2- DILHUN ZALİM AĞA

118 6 0
                                    

Kurgu : Dilhun zalim ağa Yazar :Helinmavi1Tür :Romantik-dram-komediYaş aralığı: +17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kurgu : Dilhun zalim ağa
Yazar :Helinmavi1
Tür :Romantik-dram-komedi
Yaş aralığı: +17

Kurgunun içeriği töre-berdel yüzünden yapilan bir evliligi anlatiyor.Herkesin korkulu ruyasi ama bir o kadar da adil bir ağamiz mevcut.Kurgu baslarda biraz olayli basliyor ama daha sonra karakterler arasinda büyük bir aşk hikayesine sahit oluyoruz.Spoiler vermeden aciklama yapmaya çalışıyorum.Öyle degil,böyle demeyin okurlarin meraklanmasi iyi birşey.

Yazarin kalemini seviyorum.Olaylarin aktarimi ve duygunun okura gecişi cok iyi bana göre.Daha çok modern bir ağa okuyoruz bu arada klasiklesmis ağa kurgularindan farkli. Tamamen mutlu ve düzenli olaylar yok.Bol kaos ve dram iceriyor.Bazi sahnelerde sen ne yaptin yazar cigerime dokundu diyebiliyorsunuz.Hüzünlü ve ağlamakli sahnelere de hazırlıklı olmanizi öneririm.

Yas aralığını yine +17 olarak belirledim ama cinsel icerikli sahneleri daha kucuk yasta okurlar atlayarak okursa daha iyi olur. Bazi yerlerde de argo kelimeler mevcut onu da belirtmek isterim.

Yazarin yazim dili ve kalemi gayet yerinde.Yazimi hala devam ediyor.Uzun soluklu ve bunaltici betimlemeler yok.Bölüm uzunlukları yerinde,kısa degil ama belki cok az biraz daha uzun olabilir. Çünkü okurken devami yok mu ne cabuk bitti diyebilirsiniz.Gayet severek okuduğum bir diğer kurgu kendileri severek okuyorum ve öneriyorum.




" + Çok aşıksın bana değil mi? "
"  - Sevdalıyım sana. "
" + Kara sevda yani? "
"  - Kara,al,ak bütün sevdalarım sana. "





Iyi okumalar dilerim.


Açıklaman ilgimi çekti kurguya goz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsin 👉


Buna benzer veya farkli kurgu onerim var bunlara da bak diyorsan paylasirsan seve seve incelerim👉

Görüşmek üzere..




🍀


WATTPAD KURGULARI TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin