---"Şimdi bu çocuk kedi mi?" Hyunjin iç çekti. Önce koltukta kolları bağlı balonla oynayan Yuqiye sonra bi kenara saklanmış Felixe baktı. "Öylede denebilir."
Babası ilk aşağı indiklerinde sadece bağırıyor ve ne olduğu bile anlaşılmayan şeyler söylüyordu. Çocuk Hyunjinin arkasından zorla çıkarıldığında babası yumuşamıştı. Beklediği gibi kırmızı tanga üstüne siyah sahte kulaklı "kedicik" kılıklı esmer kadın yerine burda 145-150 boylarında küçük bi çocuk vardı.Korkak suratı ve ağlaması içinde bişeylerin daha nazik davranmasını söylemişti.
"Bu çocuk ne içiyor ne yiyor?" Dedi hayata dönmüş şekilde. Hyunjin düşündü biraz. "Normal yemek yiyor, su içiyor. Normal..yani?"
" su sevdiğinden emin misin? Kediler süt içmez mi?" Hyunjin babasının bu kadar ilgili olmasına karşı göz devirme isteğini tuttu. "Napayım? Market sütü mü vereyim.Oldu bide kaseye koyayım yerde yesin"
"Sen niye varsın?" Hyunjin bakışlarını Felixten çekti. "Nasıl yani"
"kendin emzirebilirsin"
Hyunjinin gözleri duyduğunun şokuyla açılırken içerden bi patlama sesi gelmişti. Yuqinin ağlama sesiyle hemen oraya koşmuştu Hyunjin.
Gördüğü manzara; elinde patlamış kırmızı balonla ağlayan Yuqi ve başka bi tarafta sessiz göz yaşlarını döken Felix. Felix Yuqinin balonunu mu patlatmıştı? Hyunjin Yuqinin yanına gelip saçlarını önünden çekti "ne oldu birtanem?"
"O-o balonumun üstüne gelip patlattı! Sadece yere düşürmüştüm!" Hyunjin gülmek istedi.Felix cidden bi kedi olduğunu kanıtlamıştı. Arkada duran Kai ye işaret verip Yuqinin yaşlı göz altını silmişti.
"Ağlama güzelim, abi sana kırmızı balon verecek şimdi." Hala koltukların arasında duvara sinen Felixin ağzından bi hıçkırık koptuğunda Hyun bu sefer onun yanına gitti. Kediyi o delikten çıkarıp yuqinin tam yanına oturttuğunda Yuqi bunu bekliyormuş gibi ağlamasını keserek kollarını birleştirmişti.Ardından omuz sallayarak dönmüştü. "Çek onu yanımdan."
Lix başı aşağı eğik şekilde tepki vermediğinde Hyunjin onu çenesinden nazikçe okşayarak kaldırmıştı. "Neden patlattın Felix?" Yuqinin ani bi tepkisi daha olmaması için adını kullanmıştı. Felix titrekçe baktı. Neden bu kadar korkaktı? "K-kıymısı.." Hyunjin cevabı aklında tarttıktan sonra aklına gelen şeylerle anladığını düşündü. Bu yüzden uzatmadı.
"Biz gidelim artık."
Babasının Yuqiye yönelik konuşması Felixinde dikkatini çekmişti. "Ösür dileyim..Yuki" kısa bi affetme seansının ardından Babası ve Yuqi araca binmişti.
Arabanın içindeki kalpli balonlar Yuqinin hoşuna gitmiş olmalı ki çığlık atmıştı. Yeniden içeri döndüğünde hemen Felixi kucağına almıştı.Yandan peçete alıp güzel gözlerini silmişti. Kirpikleri ıslaktı hala.
Felixin giydiğinin cebinde olan emziği kabından çıkararak minik dudaklara yerleştirmişti. Nedenini bilmediği bi içgüdüyle sırtını okşuyordu, poposunu pat-patlıyordu.Onu rahatlatmaya çalışıyordu. Babasıyla yarım kalan dialogu düşündü.
Yeniden yanaklarının yandığını hissetti. Felixi tek koluna alıp kafasını omzuna yatırdığında telefonunu çıkararak Jeongine yazdı.
Konuşma;
"Eğer bu konunun başka bi yerde öğrenildiğini duyarsam, seni öldürürüm"
Jeongin hemen aktif oldu
"ben niye ölüyorum NOLUYO"
Utançtan gebereceğini hissetsede sordu.
"Erkekler, emzirebilir mi?"
"H-h-hyunjin.........?"
"Cevap ver"
"E-e-eğer kendin için d-diyorsan..Y-yani bu Felix içinse...Sana bununla alakalı görüşebileceğin bi doktor verebilirim...ama sen........."
"Göğüslerimin olmasını istemiyorum"
"Atacam kendimi şurdan Felix sana ne yaptıda böyle konuşuyorsun. Göğüslerinin çıkmamasını sağlayacak iğneler var merak etme. 'Herkesin patatesini çıkaran mafya Hwang Hyunjinin memeleri sarkıyor!' Adlı afişin çıkmaz"
"Jeongin, seni öldürürüm" *görüldü*
--
Telefonu sinirle kapatıp nefesini dışarı verdi. Hissettiği titremeyle birlikte bebeğine baktığında kortuğunu görüp yüzünü düzeltmeye çalıştı.
"Uyuma vakti" Miniğin ses çıkarmaması hoşuna gitmişti. Sadece beyaz kulakları kıpırdayarak, onun boynunu izliyordu.Kolları onu sarmaya çalışıyordu. Üst kattaki Felixin odasına geldiklerinde Felixten kısık sesli bi cümle duydu. "Ditme"
"Uyuman gerekiyor."
"B-biyyikte?" Hyunjin hayır demeyi planladı, ama onun hassas bedeninden şüphe duydu. Büyük ihtimalle hala aşağıdaki kırmızı olayındaydı aklı. İçinden gelen bi duyguyla kendi odasına götürdü onu.
Felix siyah tonların bastırdığı odayı inceledi. Yumuşak yatağa bırakıldığında Hyunjinin tişörtünü çıkardığını farketti. "Ay!" Hemen gözlerini kapatıp dönerken Hyunjinin kahkahasını duydu.
"Benle uyuyacaksan buna mecbursun tatlı bebeğim" tatlı bebeğim? Felix cayır cayır yandığını hissetti. Sesini çıkarmayarak bekledi sadece.
Hyunjin küçüğün hassas noktalarını yavaş yavaş öğrendiğinden ışıkları kapayarak gece lambasını açtı. Mavi bi ışık bürümüştü odayı. Felixi kendisine çekerek uyuduğunda, Felixin kendini daha çok dibine ittiğini, kafasını sürttüğünü, kuyruğunu salladığını hissetmişti.
Sabah olduğunda Hyunjin gözünü açmadan, yanından gelen mırıldanma seslerini dinledi, gülümseyerek gözünü açtığında asla tahmin edemeyeceği şeyi gördü.
Felix üstüne çıkmış şekilde göğüs ucunu emiyordu. Küçük kedi bunu farkettiğinde hemen yana kayarak kendini yatağa attı. Hyunjin onu eski pozisyonuna getirdi.
"Devam et kedicik"
--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty-||HYUNLİX||-༆
FanfictionYaralı bi' kedicik ve nezaketli babacığı. Tabii yaramazlık yapmadığı sürece. ‼️DADDYKİNG‼️CATBOY‼️AGEPLAY‼️ 2024 - #Straykids-1. #Age-play 1.