10.Bölüm

141 25 21
                                    

Yarısına geldiğim içki şişesini kafama dikip bitirdim neredeyse beş şişe bitirmiştim bitirdiklerimi duvara fırlatıp parçalara ayırıyordum.

Sarhoş halde etrafıma bakarken birden demir kapının açıldığını gördüm .

İçeriye Ece , Betül ve Hatice hanım girdi. Baygın gözlerimle onları süzdüm ellerinde kemer ve sopa vardı. Başıma neler geliceğini anlamıştım ama karşı çıkacak gücüm yoktu hem aç hem susuzdum , kaç gündür burda olduğumdan haberim dahi yoktu tek içecek kaynağım içki olduğu için sürekli alkol tüketiyordum.

" Tüh! memenetsiz Allahta cezanı versin inşallah bulduğu bütün zıkkımıkarı içmiş leş gibi olmuşsun. "

Ağzımı gevşeterek ona cevap verdim .

"Uzatma da ne yapacaksanız yapın ."

"Bak hele sen , kızlar yüzü hariç her yerlerine vurun hadi . "

Yerde cenin pozisyonunda uzanmıştım.Sopanın ve kemerin darbeleri bütün vücudumda dolandı ayrıca karnıma tekme atmaları nefesimi kesiyordu .

Hatice hanım saçımdan tutup beni hızla yere çarptı burnum dehşet verici bir acıyla kanamaya başladı muhtemelen kırılmıştı.

"Anne ne yatın hani yüzüne zarar vermiyecektik şimdi biz elaleme ne deriz. "

Ecenin sözleriyle sırıtmaya başladım.
Daha sonra sırıtışlarım korkunç bir kahkahaya dönüştü.

" Bunu size misliyle ödeticem görüceksiniz. " Hem sarhoş olmamdan hemde dayak yememden dolayı sesim kısık ve hastalıklı çıkıyordu ama bu onları korkutmama yetmişti çünkü , şimdiye kadar bayılmam gerekirdi.

Betül tekrar bütün siniriyle karnıma tekme attı acı bir inlemeyle gülmeye devam ettim.

" Bırakın artık bunu , yüzünüde hallederiz uzun bir süre burda kalacak zaten hadi çıkalım . "

Hatice hanım son sözlerini söyleyip kapıya doğru yöneldi . Ece de gitmeden önce bana tükürdü.

" Ohh yarabbi şükür. " Diyerek dalga geçtiğimde tırnaklarını boğazıma batırarak sıktı bense kahkaha atmaya devam ettim.

" Ece bırak artık kızı sonra tekrar gelir döveriz hadi. "

Ece beni arkaya iktirerek kapıya doğru adımladı. Onlar gittiğinde uzandığım yerde uyumuştum.

( Bervanın ağzından )

Ervahın bodruma kapatıldığı gün dedem beni odasına çağırmıştı.

Onu dövmediğim , ağırlımı göstermediğim için dedem beni dövmüştü. Vurduğu her tokatta , attığı her yumrukta Ervaha daha da kin besledim .

Tam beş gündür bodrumdaydı arkadaşları sürekli kapıya dayanıyor bizi tehdit ediyorlardı en son onları genelde işkenceler uyguladığım depoya kilitledim .

Berk ve Selene çok yüklenmiyordum.Bünyelerinin zayıf olduğu belliydi . Tamam, iyi bir insan değildim ama şerefsizde değildim.

Fakat Ceren , Cemil ve özellikle o Alperene biraz fazla yüklenmiş olabilirdim . Benim kitabımda kadın ve erkek aynıydı o yüzden Cerenede şiddetimi göstermekten hiç gocunmuyordum .

En çok Alperene vuruyordum çünkü ona ayrı bir tavrım vardı özellikle o gün barda Ervaha bakışları beni ona dahada gıcık etmişti.

Tamam , Ervahı sevmiyorum hatta nefret ediyorum ama kimsenin karıma o şekilde bakmasına izin veremem arkadaş falan umrumda olmaz benim . Yıkarım.

ACI SERMONİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin