Kurgu :Ava Dilemin
Yazar :Gkennder8
Tür :Aksiyon-dram-romantik
Yaş aralığı :+18Kurgu doğuda bulunan köy okullarına yardım için giden bir kafile de bulunan kadın karakterimizle,bulunduğu bölgede yeterince bilinen ve tanınan bir aşiretin ağalarından olan erkek karakterin yapılacak okul tamiratı izni için karşılaşmasıyla başlıyor.Kendi yöresinin adetlerine oldukça bağlı yakışıklı ağa karakter ilk görüşte etkilendiği kadın karaktere kendini kaptırmaktan alıkoyamıyor.
Kurgu da birbirinden tamamen zıt yaşantılara ve hayat şartlarına sahip iki yetişkinin içine düştüğü duygu durumları okuyacağız.Kadın karakterimiz ege yöresinden gelen naif,dürüst ve kimseye muhtaç olmadan hayatına devam eden birisi.Ayni zamanda boşanmış ve kendisinin kopyasi bir de oğlu mevcut.
Başta yanlış anlaşılmaların olduğu daha sonraları ise iki karakterin birbirlerinin gönlüne yavaş yavaş girmelerine ve yöresinin ve aşiretinin tepkisine rağmen sevdiği kadının nasıl arkasında durduğunu ve sahip çıktığını anlatan bir kurgu okuyacağız.Kültür çatışmalarının bol olduğu ama karşılıklı fedakarlıklarla yeni bir başlangıç yapmaya çalışan çiftimizi ilerde ne gibi sorunlar bekliyor veya ne gibi güzel olaylar olacak onlari göreceğiz.Bekar bir ağanın hem çocuklu hemde kendi yörelerinden olmayan bir kadına duyduğu aşkı ve bu aşkın getirilerini okumaya hazırlıklı olun. Yer yer gerilimden yükseleceginiz yer yer duygusal sahnelerle yürek dağlayan bölümlerle, okudukca devamını merak etmenize sebep olacak bir kurgu olduğunu söyleyebilirim.Yazarin kalemini ve hayal gücünü seviyorum.Daha önce yayımladığı ve şuan basılı olan kurgusuyla tanıdım kalemini ve çok hoşuma gitti.Yazar erkek karakterin içine sığmayan sevgisini ve devamlı şükretmesini, kadın karakterin hem farklı bir coğrafyaya adım atacağı hemde oğlu sebebiyle yaşadığı çekimserliği çok güzel şekilde yansıtıyor.Betimlemeleri bana göre biraz fazla ve diyalogları az geliyor bana.Onun yerine hem kadın hem erkek karakterin duygu ve düşüncelerine daha fazla ağırlık veriyor yazarken yazarımız.Ama bu kurgunun okunmasını engellemiyor kesinlikle aksine her karakterin düşüncelerini bilmek daha sevindirici ve yerinde oluyor bence. Şuan sezon finali vermis durumda ama çok sürmez bence bölümleri atmaya başlayacağını duyurmuştu zaten. O yuzden yazılmaya devam eden bir kurgu. Bölüm uzunlukları idare eder bana ve diğer okurlara kalırsa tabiki daha uzun bölümler istemek gayet normal:) Yaş aralığı yetişkin içerikler mevcut olduğu için şimdilik sınırda tuttum.Küfür,argo ve cinsel içerikli sahneler mevcut ama ilerde ne tür sıklıkta ve ne derece olacağını bilmediğim için 18 yaş uygun geldi bana.Ayrica çoklu bakış açısıyla yazıldığı için karakterlerin düşüncelerine hakim oluyorsunuz bunu çok sevdigimi daha önce de belirtmiştim zaten.
Hem biraz aşiret havası alalım, hem biraz aksiyon ve gerilime göz atalım hemde imkansız görünen bir aşka ve kavuşmaya şahit olalim diyorsaniz tam yerindesiniz demektir.O yüzden severek tavsiye edeceğim bir kurgu diyebilirim.
"Yaka çiçeğin olmak istiyorum Yusuf..."
"Varlığını hissettikten sonra yokluğunun düşüncesi bile katlanılmaz oldu.Bana söz ver...Hasreti koynumuza sokmak yok ava dilemin..."
Iyi okumalar dilerim.
Açıklaman ilgimi çekti kurguya göz atmaya gidiyorum diyorsan buraya yorum birakabilirsin 👉
Buna benzer veya farkli tarzda kurgu önerim var diyorsaniz buraya yorum yapabilirsiniz 👉
Görüşmek üzere...
🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KURGULARI TANITIMI
No FicciónKendi öz irademle yayimlamaya basladigim bana ait bir çalışmadır. Örnek teşkil edilmesi icin lütfen izin alip bildiriniz. Lütfen tanıtım bölümümü okumadan geçmeyiniz. Kurgusunun tanıtımını istemeyen veya kaldirilmasini isteyen yazarlar iletisime geç...