Kendi daireme geçtiğimde çok uykum vardı. Uyumak için can atıyordum. Hemen yastığımı düzelttim ve yorganın içine girip uykuya daldım.
---
Tanrım yasaklı bölgenin oradaydım. Bir adım atarak yasaklı bölgeyi geçtim. "Kimse var mı, beni duyuyor musunuz?" ses bana cevap vermekte geç kalmadı.
"Valencia'nın yeni varisi, beni buradan ancak sen çıkartabilirsin!" dedi. "Ama neden ben? Neden bir başkası değil?" diye sordum. Mahzene doğru inmeye başladım.
"Büyüyü bozacak olan sensin yeni varis!"
"Bekle, ne büyüsü, ne büyüsünden söz ediyorsunuz?" Ses, "Şayet, bu bir büyü değil lanet! Laneti bozacak varis sensin. Ancak biri var ve laneti sadece senin bozacağını biliyor. Dikkatli ol Luna Valencia!"
"Ne laneti, nasıl bir lanet bu?" mahzene indiğimde çelik kapı duruyordu. Açmaya çalıştım ancak kilitliydi.
Ses, "Kabus... Kabuslar varis, kabus. Uyan!"
Korku içinde açtım gözlerimi. Sabah güneşi gözlerimi yakıyordu ve doğrudan benim tarafımda ki pencereden geliyordu.
"Kahretsin!" Edward, "Sabahları pek neşeli oluyorsun Luna'cığım!" bıkmış şekilde ona döndüm. "Kes be!" Edward, "Sanırım biraz gerginsin." diyip güldü.
"İnan komik değil Edward." dedim ve yataktan kalktım. "Yardım et de yatağı toplayalım." Edward, "Yatak nasıl toplanır bilmem ben." Ona şaşırmış bir şekilde baktım. Bir insan nasıl yatak toplamayı bilmez. "Bir insan nasıl yatak toplamayı bilmez iyi misin sen?"
Edward, "Bugüne kadar hep hizmetçiler topladı. Sen de rahat ol bence, hizmetçiler halleder." dedi.
"Sikerim hizmetçine, tut şunun ucunu ve beni izle!" Edward kafasını yukarı kaldırdı ve öfleyip pöfledi. Edward, "Tamam, tamam tuttum." dedi.
"Güzel." el birliği ile bu koca ve oldukça geniş olan yatağı örttük. Edward, "ben Aşağa büyük yemek salona iniyorum. Sende hemen giyin gel." dedi.
"Tamam." dedim. Edward kapıyı kapatım aşağa indi. Bende dolaptan ne giyeceğimi baktım. Rasgele bir elbise alıp giyindim. Sonra da aşağa indim.
Antonia, "Günaydın Luna!" Adelina, "Hepinize günaydın!" Adina, "Selam!" Onlara doğru fısıldadım. "Kızlar çok tuhaf bir rüya gördüm. Masaya oturalım hemen anlatacağım." dedim.
Adelia, "Tamam." dedi. Sonra büyük ve oldukça geniş bir masaya yan yana ve karşılıklı oturduk. Tam karşımda Adelina, onun yanında Antonia. Benim yanımda ise Adina oturuyordu.
Adina, "Evet anlat artık çok merak ettik." dedi. O sırada tabağına yemek doldurmaya başladık. Yumurtalı ekmeği tabağıma koyarken anlatmaya başladım.
Adelina, "Sen... Ciddi misin?" Antonia, "Tanrım, sarayda ciddi anlamda tuhaf şeyler olmaya başladı." Adina, "Lanet bu olabilir." dedi.
Antonia, "Ne olabilir?" merak içinde Adina'ya baktım. Adina, "Yani rüyalarına girmek olabilir." dedi.
Adelina, "Vay be! Laneti sadece sen bozabilirsin yani öyle mi?" Kafamı onay vermişcesine salladım. "Evet, öyle." dedim. Antonia, "Yardım için elimizden geleni yapacağız. Değil mi kızlar?"
Adına ve Antonia başlarını salladı.
-----
Zincirler,
Esir mi köle mi?
Cinayet mi değil mi?
Mahzen sarayında ne haltlar dönüyor peki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHZEN SARAYI
Fantasíadur dedi Edward. "Ne oldu?" diye sordum. "orası yasaklı bölge. Orası mahzene çıkıyor. Gidemezsin!" dedi.