9- KOF

60 2 0
                                    

Kurgu : KofYazar :pekbiafiliyalnizlikTür :Polisye-aksiyon-romantik-dramYaş aralığı: +18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kurgu : Kof
Yazar :pekbiafiliyalnizlik
Tür :Polisye-aksiyon-romantik-dram
Yaş aralığı: +18

Kurgu polis özel harekata yeni katılmış olan erkek karakterimiz ile kendisi ve engelli ağabeyinin zorluklarla baş ederek hayata tutunmaya çalışan genç kızımızın karşılaşmalarıyla başlıyor diyebiliriz.Kurguda erkek karakter yazarin daha önceki kurgusundaki karakterlerinden birinin oğlu aslında. Diğer kurgusu da okunduğunda kurguda ismi geçen karakterleri anlaması ve aklinda tutmasi daha kolay olacaktır.Tabi ki bağımsız da okunabilir.

Yazarın kurguda bahsettiği erkek karakter ailesi asker,polis,hakim,savcı,doktor gibi birçok devlet alaninda görevli memurlardan oluşuyor.Kendisi de polis olarak ilk görev yerine daha önce ordaki tim üyelerinden birinin şehit düşmesi üzerine gitmiş oluyor.Atandığı timde pek fazla anlaşamıyor ve dışlanıyor diyebilirim. Karakter olarak da sessiz ve pek arkadas canlısı olmadigi için üstelemiyor da zaten. Daha sonra harekat merkezi yamacinda hayvanlarını otlatan kadın karakterimizle karşılaşıyorlar ve aralarında bir bağ oluşmaya basliyor.Kadın karakterimiz oldukça zor şartlar altinda yaşayan,herkes başta bilmese de aslında babasi dağda terorist olan,engelli ağabeyine bakmaya çalışan biraz muhtaç bir karakter aslında.Aslinda kurgunun konusu da birbiriyle hep iç içe, karakterlerimizin ilk tanıştığı geçmişi anlatarak basliyor kurgu daha sonra günümüz olaylari anlatilmaya başlıyor. Ikilinin hayat şartları, kadin karakterin yetememe hissi,aile bağlarının talihsizliği ile birlikte yaşadıkları zorlu günleri okuyoruz.Erkek karakterimiz kendinden beklenmeyecek şekilde kadın karaktere bağlanıyor ve oldukça büyük bir aşka düşüyor. Kadın karakter de bu aşkın karşılığı var ama sürekli kendini yetersiz görüyor.Daha sonra erkek karakterin çatışma sırasında yaptığı bir olayı gizlemesi sebebiyle olaylar günümüze evriliyor diyebilirim.Biraz daha bahsedersem kurgu hakkında önemli ipuçları vermek durumunda kalacağım o yüzden kısa kesiyorum.

Yazarın kalemini ve anlatımını seviyorum. Duygusal karakterler yazmakta ve bunu yansıtmakta oldukça iyi ve hayal gücü güçlü bir yazar bana göre.Betimlemeleri bir tık bana göre fazla ama iç karartmayan insani bunaltıcı türden betimlemeler değil. Bölüm uzunlukları oldukça iyi. Şuan yazılmaya hala devam ediyor.Yaş aralığı 15 yaş civarında okunmaya başlanabilir. Bazı yerlerde yetişkin içerikli sahneler mevcut diyebilirim o kadar(küfür,şiddet vs).Dram ve romantizm ağırlıklı bir kurgu okumaya hazırlıklı olun diyorum.

Yeteri derece de polisiye ve aksiyon okumak istiyorum ayni zamanda hayat standartları tamamen farkli iki kişi arasındaki aşkı ve bağı, başlarına gelen talihsiz olayları ve kaderden kaçamayan karakterlerimizin yaşadığı hayatı okumayi istiyorum diyorsaniz gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.








"Kimseye ihtiyacı olmamalı aslında insanın."

"Sana ihtiyacım var. Hep var..."







Iyi okumalar dilerim...






Açıklaman ilgimi çekti kurguya göz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsin 👉







Buna benzer veya farkli tarzda kurgu önerim var diyorsaniz buraya yorum yapabilirsiniz 👉








Görüşmek üzere...






🍀

WATTPAD KURGULARI TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin