Kurgu : Kazazede
Yazar :sakliruyalar
Tür :Aksiyon-gerilim-dram
Yaş aralığı:+21Kurgu kitap detaylarından da anlaşılacağı gibi askeri bir kurgu. Kurguya oldukca güçlü,soğuk ve dik başlı kadın bir komutanın başında olduğu time yeni bir komutanın dahil olmasıyla olaylar başlıyor diyebiliriz. Karakterlerin hepsi kocaman, heybetli ve güçlü adamlar.Dahil olan komutanimiz ise gerçekten dev gibi olan oldukca güçlü,gizemli görünen bir komutan.
Kurgunun içeriği ise nerdeyse tamamen aksiyon dolu.Bol strateji,plan,çatışma ve zekanın önde olduğu gerçek bir askeri kurgu diyebilirim.Karakterlerimizin hepsi asker yan karakterlerden bazilari hariç diyelim.Okudukça insanı içine çeken ve merak uyandıran oldukca zekice ince işlenmiş,detayların bol olduğu bi kurgu. Tabi içerisinde hüzünlu sahnelerimiz de yok değil. Ayrıca kurgunun akışını bozmadan yerinde yazılmış başlayan tutkulu birde aşk mevzusu var.Hemde öyle böyle değil türden aşklardan.Yer yer de mizah işlenmiş karakterler arasındaki diyaloglarda bol bol gülebileceğiniz olaylar da mevcut.Hem askeri bir kurgu hemde bir araya gelinmiş birbirini daima destekleyen aile sıcaklığı veren bağların anlatıldığı bir kurgu diyebilirim.
Kurgu şuan yazilmaya devam ediyor. Bölüm uzunluklari çok iyi soluksuz okuyabilirsiniz.Yaş aralığını kurgunun içerdiği çatışma,sorgulama,iskence vs gibi aksiyon sahneleri ve bazi cinsel içerikli sahnelerden dolayı yüksek tuttum. Yazar bölümlerde gereksiz detaylara ve uzun betimlemelere yer vermiyor.Onun yerine sürekli bir sorgulama hali ve ince ipuçlarını yakalama peşinde oluyorsunuz.
Aksiyona doyabileceginiz bir kurgu gerçekten.Okura ürkütmeden daha devami yok mu, vay canina dedirtecek sahneler yazdigi ve yansitmada oldukça başarılı olduğu için yazari ayri tebrik ediyorum.Hem askeri bir kurgu hemde vatan sevgisini cok iyi yansıtmış kuvvetli bağları işleyen bir senaryo var.O yüzden gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
"Kaza'siz Akkurt çeyrek.Benim yarımdan da fazlasın sen çünkü."
"Akkurt'suz Kaza, çeyrek.Sen benim yarımı da geçtin kazazede."
Iyi okumalar dilerim...
Açıklaman ilgimi çekti kurguya göz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsin .👉
Buna benzer veya farkli kurgu önerilerim var diyorsan onlari da buraya yazabilirsin.👉
Görüşmek üzere...
🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KURGULARI TANITIMI
Non-FictionKendi öz irademle yayimlamaya basladigim bana ait bir çalışmadır. Örnek teşkil edilmesi icin lütfen izin alip bildiriniz. Lütfen tanıtım bölümümü okumadan geçmeyiniz. Kurgusunun tanıtımını istemeyen veya kaldirilmasini isteyen yazarlar iletisime geç...