6- ZİFİRİ SULAR ÇİÇEĞİ

72 8 10
                                    

Kurg :Zifiri sular çiçeği Yazar :paragonagopeTür :Fantastik-aksiyon-romantikYaş aralığı: +18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kurg :Zifiri sular çiçeği
Yazar :paragonagope
Tür :Fantastik-aksiyon-romantik
Yaş aralığı: +18

Kurgumuz bebekken okyanustan dünyaya emanet olarak bırakılmış genç bir kadının gerçekleri öğrenmesi ve okyanusla buluşmasıyla başlayan olayları anlatıyor.Kadin karakterimiz başta kim olduğunu bilmiyor ama açıklanamayan bazı olaylar karşısında hayal gördüğünü hatta delirdiğini düşünecek duruma geliyor.Daha sonra bazi gerçekleri yavaş yavaş öğrenmeye başlıyor ve yeni düzenine ayak uydurmaya çalışıyor.

Yazar kurguda genç ve güçlü bir o kadar da zeki bir kadın karakter anlatıyor.Kurguda öne çıkan belli karakterlerimiz var ve zaman içinde hem sevgiyi hem ihaneti hemde gizlenen gerçekleri okuyorsunuz. Zekice işlenmiş ince detaylara sahip sağ gösterip sol vuran olaylar karşısında şaşırıp kalabiliyorsunuz bazen.Fantastik bir evren ve olaylar anlatılıyor. Tabi ki aşkta kaçınılmaz olan ama kurgu henüz yeni olduğu için bu aşk nereye evrilir bilemiyorum. Olaylar çok taze.Karakterimiz hem ihanet hem bencillik hemde niceleriyle yüzleşiyor sürekli. Okurken şahsen ben bazen sinir krizleri geçiriyorum kurguya girip kafa göz dalasim geliyor bazi karakterlere ama bakalım ilerde neler olur ne düzeye gelir tabi bilemiyorum.

Yazarin kalemini ve anlatim tarzini oldukça beğeniyorum.Betimlemeleri sıkıcı ve bunaltıcı değil.Sürekli bir sır perdesi aralama durumu oluyor zaten.Karakterin olaylar karşısında hissettigi duygu durumlarını okura çok iyi yansıttığını düşünüyorum.Ve benim en sevdiklerimden biri olarak tek karakter bakış açısı değil hem diğer karakter hemde yazarın anlatımıyla yazılmış olması olaylari daha.iyi yansıtıyor. Şuan yazılmaya devam eden bir kurgu. Bölüm uzunlukları maalesef kısa. Yazara çok baski yapiyorum ama nafile :) tabiki herkesin yazım şartları farklı oluyor ama kurguyu okumaya kendinizi kaptırmışken bölümün bitmesi üzücü oluyor.Okurların önde gelen isyanları bu sanırım.Yaş aralığı gayet ideal diye düşünüyorum.15-18 yaş zararsiz okuyabilir şuanlik,ilerisini bilemiyorum tabi.

Olayların eksik olmadığı,savaşcı karakterlerin yer aldığı,gizlenen gerçeklerin yarattığı tahribat, güven,sadakat,arkadaşlık bağları ve bunların dahil olduğu fantastik bir evren okumak istiyorum diyorsaniz kurguya bir sans vermenizi ve destek olmanızı gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.






Okyanusta birini boynundan öpmek 'alacağım tüm nefesler,alamayacağın nefeslerin olsun' demek.

" Kimse beni nefeslerini feda edecek kadar sevmez muhafız. "

"Uğruna bir nefesten fazlası feda edilecek birisin deniz kızı."

Ardından soğuk dudaklarını  boynumda hissettim...







Iyi okumalar dilerim...





Açıklaman ilgimi çekti kurguya göz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsin 👉






Buna benzer veya farkli tarzda kurgu önerim var diyorsaniz buraya yorum yapabilirsiniz 👉







Görüşmek üzere....





🍀

WATTPAD KURGULARI TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin