7. Bölüm

140 26 42
                                    

...

Kapının gürlemesiyle açtım gözlerimi . Tabi biraz zor olmuştu.

" Bu seste ne amınakoyım bee ? " Ceren sinirle yataktan kalkıp kapıya doğru yürüdü . Selense sanki hiç bir şey olmamamış gibi uykusuna devam etti .

Kapıyı sertçe açan Ceren karşısında eli havada asılı kalan Berki görmesiyle daha da sinirlendi.

" Ne var lan sabahın köründe . " Cerenin uykusundan uyandırmak kiyamet gibi bir şeydi . Uykusuna düşkündür biraz .

Berk korkak bir şekilde titremeye başladı daha sonra boğazını temizliyip başını dikleştirdi .

" Yarım saat sonra Şahin kabilesi gelicekmiş onu haber vermeye geldim sizede iyilik yaramıyor ayol . " Konuşurken tripli bakışlarını es geçmemişti . Tam kapıdan çıkıp gideceği sırada tekrar döndü.

" Ha bu arada senin babanne dediki dolapta beyaz bir elbise varmış dini nikahta onu giyecekmişsin . " Dedi ve kollarını karnında birleştirip küsmüş bir  çocuk gibi gitti .

Cerende ardından sertçe kapıyı kapattı . Daha sonra kardeşine döndü .

" Buda camış gibi uyuyor , kalk artık be . " Seleni hırsla dürtmesiyle sonunda uyandırmayı başarmıştı . onlar üzerlerini değiştirirken bende banyoda rutin işlerimi hallettim .

Daha sonra Berkin bahsettiği elbiseyi almak için dolabı açtım . Uzun ve her tarfı kapalı olan düz elbiseyi kızlara gösterdim.

İkisi onaylamaz hatta tiksindirici bakışlarıyla bana bakıyorlardı bende aynı bakışları onları sunuyordum .

" Ben asla bunu giymem. " Sırf kapalı olduğu için değil . Bir kere artık bu elbise kaç yıllık bilmiyorum ama elbisesinin uçları sararmış sade çiçek modelleri yırtılmış ve yıpranmıştı giyilcek yanı yoktu .

" Yanınızda elbise varmı , sen hep şortla crop koymuşsun. Şeytan diyor giy şortu cropu milletin gözü açılsın ama işte şeytan diyor . " Selenle Ceren birbirlerine bakıp kıkırdadılar .

" Yo hayır , ciddimisin ?" ikisi birden ayaklanıp biri bana şort diyeride crop verdi .
Tam azımı açmış konuşacaktım ki .

" Sen asla böyle bir elbise giymessin Ervah şimdi iki salak insan için mi giyeceksin çık işte böyle seni kabul eden böyle kabul etsin . " Haklıydı dibine kadar haklıydı .

Arkadaşımın şaka mı ya . Cidden arkanızda böyle arkadaşlar olduğu sürece sırtınız yere gelmez asla...

Üçümüzde aynaya son kez bakıp çıktık.

Herkes salonda oturmuş bizi bekliyorlardı , İmam ve Bervan ayaktaydı . İkizler Cemil ve Alperenin yanına oturdular . Berk benim şahitim olucağı için o yanımdaydı .

Bervanın şahitini daha önce havalımanında görmüştüm bana o can alıcı fotoğrafları atandı .

Kiyafetim yüzünden bir kaç kesici bakış alsamda önemsemedim .

" Gelin hanımda geldiğine göre nikaha başlayabiliriz . Şahit ve çiftimiz lütfen oturunuz . " Şiveli konuşması komiğime gitsede kendimi tutmayı başardım.

Bu arada Bervanın derin bakışları sinirime gitsede, aynı bakışları istemden bende ona atıyordum . Üzerine giydiği beyaz gömlek vücuduna tam oturmuştu hatta her nefes alışında kasları gömleğinden fırlıyacakmış gibi duruyordu .

Bakma Ervah bakma , bakıyodum ama bakmam lazımdı .

İmam duanın ardından bana ve Bervana üç kez evliliği kabul ettiğimizi sordu .

ACI SERMONİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin