Tuhaf Aşk

10K 724 71
                                    

Gençler selam!

Nasılsınız?? Umarım iyisiniz. İlk öncelikle hepinize harika bir yeni yıl diliyorum. 2024'ün istediğimiz bütün isteklerimizi getirmesi dileğiyle.

Şimdi güzel bir bölüme geçelim, bir de yorum yaparsanız sevinirim. Yorumlar fazla olunca bölüm atma isteği o kadar fazla oluyor, oy içinde aynı şekilde. Bir tane daha bir şey, wattpad de hala 200 kişi olamadık ona da yardımcı olursak çoook güzel olur.

Tüm destekleriniz için çok teşekkür ederim. 2024 de daha da büyürüz İnşallah. Sizleri seviyorum.

Bölüm Şarkısı: Duman - Dibine kadar

KELEBEK SİSTEMİ 9. BÖLÜM

"Ben yokum olum yılbaşı çekilişinde ya!" Diyerek sınıfta bağıran bir çocuk ile İzel hafif test kitabında ki gözlerini onlara çevirmişti.

"Ya Ömer herkes katılsın işte, bir kerede tamam de." Diyen kişi her şeyi düzenleyen sınıf başkanı Gözde'ydi.

"Ben bu sınıfla bir bok yapmam." Diyen Ömer hala isteğinde kararlıydı.

Bu sınıftan nefret ediyordu. Her yıl sınıflar karışıyordu ve bu sene sınıfından nefret ediyordu.

"Ya Gözde siktir et şunu ya." Diyen Eren ile Gözde hafif duraksamıştı.

Eren onunla konuşmuştu. 10.sınıftan beri âşık olduğu Eren.

"Ha evet, haklısın." Diyen Gözde, Ömer harici herkesin ismini kâğıtlara yazmaya devam etmişti.

"Hoca yok galiba?" Diyen Duygu ile Gözde ona dönmüştü.

"Aynen, telefonlar bizde zaten." Dediğinde Duygu onu onaylamıştı.

İlk dersleri boştu ve herkes yılbaşı hazırlıkları içerisindeydi. Yani sadece kızlar da denilebilirdi.

Sınıfça çekiliş yapmak istiyorlardı. Ömer hariç.

Eren gözlerini İzel'e çevirirken, sertçe yutkunmuştu. Fazla güzel gözüküyordu ya da Eren fazla âşıktı.

Yandan Adem sırıtarak arkadaşlarını dürtmüştü.

"Kızın içine düşecek amına koyayım." Dediğinde yan tarafında ki Furkan da onu onaylamıştı.

"Kız bir kere baktıysa götümü şurada açacağım." Diyen Furkan ile hepsi kahkaha atmıştı.

"Güzel kız şimdi yalan yok." Diyen Cem ile Eren ona dönmüştü.

"Kesin sesinizi olum. Bakıp da durmayın kıza." Dediğinde diğerleri Eren'i pek takmamıştı.

İzel kitabıyla ilgilenirken sınıf pek umurunda değildi. Zaten herkes kendi halindeydi.

"Naber?" Diyerek İzel'in karşısına oturan Nisa ile İzel kafasına ona çevirmişti.

"İyi, sen?" Dediğinde Nisa da gülümsemişti.

"İyi herhalde. Yeni yıla giriyoruz! Çok heyecanlıyım. Sen değil misin?" Diyerek hızlı hızlı konuşmasıyla İzel yerinde dikleşerek kitabı kenara bırakmıştı.

"Yani heyecan var gibi." Dediğinde hafif gülmüştü.

"Var, var." Diyerek onu hafif dürterek gülen Nisa ile İzel de gülümsemişti.

Gözde elindeki kâğıt ile onların yanına yaklaşmıştı.

"İzel çekilişe katılacak mısın?" Diyerek sormasıyla Eren hızla araya girmişti.

KELEBEK SİSTEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin