Savcı İzel Eflin

3.8K 375 38
                                    

Bölüme başlamadan oy vermeyi unutmayın. Bölüm içerisinde yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli Okumalar..

Bölüm Şarkısı:  Dedublüman - Fikrimin İnce Gülü

KELEBEK SİSTEMİ 24. BÖLÜM

"Ee İzel kahveleri yapmaya başla kızım." Diyen babaannem ile hızla ayaklanmış, onlara dönmüştüm.

"Nasıl içerdiniz?" Dememle Doğuhan aniden atlamıştı.

"Tuzlu." Demesiyle herkes gülerek babam ona dönmüştü.

"Tuzlu?" Diyerek Doğuhan'a bakarak kaşlarını kaldırdığında Doğuhan hafif yutkunmuştu.

"Acılı. Pul biber de olur." Demesiyle hepimiz gülerken mutfağa doğru ilerlemiştim.

Kızlar ile malzemeleri çıkarırken, ben balı çıkarmıştım bile.

"Bal mı koyacaksın? Allah'ım yerim seni." Diyen Ecem ile omuz silkerken Doğuham'ın kahvesini önüme çekmiştim. Balı katarken gülümsemiştim.

Doğuhan'a kıyabileceğimi zannetmiyordum.

Kahveler hazır olduğunda ilk önce akrabalara daha sonra Doğuhan'a ilerlemiştim.

Göz göze geldiğimizde kahveyi gösterek gülümsemiştim.

"Senin gibi." Diyerek göz kırpmamla kaşları yukarı doğru havalanmıştı.

Herkes ona bakarken hızla kahvesini almış ağzına dikmişti.

Tadı almış olmalı ki yüzünde çapkın bir ifade belirmişti.

Babam bacak bacak üstüne atıp kahvesinden bir yudum almış ve söze girmişti.

"Oğlumuz ne iş yapar?" Demesiyle Celal abi söze girmeden Semih konuşmuştu.

"Topçu." Demesiyle kızlarla hafif gülerken Doğuhan göz devirmişti.

Celal abi gülerek söze girmişti bu sefer de.

"Milli voleybolcu." Demesiyle babam sanki hiç bilmiyormuş gibi şaşırmış gibi yapmıştı.

Onlar sohbet ederken kahveler bitmişti.

"Kahvelerde içildiğine göre sebebi ziyaretimiz belli." Diyerek söze girdi Celal abi.

Hepimiz yerimizde dikleşmiştik. Nisa videoya alıyordu aynı zamanda bizi.

"Çocuklar birbirlerini görmüş, beğenmişler." Dediğinde Doğuhan hafif gülmüştü.

"Beğenmek az kalır.." diyerek mırıldanmasıyla sessiz kalmıştım.

"Bizlere de onların kararına saygı duymak kalır. Öyleyse Allah'ın Emri Peygamber'in kabri ile kızınız İzel Eflin'i oğlumuz Doğuhan'a istiyoruz." Dediğinde heyecanla kasıldım.

Babam hafif gülümsedi ve kafasını eğdi.

"Verdim gitti değil bizde Celal Bey. Kızım istedi geldi, bende kabul ettim." Dediğinde gülümseyerek babama baktım.

KELEBEK SİSTEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin