Kelebek Sistemi kitabına bir şans verdiğin için teşekkürler:) Öncelikle kitaptan kısaca bahsedeceğim adında da olduğu gibi karakterlerimiz sınav ile gittikleri bir sınıfta tanışacaklar.
Doğuhan'ın ilk gördüğü gibi İzelden hoşlanması zaten ondan uzaklaşmayacağı anlamına geliyor. Sürekli onunla uğraşacağı fakat bir o kadar aşık olacağı da var tabi ki. Eğlenceli ve güzel bir lise kurgusu olacağına inanıyorum. Umarım sizlerde beğenirsiniz.
Yorumlarda şahsıma ait şeyler olmazsa sevinirim. Aynı zamanda kitabın içerisinde reklamda yapmayınız. Kitabı eğer beğenmediyseniz hakaret içeren cümleler bulunmadan buradan ayrılsanız güzel olur.
Onun dışında belirli bir günümüz yok ne zaman müsait isem o zaman gelecek diyebiliriz.
Buraya başlama tarihlerinizi de bırakabilirsiniz.
Bol yorumlu ve yıldızlı okumalar!
Bölüm Şarkısı : Kaan Boşnak - Benimle Kayboldun
KELEBEK SİSTEMİ 1. BÖLÜM
"Arkadaşlar! Sınav haftasına girmiş bulunmaktayız. Biliyorsunuz ki her sene olduğu gibi yine kelebek sistemi olacak. Umarım herkes gruplarına atılan dosyalardan sınav saati gireceği sınıfa bakmıştır. Daha sonra yanıma gelip ben bakamadım yok unuttum demesin! Şimdi sırayla içeriye girmeye başlayın." diyerek konuşmasını bitiren müdür, eliyle hafif ceketini düzeltirken mikrofonu yanında ki müdür yardımcısına uzatmıştı.
Okunan İstiklal Marşı ile tüm öğrenciler sınıflarına ilerlerken, geç kalan öğrencileri bir köşede toplamaya başlamışlardı.
Dizilen yaklaşık yirmi öğrenciye ters ters bakan Edebiyat öğretmeni herkesin ona küfür yağdırmasına sebep oluyordu, okulun bahçesi boşalırken Müdür yardımcı Hasan Hoca öğrencilerin yanına gelmişti.
Okul kıyafetlerini hafif incelerken giymeyen biri varsa onu rencide etmek için gözleriyle etrafa bakıyordu. Herkes derse geç kalacakları için aralarında fısıldaşırken, okulun bahçesine koşa koşa giren çocuk ile iki öğretmende sinirle solumuştu.
Şaşırılmamış son yine yaşanmıştı,
"Yine mi lan Doğuhan! Yemin ediyorum aileni aramaktan dakikam bitiyor. Bir dahaki telefon paketimi sen ödeyeceksin." diyen Hasan Hoca ile Doğuhan hafif dağınık saçlarını arkaya atarak, gömleğinin açık olan düğmesini kapatıp ceketini kendine dolayarak kafasını yana eğmişti.
"Olur, hocam da sizin hat nereye bağlı, ha bir de faturalıysa-" derken Hasan Hoca sabır dileyerek bağırmıştı.
"Senin beynine bağlı Doğuhan! Bir de faturalımı diye soruyor." dediğinde derin bir nefes verirken hafif kolundaki saate bakarak geri öğrencilere dönmüştü.
"Ders başlamadan sınıflara çıkın sizde, bir daha geç kaldığınızı görmeyeceğim! Diğer arkadaşlarınız vaktinde geliyorsa siz de geleceksiniz. Şimdi sınıflara hadi!" derken öğrenciler sırayla içeri girmeye başlamıştı.
"Abinize yol verin bakayım." diyerek aralardan öne geçen Doğuhan ile dokuzuncu sınıflar hafif gülmüşlerdi. Doğuhan yanındaki kıvırcık saçlı çocuğun saçlarını karıştırarak gülmüştü.
"Bundan sonra bir sorun olursa yanıma gel kıvırcık, senin belan bizim belamız aslan parçası." derken çocuk heyecanla kafasını sallarken Doğuhan gülerek kendi katına çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK SİSTEMİ
Teen FictionHer şey sadece sınava girmek için kelebek sistemi olmasıyla başlamıştı... *** #ders 1.sıra 09/01/2024 #sınav 1.sıra 15/01/2024 #lise 1.sıra 17/01/2024 #yeni 1.sıra 06/03/2024