Odamızın kapısına vardığımızda içimde gereksiz bir heyecan vardı. Sebebini bilmiyordum ama kendimi tutamıyordum .
Bervan kapıyı açmadan önce bana döndü ve yorgun gözlerini üzerimde gezdirdi .
"Bana bak Ervah eğer bu ailede huzurlu bir yaşam istiyorsan bizim kurallarımıza göre yaşayacaksın ozaman sende mutlu olursun bende anlıyormusun ? "
Sabırla umrumda olmayacak sözlerini dinledim .
" Hayır , anlamıyorum anlamayacağımda siz benim kurallarıma göre yaşayacaksınız eğer kabul ederseniz sende mutlu olursun bende anlıyormusun ? "
Onun tavrında konuştuğumda gözlerini kıstı.
" Peki , madem sen iyi yüzümden faydalanmak istemiyorsun sana kötü yüzümü göstermenin vakti geldi."
Dudaklarımı yana kıvırarak onu dalgaya aldım.
"Elinden geleni ardına koyma Bervan
Şahin . "" Yapacaklarım sana travma sevebi olacak Ervah Şahin . " Şahini bastırarak söylemişti şeytan diyor çıkar şu topukluları azının ortasına geçir ama işte şeytan diyor.
Odanın içine girince bembeyaz mobilyalar gözlerimi aldı .
"Hayır ya benim simsiyah asil mobilyalarımı ne ara değiştirdiler ve bune her yer bembeyaz tımarhane gibi . "
" Bende diyorum neden bu kadar kapkara soğuk bir insansın eşyalarının karalığı içine sinmiş meğer. "
" Ervah kes sesini , ben duşa giriyorum sende ne yapıyorsan yap. "
Arkasını dönüp giderken ona seslendim.
" Mümkünse kendini suyun altına atıp boğabilirmisin işimi kolaylaştırmış olursun . "
Birden durdu ve yandan bir bakış atarak sırıtmaya başladı.
"Neden gelip sen yapmıyorsun , duşumuz gayet geniş ." Dedi ve göz kırptı buna karşılık öğürmeye başladım.
"Düşüncesi bile iğrenç defol lütfen . "
Hafif kıkırdayarak banyoya girdi.
Bende odayı inceledim büyük bir yatak yanlarında ikişer tane masa vardı . Köşede uzun L koltuk ve tekli koltuklar vardı , balkonda iki tane puf koltuklar vadı ve küçük bir sehpa , manzara ise mükemmeldi.
Giyinme odasına baktımdığımda bütün kiyafetlerim burdaydı . Bervanın kiyafetleri yanlızca siyah ve beyazdı , zevksiz herif.
Yapacak bir şey bulamayınca aşağıya indim. Evde ölüm sessizliği vardı , mutfaktan kendime su alma kararına varınca evin içinde mutfağı aradım fakat milyon tane oda vardı.
En son köşede konuşan iki kişi dikkatimi çekti . Biri Bervanın sevgilisi Demetti diğeri ise korumalardan biriydi .
"Sonunda Bervan evlendi artık seni alıp kaçmak istiyorum buralardan iyide para yok pul yok ne yapıcaz Demetim ."
"Merak etme hayatım ben Bervanı kandırırım ondan parayı alır kaçarız sen sakın üzülme . "
Ağzım açık bir şekilde onları izlerken öpüşmeye başlamaları dahada şok etti .
İçimdeki dürtüye engel olamadım ve onların fotorafını çektim madem Bervanda Yiğitin beni aldattığı fotoğraflar vardı bende niye olmasın ki.
Onları izlemeyi bırakıp odaya döndüm.
O sırada Bervan yeni banyodan çıkmıştı altında sadece havlu vardı su damlalarının kaslarından akışına daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI SERMONİSİ
Teen FictionHayatı seven ve yaşamak için direnen sahne kızı... Ölmek için defalarca denemiş bir adamın kollarına atıldı... Fakat işler ters gitti, kız hergün yaşamak isterken ölmeyi ,adam ise ölmek isterken yaşamayı diledi . Kız adamın yüzüne bakmazken ,adam kı...