1- CEVİZ AĞACI MAHALLESİ

183 10 2
                                    

Kurgu : Ceviz ağacı mahallesiYazar  : mariematisseTür : Romantik-komedi-dram Yaş aralığı : +17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kurgu : Ceviz ağacı mahallesi
Yazar  : mariematisse
Tür : Romantik-komedi-dram
Yaş aralığı : +17

Evet...ilk kurgu tanıtımını yayimlayabilecegim inşallah.Ilk hangisi olsun diye çok kararsiz kaldım ve artık şansa hangisi gelirse dedim ve bu kurgu çıktı.

Öncellikle kurgu tam bir mahalle kurgusu isminden de anlaşıldığı gibi. Yazarin kalemini gayet güçlü buldum şahsen.Duygu aktarımı konusunda oldukça basarili.

Kurgu içeriğine gelirsek çok sıcak ve sevimli bir mahalle içerisinde olay örgüsü gerçekleşiyor. Aşkları gerçekten tam da masallarda olur diyebilecegimiz türden aşkları konu alıyor. Oldukca romantik aralarda mizah yönünden yeterli ve içten yazilmis bir kurgu diyebilirim. Tabi baştan sona mutlu ve huzurlu ilerliyor demiyorum yer yer kaos,gerilim bol bol hüzün ve dram okumaya da hazirlikli olun diyorum.

Kurgu hala yazılmaya devam ediyor.Bölüm uzunlukları gayet iyi kısa bölümler içermiyor. Yaş aralığı olarak +17 diye belirttim ama kurguda bazi cinsel içerikli sahneler oldugu için.Bu sahneler sık sık yok ama detayli anlatima sahip oldugu için şahsi düşüncem 13-15 yaş aralığınin o kısımları atlayarak okumasi en azindan.

Onun disinda gayet okunabilir sevimli bir mahalle kurgusu.Ben yazarin kalemini ve anlatimini gerçekten güçlü buluyorum.Yersiz ve uzun betimlemelere yer vermiyor. Okurken bunaltmiyor ve devamını merakla beklemenize sebep oluyor.Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.



"Bana öğretmelisin Melih Cihangir.Bana aşık bir insan sevdiğini görmeden iki dakikayı nasıl devirir öğretmelisin."

"Önce sen yavrum.Hep sen.Ben sıradan bir adamım.Sense benim herşeyimsin.Sen yoksan ben yokum."




Iyi okumalar dilerim..




Açıklaman dikkatimi çekti kurguya bakmaya gidiyorum diyenler buraya yorum birakabilirler :) 👉

Buna benzer veya baska türlü kurgu önerim var diyenler sizlerde burdan benimle fikrinizi paylaşabilirsiniz 👉

Görüşmek üzere...


🍀

WATTPAD KURGULARI TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin