11. INTİKAM

42 2 0
                                    

Kurgu : IntikamYazar  :IreminKalemindenTür      : Fantastik- Genç yetişkin maceraYaş aralığı : +20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kurgu : Intikam
Yazar :IreminKaleminden
Tür : Fantastik- Genç yetişkin macera
Yaş aralığı : +20


Kurguda ailesini yangında kaybeden genç bir kızın başına gelen enteresan olaylar ve çılgın maceralar anlatılıyor. Hikaye Çoğu şeyden korunarak belli kurallar içerisinde büyüyen genc kızın bir gece dönüşüm geçiren bir insani görmesi, hayalle gerceklik arasında karar vermeye çalışırken bu seferde ailesi sandığı kişileri bir yanginda kaybetmesiyle basliyor.

Ailesinden kalan bir dağ evine yerlesen genç kız cevresinde olan olaylardan bi haber acısıyla basbasayken kapisina dayanan aile avukatinin vasiyeti adi altinda öğrendiği seylerle geçmişinin bambaska olduğunu öğreniyor. Araştırmaya basladigindaysa kendisini bir anda bambaska bir ortamin içinde buluyor.

Öncesinde kurt insanlarin varligini ogrenen genc kiz sonrasinda ayni dunyada birde vampirlerin varligiyla yüzleşiyor. Hepsi yetmez gibi ustune birde mitolojik varliklarn aslinda gercekte var olduğunu öğreniyor. Başına gelen olaylar kendisinin siradan bir insan olmadigini ogrenmesiyle bu seferde kimlik arayışına giriyor ve asinda kim olduğunu herkesle birlikte öğreniyor.

Ipucu vermemek adina cok karisik bir tasvir yapmis olabilirm ama maalesef tek bir sey soylesem gerisi çorap söküğü gibi gelen bir kurgu. Kimlik karmaşası yaşayan genc kızın anne ve babasinin kim olduğunu öğrenmesi aslinda sahibi olduğu hayatin bambaska olduğuyla yuzlesmesi ve tum bunların içinde birde vampirler ve cadilar tanrilar arasında buyuk mucadeleler olmasi okurken sizi içine çekiyor. Başı dik ve kendine guvenen kadın karakterimiz oldukca güçlü bir duruş sergiliyor ve aslinda kim olduğunu öğreniyor. Dusmanlariyla sevdigi ve arkadas olduğu kişilerle savaşırken bir yandan da bazı sırları ortaya cikarmaya çalışıyor. Tüm olaylarin içinde tabiki olmazsa olmazimiz aşk savaş tanrısı Ares'le arasında başlayan bir cekime dönüşüyor.Ve aslinda birbirlerinden hic kopmayan o bağı ve geçmişi farkediyorlar. Oldukca tutkulu ve birbirlerine sadakatle bağlı bir aski okuyorsunuz ki hayran kalmamak elde değil.

Yazarın kalemini ve anlatim tarzini cok beğendim.Bitmiş bir kurgu olması rahatca sonuna kadar okumanızı ve kendinizi kaybetmenizi sağlıyor. Nerdeyse 4..5 sene once yazılmış bir kurgu. Yazardan ses seda yok sanirim yazmayi bırakmış o konuda net bir fikir sahibi değilim. Yazilirken sıkmayan bunaltmayan betimlemeler yok. Oldukca akıcı ve sade bir dil kullanılmış. Zekice kurgulanmış ve başindan sonuna kime ne olacak hangi karakter kim cikacak diye sorgulayarak okuyorsunuz. Ortaya çıkan gerçekler hakikaten hayrete düşürüyor o yuzden kurgu konusu ve taslagini ben cok beğendim. Fantastik olaylar,dönüşümler, savaşlar, ve aşk cok guzel anlatılmış ve okura gercekten var olduğunu hissettirerek yazılmış. Yaş aralığı olarak +20 olarak gormemin sebebi çıplaklığı ve küfürü açık bir sekilde okuyacak olmaniz ona gore uyarmadi demeyin.

Fantastik olayların ve doğaüstü varlıkların aslında yaşadığımız evrende bulunduğunu gerçekmiş gibi okumak maceraya,seruvene,sırlara ve çözülmesi gereken ipuçlarına doymak ve tarifi imkansiz tutkulu bir aşk okumak istiyorsanız gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.








"Seni bir yediyüz yıl daha beklerim gecemin prensesi..Sadece bana geri dönmen şartıyla...Sonsuza kadar sen Neraida Koritsi"

"Seni seviyorum Savaş tanrısı. Beni bütün hissettiren,gerçek hissettiren sadece sensin. Her ne olursa olsun döneceğim tek yer var. O da tam burasi ❤ .. Sonsuza kadar sen Ares.."







Iyi okumalar dilerim...





Açıklaman ilgimi çekti kurguya goz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsiniz. 👉


Buna benzer kurgu veya farklı tarzda kitap tavsiyelerim var diyorsaniz önerilerinizi de buraya yazabilirsiniz.👉



Görüşmek üzere...




🍀

WATTPAD KURGULARI TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin