Voleybol

12.3K 786 71
                                    

Okulların tatil olmasını beklerken hala olmadığı için üzgün bir bölüm:(

Her neyse! Geri enerji toplayarak bölüme başlıyoruz. Bol bol yorum ve vote yapmayı unutmayınnnn

Bölüm Şarkısı: Duman - Köprüaltı

KELEBEK SİSTEMİ 4.BÖLÜM

Dikkatle dersi izleyen öğrencilerin arasında kafasını sıraya gömmüş.
Gözlerini yummuş ve öylece uyuyan Doğuhan ile öğretmen derin bir nefes vermişti.

Tüm sene onunla uğraşsa bile bu çocuğun bir çabası olmadığını bildiği için artık ona bulaşmıyordu.

Geri dersine dönerken tıktıklanan kapı ile Doğuhan hariç tüm gözler oraya dönmüştü.

"Dersi böldüğüm için özür dilerim hocam." Diyerek dudaklarını hafif büzen İzel ile Doğuhan resmen deprem olmuşçasına kafasını kaldırmıştı.

Özcan sırıtırken herkes İzel'e bakıyordu.

"Bir sorun mu var İzel?" Diyen Kimya hocası İzel'i tanıyordu. Daha doğrusu İzel'i çoğu öğretmen tanıyordu.

Kendi bölümünde yüksek bir ortalamaya sahipti.

"Cenan Hoca Erkeklerin Voleybol takım başkanını ve takımda olanları almamı istedi." Derken elindeki izin kâğıdını da Kimya hocasına, Kader hocaya vermişti.

Kâğıt da isimi olanları bakarak sınıfa dönmüştü Kader Hoca.

"Doğuhan, Özcan, Bekir, Arda." Diyerek kalkmalarını belirten Kader Hoca ile Doğuhan atlayarak öne çıkması bir olmuştu.

"Hocam kaptan da benim bu arada." Diyerek elini tahtaya yaslayan Doğuhan ile Kader Hoca şaşkınca kaşlarını kaldırmıştı.

"Çok şaşırtıcı Doğuhan'cım. Neyse ki sabahtan beri uyuyorsun uykunu alıp oynamış olursun." Dediğinde tüm sınıf gülerken, İzel kafasını eğerek tebessüm etmişti.

Boş olan ilk iki dersten sonra bedenleri vardı. Bu yüzden hoca ona çağırtmıştı.

Genellikle bedene isteyenler çıkarken İzel çıkmazdı. Bugün yorgun olduğunu hissederek otururken Cenan Hoca ile sohbet etmişlerdi. Sohbet arasında onları çağırmasını istemişti Cenan Hoca.

Doğuhan, İzel'e bakarken tebessüm ettiğini görmesi hoşuna gitmişti.

"Ben ve uyumak? Hocam benim kulaklar var ya kaç metre öteden anlar Kimya'yı?" Dediğinde Kader 'kaç?' Anlamında göz kırpmıştı.

"Daha ölçmedim hocam onu biz bir ara hallederiz hem." Diyerek konuyu değiştiren Doğuhan ile İzel artık çıkmaları için kapıyı göstermişti.

"İyi dersler hocam." Diyen İzel ile Kader hoca gülümseyerek İzel'e bakmıştı.

"Sağ ol İzel." Derken sınıftan çıkmışlardı.

Gülerek İzel'in yanından yürüyen Doğuhan konuşmaya başlamıştı.

"Bücür? Senin derste olman gerekmiyor muydu?" Diyerek konuşan Doğuhan'a dönmüştü İzel.

"Dersimiz beden." Dediğinde Doğuhan onu onaylamıştı.

"Voleybol oynamayı sever misin?"

"Oynarım ama sık sık değil genellikle basketbol oynamayı severim." Dediğinde spor salonuna yaklaşmışlardı.

"Sen ve basketbol ha?" Diyerek göz kırpan Doğuhan ile İzel de ona dönmüştü.

KELEBEK SİSTEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin