AGEPLAY‼️ 2024 - #Straykids-1. #Age-play 1.