Kurgu :İnferno
Yazar :KathyCalanthe
Tür :Aksiyon-romantik-dark romance
Yaş aralığı :+21Kurgumuz karanlığın ve kötülüğün krali hadesi kendisine lakap olarak kabul etmiş ve o şekilde hayatını yaşayan erkek karakterin evi olarak kabul ettiği mekana kardeşini aramak için gelen ünlü bir yazar ve cinsel terapist olan kadın karakterimizin gelmesiyle başlıyor.Bambaska bir evren olan Inferno adlı bu mekanda başlayan gizemli bir o kadar aksiyon dolu sahnelerle olaylar başlıyor.
Yazarın kalemini çok seviyorum gerçekten.Karakterlerin duygu durumlarını,olaylarin heyecanını,aksiyon-şiddet sahnelerinin gerçekliğini, çiftimizin tutkusunu o kadar güzel anlatımı ve aktarımı var ki sanki dizi-film izliyormuş gibi okurken tüm duyguları yaşıyorsunuz.Kurguda kadin karakterin kız kardeşinin başlarına açtığı belalarla uğraşırken bir yandan yaşadıkları mekânın cazibesiyle tanışması, mekan sahibi erkek karakterin yüksek egosu ve flörtoz halleriyle birbirlerini nasıl baştan çıkardıklarını okuyoruz.Kadin karakterimiz meslek sahibi,kendini bilen olgun ve güçlü bir karakter ayni zamanda yuksek ego sahibi birisi. Erkek karakterimiz diğer herkese lakabını duyduklari anda dizlerinin titremesini sağlayacak derecede tehlikeli ve karanlık ama mekanındaki kadina gelince oldukça centilmen,bir o kadar korumaci ve egosu sarsilmaz denecek kadar yüksek birisi.
Yazarımız kurguda yüksek teknolojik bir aletin getireceği sorunlarin önlenmesi için tüm parçalarının kendilerinde toplanmasi ve imha edilmesi için verdikleri mücadeleleri,o sırada ortaya çıkan bir takım karanlık ve tehlikeli sırların ortaya çıkmasını, karakterlerimizin bunlarla nasıl baş ettiğini anlatıyor.Kurguda çok fazla olay var anlatmam o yuzden oldukça zor çünkü bir yerden başlarsam oturur kurguyu baştan sona anlatabilirim diye korkuyorum.İpucu fazla vermemek adına kısa tutmaya çalışyorum.Tabi tüm bu olaylar arasında hadesin cehenneminin kraliçesi persephonesini bulduğuna inandığı oldukça tutku dolu ve eşsiz diyebileceğim bir aşki da okuyorsunuz.Yazarim uzun ve sıkıcı betimlemelere yer vermiyor sevgili okurlar. Olaylarin işlenmesi sıralaması ve kurgu konususun ince detaylari okurken sizi içine çekiyor ve devamini merak ediyorsunuz. Yaş sınırını özellikle yüksek tuttum çünkü işkence, şiddet ve cinsel içerikli sahneler detayli oldugu kadar da sık çıkıyor karşınıza diyebilirim.Kurgu şuanda yazilmaya devam ediyor ama final olmasına zaten birkaç bölümü kaldı.Bölüm uzunlukları oldukça iyi ve her iki karakterin bakış açısından da okuduğunuz bir kurgu. Böyle olmasına da ayri bayılıyorum zaten.
Güçlü kadın ve erkek karakter,arkası kesilmeyen olaylar,ortaya çıkan eşsiz ve tutkulu bir aşkı ve onun yuvası infernonun çekiciliğini okumak istiyorum, erkek karaktere birazda ben yükselmek istiyorum diyorsaniz severek ve güvenerek tavsiye edeceğim bir kurgu.
"Demir, seni çok seviyorum....Seni o kadar çok seviyorum ki kendimden nefret ediyorum çünkü seni çektiğim bataklığa rağmen bencillik etmeyi umursamadan hep yanında kalmak istiyorum."
"Evimde hissedebilecegim tek yerin Inferno olduğunu sanardım.Yanılmışım, Persephone .Benim asıl yuvam senin bedenin ve yüreğin."
Iyi okumalar dilerim...
Açıklaman ilgimi çekti kurguya göz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsin 👉
Buna benzer veya farkli tarzda kurgu önerim var diyorsaniz buraya yorum yapabilirsiniz.👉
Canlarim tüm yazarlar söylüyor biliyorum ama bende söylemek isterim okuduğunuz kurgularin bölümlerinde hayalet okuyucu olmayin lütfen. Çünkü yazarlar verdikleri emekler karşısında bizler okurken neler hissediyoruz,nasil duygular barindiriyoruz ,neler düşünüyoruz olumlu veya olumsuz herseyi merak ediyorlar ve görmek istiyorlar. O yüzden lütfen kurgulari okurken yorum yapmaktan çekinmeyin düşüncelerinizi söyleyin.
Görüşmek üzere...
🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KURGULARI TANITIMI
NonfiksiKendi öz irademle yayimlamaya basladigim bana ait bir çalışmadır. Örnek teşkil edilmesi icin lütfen izin alip bildiriniz. Lütfen tanıtım bölümümü okumadan geçmeyiniz. Kurgusunun tanıtımını istemeyen veya kaldirilmasini isteyen yazarlar iletisime geç...