TANITIM

402 36 103
                                    

         Sahilde ateşin etrafında çember olmuş gençler ve aralarında sesiyle herkezi etkileyen bir kız Ervah YALÇIN  kural tanımayan, özgüvenli ,haksızlık karşısında boyun eğmeyen güçlü bir kızdı Ervah neşesiyle hayata tutunmuştu, sahnelere aşık olmuştu kimse onu üzemezdi, ağlatamazdı.O daha 8 yaşındayken terk eden annesi için  bile ağlamayan kızdı. Sanki hiçbir  şey olmamış gibi devam etti hayatına ama bir gün içinde mahfolacağnı bilmeden sevdi yaşamayı.

      Kilometreler ötesinde bir adam elerinde kurumuş kanla depodan çıktı ve kapkara olan gökyüzüne baktı Bervan ŞAHİN hergün hayattan nefret eden , kurallarla yetişmiş , söz hakkı verilmemiş , sinirlenince zalimleşen bir adam sevmeyi başarabilir mi?   Denemeden bilemyiz...

                                    ...

 " Sev beni ." Sarhoş nefesini yüzüme doğru bırakırken söylediği kelimeler kalbime mıhlandı .

"Geri çekme kendini benden ,olmuyo yapamıyorum Ervah bir kere öpmeme izin ver."
Yüzünü bana doğru yaklaştırırken tepki vermiyordum , konuşmuyordum .Ama kendimi geri çekmek de istemiyordum ,dudakları hafifçe dudağımın üzerine değdiğinde vücudumun titrediğini hissettim.

  Hafif öpüşüne sertçe karşılık verdim, bunu beklemiyor olacak ki bir an duraksadı ve eli sertçe belimi kavradı , öpüşleri hızlandı Bende ellerimi saçlarına daldırdım hem okşuyor hemde çekiyordum, daha fazlasını istiyordum.

Bervan benim durmamı istemediğimi anlayınca bacaklarımı beline sardı ve yatağa götürdü ...

ACI SERMONİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin