İyi ki Sen Bücür

4.8K 446 20
                                    

Merhabalar. Bölüme hoş geldiniz. Artık final yapacağımız için bölümler çabuk geliyor.

Bölüme başlamadan söylüyorum. Beni buradan takip edin lütfen! Takipçi sayımız çok az.

Keyifli Okumalar.

Bölüm Şarkısı: Mustafa Sandal - Aya Benzer 

KELEBEK SİSTEMİ 21.BÖLÜM

9 Haziran, Doğuhan'dan

Erkenden kalkmıştım. Bugün sınav günüydü, içimde hafif bir heyecan vardı fakat bu heyecanın gittikçe arttığının farkındaydım. Buna daha da takılmadan.

Dolabıma ilerlemiş, rahat bir eşofman takımı giymiştim. Annemler çoktan uyanmıştı kahvaltı etmeden sınava girmemi istemiyorlardı. Odamdan çıkarken, telefonuma düşen bildirimle yüzüm anında gülmüştü.

Benim Bücür Sevgilim: GÜNAYDIN YAKIŞIKLIMM

Sabah sabah aldığım iltifata gülerken, mesaj yazmaya başlamıştım.

Doğuhan'ım: Sana da günaydın yavrum

Mesajı atarken bacaklarıma yapışan Buğra ile derin bir nefes vermiştim. Bu sabah onla uğraşamazdım diye düşünürken, Buğra konuşmuştu.

"Günaydın abicim. Umarım sınavın harika geçer! Hem ben sana inanıyorum." Dediğinde gülümseyerek ona doğru eğilmiştim. Saçlarına küçük bir öpücük bırakırken hafif ensesini ovalamıştım.

"Sağ ol abim. Gel hadi geçelim kahvaltıya." Dediğimde elimi sıkı sıkı tutmuştu. Beraber salona ilerlediğimizde babamda alnımdan öpüp masaya geçmişti.

Hep beraber masaya oturmuşken, annem aniden önüme lokum ile su bırakmıştı.

"Anne?" diyerek soru sorarcasına ona baktığımda, lokum ve suyu göstermişti.

"Yesene annem onları okunmuş hepsi, hadi oğlum." Demesiyle gülerek kafamı iki yana sallarken lokumu yemiş sudan birkaç yudum içmiştim. Annem resmen derin bir nefes verip yerine oturduğunda kahvaltıya başlamıştık.

***

Sınava gireceğim okulun bahçesine girdiğimizde derin bir nefes vermiştim. İzel'in elini daha da kavrarken artık gerçekten heyecan bedenimi sarmıştı.

İzel başparmağı ile elimi yavaşça okşarken ona dönmüştüm. Oda bana bakarak gülümsemiş aniden parmak uçlarına kalkarak yüzümü elleri arasına almıştı.

"Benim harika sevgilim. Korkmana gerek yok tamam mı? Sen ne istiyorsan onu kazanacaksın. Onu okuyacaksın. Sana inanıyorum, sevgilim. Şimdi hadi bakalım aslanıma!" diyerek alnımdan öpmesiyle annem ve babamın kıkırdamalarını duymuştum.

İzel'in bu konuşması beni acayip rahatlatırken, derin bir nefes vermiş, İzel'in yanağına güzel bir öpücük bırakmış ve okula doğru ilerlemiştim.

Ne istiyorsam onu yapacaktım. Sonuçta bu Doğuhan Aydıner'in hayatıydı. Yani benim. Hadi aslanım!

***

"Sınavın içinden geçtim lan!" diyen Gökmen'e kısa bir bakış atarken sevgilimi daha da kendime çekmiştim.

"Kimin kimden geçtiğini göreceğiz Gökmencim." Diyen Semih ile bende onu onaylamıştım. Daha sonra araya Eflin girmişti.

"Tamam! Artık sınav konuşma yok. Ben hepinizin istediğini başardığına eminim ama şuan sadece eğleneceğiz." Dediğinde çalan şarkı bakarak bana göz kırpmıştı. Hızla elimi tutup beni ayağa kaldırdığında diğerlerini de zorla kaldırmıştı.

KELEBEK SİSTEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin