-21(sp)-

2.4K 189 65
                                    

Special part'a hoş geldiniz arkaeslar

Age-play listesinde 1.ci olan kitap özel bölümsüz kalmıs saka mi

Bu bölümü @wesayki ' nin isteği üzerine atıyorum. Bölüme geçelim.

-
-
-

"böyle yapmak istemesi çok normal Hyunjin." Hyunjin anlamak istemiyordu.

"Ona zarar vermeyecek bi ilaç yok mu? Bunun olmayacağı? Lütfen.. zorlanıyorum I.N."

"Git uyuşturucu ver amına koyayım. Yok işte anlamıyor musun? Tanrım."

Hyunjin I.N'in odasından çıktığında hastaneden de çıktı hızla.

Arabada kravatını gevşettikten sonra eve sürdü. Saat geç olmuştu. Evde onu bekleyen bi kediciği vardı.

Hemde ateşle.

20 dakika gibi sonra geldiğinde açılan kapı ile gözleri güzel bebeğini aradı bir süre.

"Babacıyım!"

"Meleğim."

Sıkıca sarıldıktan sonra küçüğü kucaklamıştı. Bunun bile onu zorladığını anlayabiliyordu.

"Mama yendi mi bakalım?"

"Hıhı!"

"Öyle mi Ryu?"

"Evet efendim. Küçük bey mamasını bitirdi ve sütünüde içti."

"Aferin akıllı bebeğime."

"Baba.."

"Efendim yavrum?" Bir yandan yukarı çıkıyordu üzerini değişmek için.

"Ödülüm ne?..."

"Hmm.." Odaya vardığında kapıyı kapatarak dolaba yöneldi. "Ne istermiş benim kediciğim?"

Felix istediği şeyleri belli edemediğinden boynuna sokulmayı seçti. Babası bezli poposunu okşarken onun kokusunu içine çekti.

"Babayı bekle bebeğim." Felixi kısa bi sürelik yatağın ortasına sırt üstü uzandırıp seçtiği kıyafetleri getirdi. Bebeği bu haldeyken gözünün önünde kıyafetini değiştiği gerçeğini unutmuştu.

Felix yutkundu. (Yazarda kafayh yiyp)

Altına rahat bi eşofman üstüne ise siyah basit bi tişört geçirdiğinde eskileri kenara bıraktı. Bebeğine döndüğünde gördüğü korkmuş ve arzu dolu yüzü, kızarık teniyle resmen yapabileceği en büyük hatayı yaptığını anladı.

"Güzel bebeğim.."

Yatağa uzanarak onu kucağına çekti. Felixin vücudu sahibi ona her dokunduğunda daha fazla yanıyordu.

Hyunjin düşündü, ne yapsın istiyordu? Kediciğine bu şekilde yaklaşmak istemiyordu ve bu yüzden kendisini arzuladığı için ona kızmalı mıydı? Güzel bebeği gidip bi başkasın.. her neyse. Eğer öyle olsaydı daha mı iyi olurdu?

Siktir et, tam şu an kendisine sürtünen kalça her şeyin cevabıydı.

"Mmh.." duyduğu ses ise geri dönme şansından önceki son anonstu.

-
-
-

Yeto smutshots silindi paslandım bosverin devamını

Naughty-||HYUNLİX||-༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin