Hoş geldiniz!! Bölüme geçmeden harika bir bölüm olduğunu söylemek istiyorum.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bildirimlerden haberdar olmak içinde beni takip edebilirsiniz.
Bölüm Şarkısı: Anıl Emre Daldal - M.
KELEBEK SİSTEMİ 13.BÖLÜM
Derse giren İzel ve Doğuhan ile İzel'lerin Matematik dersinde kapı çalınması ile bütün gözler oraya dönmüştü. İçeri giren nöbetçi öğrenci konuşmaya başlamış, elindeki izin kâğıdını öğretmene uzatmıştı.
"Hocam Müzik hocası Sanem Hoca, İzel Eflin Sarıca'yı çağırıyor da." Dediğinde Matematik Hocası Vedat Hoca kafasını sallamıştı. Ama bir yandan da şaşırmıştı.
"İzel? Önemli bir konu işliyorduk ama tekrar eder misin?" dediğinde İzel ayaklandı ve hocayı onayladı.
"Sorun değil hocam. Bu konuyu zaten biliyorum." Dediğinde Vedat Hoca hafif gülerek onu onaylandı. Bölümünde şuan birinci olduğu için öğretmenlerinin ona olan ilgileri hoşuna gidiyordu İzel'in.
Nöbetçi öğrenci ile beraber dersten çıkan İzel Müzik odasına ilerliyordu. Yanındaki esmer ve 9.sınıf olduğu belli olan çocuk gülümseyerek İzel'e dönmüştü.
"Doğuhan abiyle çok yakışıyorsunuz, İzel abla." Demesiyle hafif gülerek çocuğa döndü İzel.
"Sağ ol ablacım." Derken gülümseyerek içeri girdi İzel.
Bütün müzik grubunun burada olduğunu görmüştü, yani 2 tane gitarist vardı. Barış ve Okan. Aynı zamanda 2 solist vardı. Sevda ve Murat. İzel de bateristi zaten. Aynı zamanda Sevda ve Murat sevgiliydi.
Okan ve Barış'la yumruk çakarak selamlaşırken kenardaki sandalyeye oturmuştu İzel de. Sanem Hoca herkesin burada olduğunu gördükten sonra hemen söze girmişti.
"Küçük bir gösteri düzenlemeyi düşünüyoruz. Yani 12.sınıflar için aslında. Kafalarını dağıtmaları için birkaç şarkıdan ibaret olacak. Aynı zamanda okulumuzun sayfasında yayınlanacak. Sizin açınızdan güzel olur diye düşündüm. Ama İzel eğer sende kesin katılabileceksen." Demesiyle hafif dudaklarını ısırdı İzel.
Katılırdı sorun değildi, Dershaneye gittiği için okuldaki konularda pek takılmıyordu. Kafasını rahatça salladı.
"Benim için sorun değil, varım yani." Demesiyle diğerleri de rahatça gülümsedi. Sanem Hoca kafasını sallarken, hepsinden onay almıştı.
"O zaman şuan 4.dersteyiz. Son üç derslerinde alırız 12'leri. Şimdi başlayın isterseniz öğle arası da çalışabilirsiniz kapı açık olur. Onun dışında 5.ders de var zaten. Sizin için kolay olacaktır eminim." Dediğinde hepsi Sanem Hocayı onaylamıştı. Hoca çıkarken Okan rahatça gerilmişti.
"Evet, başlayın İzel Hanım." diyen Sevda hızla İzel'in dibine yapışmıştı. 9.sınıftan beri beraber çalışıyorlardı. Murat da onlar gibi 11'ken. Barış ve Okan 12.sınıftı.
"Neye başlayayım?" diyen İzel ile Okan arkasından bir tane çekirdek paketi çıkarmıştı.
"Doğuhan ile nasıl sevgili olduğunu anlatmaya tabi ki İzo!" demesiyle İzel yüzünü buruşturdu. Okan'ın ona İzo demesinden nefret ediyordu. Fakat Okan asla bu durumdan sıkılmıyordu, fazlaca enerjik bir çocuktu.
"Olduk işte. Anlatmaya ne gerek var." Dediğinde Murat arkadan hafif kafasına vurmuştu.
"Ya kızım hepimiz merak ediyoruz işte anlat sende. Hem kaç yıldır her bokumuz bir İzel." Dediğinde İzel hafif derin bir nefes verdi. Barış bu sefer gülerek göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK SİSTEMİ
Ficção AdolescenteHer şey sadece sınava girmek için kelebek sistemi olmasıyla başlamıştı... *** #ders 1.sıra 09/01/2024 #sınav 1.sıra 15/01/2024 #lise 1.sıra 17/01/2024 #yeni 1.sıra 06/03/2024