TANITIM

211 10 4
                                    

Öncelikle herkese merhaba demek istiyorum. Böyle bir çalışma yapmadan önce çok düşündüm aslında sonra da neden olmasin şansımı deneyeyim dedim.Daha önce bu tarz bir çalışma veya paylaşım yapmadığım için yazim veya ifade kusurlarim olursa simdiden kusura bakmayin diyorum.

Ben yetişkin bir birey olarak normal hayatta da okuduğum cok fazla kurgu ve kitap bulunmaktadır. Bunlarin yanı  sıra wattpad uygulamasi dikkatimi çekti ve günümüz cağına uygun modern çağ sayilabilecek kurgular yazıldığını keşfettim ve okumaya başladım.Şöyle ki bu uygulamada bulunan popularitesi yuksek olan kurgulari zaten okurlari oldukca fazla ve yaygin görüyorum ama bazi kurgularda da yazarin kalemi ve anlatimi cok iyi olmasina ragmen yeteri kadar okura ulaşmadığını farkettim.Bende bu yazarlarin emeğinin karşılığını bir nebze olsun almalarini istedigim icin bu tarz bir calisma yapmak istedim.

Şunları belirtmek istiyorum. Tanitimini yapacagim kurguyu sadece adini yazarini konusunu belirtip paylasmak değil amacım.Şahsi olarak da kurgu hakkinda düşüncelerimi ve olumlu-olumsuz elestrilerimi de yaparak paylasmak istiyorum.O yuzden en başından bu tanıtım kismini lütfen dikkatli okumanizi rica ediyorum.  Çünkü sadece belli bir yaş aralığına hitap eden ve bayıldım öldüm bittim tarzinda yorumlarla öne sürülen kurgulari paylasmak değil amacim.

Yaptigim yorumlar sonucu sanal lince ve hakarete dayanan sozlu saldirilara maruz kalmamak adina bunu şimdiden açıklamak istiyorum. Olur da yeterli kitleye ulaşır ve okumalari sağlanırsa "ne yapmis bu kadin sanane begenmediysen yada oyle dusunuyorsan ne diye paylastin" tarzinda dönüşler almak istemiyorum. Çünkü çok sevip hayranlikla okuduğumuz kurgularda bile illaki başkalarına mantikli gelmeyen detaylar bulunuyordur.Bende eleştirel  olarak olumlu ve olumsuz düşüncelerimle bu kurgulari tanitmayi hedefliyorum. Insallah dusuncelerimi net olarak belirtebilmisimdir.

Bir diğer husus da sadece bitmis olan kurgulari degil yazimi devam eden,yeni yazilmaya başlanan,çok sevilmiş ya da guzel yazılmış ama ara verilmiş olan (yazarlara pozitif baski yapip yeniden yazmaya baslamalarina neden teşvik etmeyelim değil mi? ) kurgularin da tanitimini yapacağımi belirtirim.Umarim yazarlari da hakettikleri değeri ve destekleri alirlar.

Gözden kaçırdığım,bu kurguyu da bence okumalasin diye tavsiye ettiğiniz kurgular olursa lütfen paylasmaktan çekinmeyin.Fikir sahibi olup tanitimini yapmayi elbetteki çok isterim. Kurgu tanıtım bölümlerinde bunlara da yer vermeyi düşünüyorum.Umarim amacima ulaşabilirim biraz da olsa faydam dokunur.

Hepinize iyi okumalar diliyorum.
Görüşmek üzere... :)

WATTPAD KURGULARI TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin