14. Bölüm gizli perde

15 1 2
                                    

William, "Evet Luna, dinliyorum." dedi. Ona her şeyi anlattım da doğal olarak şaşırmış karşıladı ancak bana inanmıştı. "Sana yardım etmek isterim." dedi.

"Teşekkür ederim, gerçekten. Darian'ı görmek ister misin?" William, "Evet, isterim." dedi.

Mahzene sessizce girdik. Darian'ın yanına gittik. "Darian bak, kim burada!" dedim. Başını zorlukla çevirdi.

Darian, "William!"

William, "Darian!" yanına gittik. William, "Kırk yıl düşünsem seni bu eski mahzende zincirli olarak düşünemezdim." dedi.

Darian, "Burada olduğunuza göre mahzen kızı sana her şeyi anlatmış." dedi. William, "Evet, öyle." dedi.

"Bunu ona Erica ve Edward yapmış, ancak kehanete göre ortada bir sır var. Bunu bulmalıyım. Erica ile David amca'nın oğlu Leo'nun bir ilişkisi olduğunu öğrendim. Fakat notta kalıma takılan bir şey var. "

William, "Nedir o?" diye sordu. "Eğer sağ çıkabilirsen, dedi."

Ailene dikkat et.

William, "Pekala, pekala bu çok anı oldu. Erica ciddi anlamda bir şeyler karıştırıyor." dedi.

Birden durdum.

Ailene dikkat et.

Geçmişe git,

Onu bul.

Onu bul.

Ailene dikkat et.

Varis gerçekleri öğrendiği zaman kimseye güvenmeyecek.

Birden kafama kaynar sular dökülmüş gibi hissettim.

William, "Luna, iyi misin?" Diye sordu.

"Kahretsin! Ailemle bir alakası olabilir mi?" dedim. Kötü gibiydim ve yere oturdum.

Darian, "Saçmalık. Senin ailen ne alaka?" Darian'a baktım. "Kehanet Darian, kehanette aileme dikkat etmemi söylüyor. Geçmişe gitmemi ve onu bulmamı istiyor. Lanet olsun ben ne yapacağım!"

Zack.

Zack.

Baban varis baban.

"Zack mi?" Darian, "Ne?" William, "Anlayamadım?"

Babam ile alakası neydi?

"Darian, tekrar geri geleceğiz. David amcayı bulmalıyım." dedim. Darian, "Tamam." dedi. "Gel William." dedim ve ardından David amcanın yanına gittik.

David amca, "Evlat, sorun nedir?" diye sordu. "Babam ile alakası nedir?" diye sordum. David amca, "Luna, kızım sakın ol bir. Tane tane anlat. Kafam basmıyor." dedi.

"Pekala, kehanette Zack ve babam ile alaklı şeyler söyledi. Babam ile ilgili ne sorun olabilir ki?" David amca, "Ne yazık ki tek bildiğim şey. Bundan yaklaşık dört yıl önce bir bebek getirmişti saraya." dedi.

"Aman Tanrım! David amca lütfen devam et." dedim. David amca, "Ona bebeğin ona ait olup olmadığını sordum."


Yaklaşık Dört yıl önce

Sarayın yakınlarında ki bir çöp tenekesine bir bebek ağlayış sesleri yükseldi. Bert, "Tanrım, bu seste ne?" dedi korkarak.

Saatin çok geç olduğunu biliyordu, Kral dahi derin uykudaydı. Bert saraydı çıktı ve çöp tenekesine doğru ilerledi. Bir kız bebek buldu. Bert, "Zavallı şey." bebeği kundak yaparak sardı. David, "Bert, bu saatte uyanık mısın?" diye sordu.

MAHZEN SARAYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin