4. Bölüm

184 34 46
                                    

Santigrat anlamazdın

...

Havalimanı'nın içine girdiğimde insanların keskin bakışlarına maruz kaldım.
Hele ki yaşlı teyzeler beni öldürecekmiş gibi bakıyorlardı .

" Çok güzel etrafta dolaşan şüpeli adamlar yok sakin ol ve uçağının bulunduğu alana doğru ilerle ." Alperenin pelerinimin kör noktasına taktığı kamera ile beni yönlendirmeleri daha kolay oluyordu .

Tam uçağımın olduğu bölüme yaklaşmıştım ki birden ilerede arkasında 20 'ye yakın kormayla ayakta dikilen Bervan'ı göresiye kadar .

" Hassiktir bu ne ara geldi ?" Cemilin sorusuna kimse cevap veremedi .

" Ervah bak sakin ol ve onu daha önce hiç görmemiş gibi yanından geç yüzüne asla bakma , anladın mı ?" Ceren 'in sözleri beni kendime getirmişti ve hızla uçak bekleme alanına ilerledim , herkes çoktan sıraya girmiş teker teker pasaport kontrolünden geçiyorlardı .

Hızlı adımlarla ilerledim , arada pelerin ve elbisenin uçları ayağıma takılsada devam ettim uçaktan iner inmez bu kılıktan kurtulup şukür namazı kılıcam .

Artık Bervan'a iyice yaklaştım , tam yanından geçiceğim sırada kolumu tuttu ve kendine çevirdi .

" Siktir ! bak sakin ol ve sanki müzik dinliyormuş gibi kulaklığın tekini çıkart ve sesini incelterek konuş tamam mı ? Berk'in dediğini yaparak bir kulaklığımı çıkardım ve şımarık bir kız gibi konuşmaya başladım .

" Merhaba , bir şey mi oldu beyfendi ?" Gözlerime öyle derin bakıyordu ki bedenimi stres sardı .

" Merhaba hanımefendi, acaba buradan geçen uzun kıvırcık bir saçlı bir kız gördünüz mü , kendisi benim karım olur da ?" 

" Piçe bak hemen de karım diyor şerefsiz ." Ceren öfkeyle konuştuğunda aldırış etmeden rolüme döndüm .

" Hayır , beyefendi görmedim kusura bakmayın iyi günler ." Arkamı dönüp gideceğim sırada korumanın biri geldi ve Bervan'la konuşmaya başladılar .

" Abi Yiğit denen herifi bulduk bir kadınla birlikte olduğu fotoğraflar ile birlikte ."  Duyduklarım başıma feci bir ağrı getirdi .

" Amına koduğumun Yiğiti , Ervah bak sakın kendini ele verme . Arkanı dön ve yoluna devam et hadi güzelim ."

Alperen'in kurduğu cümleleri duyuyordum ama harekete geçemiyordum yerimde mıhlanmış korumaya ve Bervan'a bakıyordum , Bervan da bana bakıyordu .

" Fotoğrafları Ervah'a ulaştırın bakalım bundan sonra o piçi sevebilecek mi ?"
çok geçmeden telefonuma mesaj geldi ve ikisinin bakışları derinleşti .

" Ervah sakın mesaja bakma sakın ." Selenin dedikleri beynimde yankılanıyordu ama içimdeki dürtüye engel olamadım ve gelen mesaja baktım .

Yiğit bir kadını kucağına almış gülerek sevişiyorlardı . Sinir bütün bedenime yayıldığında kendimi ele vermemek için kendimi toparladım, bunun intikamını daha sonra alırım şuan kendimi kurtarmam lazım.

" Şey bir arkadaşım mesaj attmış gelmemi söylüyor  , umarım karınızı bulursunuz ." Sinirlendiğim için role girmek zor oldu .

Bervan bana iyice yaklaştı ve çatık kaşlarıyla gözlerime bakmaya devam etti ,bir anda pelerinim deki kamerayı aldı ve eliyle ezdi .

" Buldum bile , benden kaçabileceğini mi sandın ?" Ağzım açık kaldı nasıl anladı imkansızdı bu .

"Bitti , her şey bitti yakalandık ." Kulağımda Cemilin çaresiz sesi geliyordu ve azda olsa bağırma seslerini duyuyordum sanırım Alperen kriz geçiriyordu .

ACI SERMONİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin