Lanjutan dari hubungan pernikahan V dan Rose. Yang belum baca tolong baca part sebelumnya dulu yaaa :)
---------
BTS V and Blackpink Rosè received alot of present for their 5th wedding anniversary this year.
BTS V and Blackpink Rosè finally share their wedding photo after 5 year marriage.
Ulang tahun pernikahan V dan Rosè di kabarkan akan sapa fans lewat fanmeeting.
V of BTS sharing how amazing become Blackpink Rosè husband.
Di tanya hadiah apa yang di inginkan di ulang tahun pernikahan, jawaban V BTS ini membuat fans baper.
Rosè Blackpink inginkan putri sebagai hadiah 5 tahun pernikahan, V BTS tersenyum hangat.
' Happy 5th Wedding Anniversary my wife Rosie, thank you for amazing journey, thank you for a handsome angel, I can't wait to walk in another journey with you love @roses_are_rosie '
' I actually can't discribe how lucky I am to become your wife, thank you hubby, Taehyung oppa, for really great 5 years of journey, thank you for giving me a handsome little prince. Can't wait to meet another great journey with you oppa @thv '
Unggahan social media V dan Rose mendapatkan jutaan bahkan hingga puluhan juta like dan comment. Agaknya keluarga kecil V dan Rose telah menjadi keluarga favorite dunia.
-------
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Bangtan Oneshoot ( Mostly TR )
FanfictionJust imaginary couple of BTS and Blackpink, mostly TaeRose JinSoo LizKook and JenMin