Bölüme hoş geldiniz. Başlamadan önce oy vermeyi unutmayın!
Keyifli Okumalar..
Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu - Zalim
KELEBEK SİSTEMİ 23.BÖLÜM
Stresle masanın başına geçtiğimde babamda yanıma gelmişti. Babam hafif ellerini omzuma atarak sıkmış ve saçlarımı okşamıştı.
"Korkmana gerek yok güzelim tamam mı?" dediğinde kafamla onu onaylamıştım. Puan ve sıralamamı zaten biliyordum. Geldiğini de biliyordum ama içimde ki o heyecan beni delirtecek gibiydi.
Ellerim hafiften titrerken yanda duran telefonuma bir bildirim düştü.
Doğuhan'ım: Yanındayım güzel sevgilim.
Gülümserken ekrana tıkladım ve bekledim. Sonuçlar önüme düştü bu sefer elim heyecanla ağzıma giderken gözlerim hafif dolmuştu.
İstanbul Üniversitesi, Hukuk Fakültesi.
"İşte benim kızım!" diyen babam sevinçle bağırdığında hızla yerimden kalkmış sımsıkı ona sarılmıştım.
"Kazandım baba!" derken içimde oluşan o rahatlık beni daha da mutlu etmişti.
"Başardın babacım.." derken gülerek telefonumu elime almıştım. Hızla Doğuhan'ı ararken babam daha da gülmüştü.
Telefonunu aradığım gibi açarken küçük bir sevinç çığlığı atarak söze girmiştim.
"Kazandım! İstanbul hukuk kazandım Doğuhan!" dediğimde aniden telefondan yükselen ses ile irkildim. Doğuhan tek değil bir sürü kişinin çığlığını duymuştum. Telefonu hoparlöre almıştı.
"Benim yengem lan!"
"İşte bu Yenge işte bu!"
"Hukukçu yengem benim be!" diyerek bağıran bizimkilerle kahkaha atarken bu sefer söze Doğuhan girmişti.
"Kimin sevgilisi be! Benim sevgilim." Dediğinde bende gülmeye başlamıştım.
"Kapıdayız bebeğim!" dediğinde şokla telefona bakarken aşağıdan babamın sesi gelmişti.
"Kazandı vallahi Kutay babam!" dediğinde babam ve Doğuhan'ın sesi gelmeye başlamıştı. Aşağı indiğimde babam ve Doğuhan gülerek birbirine sarılıyorlardı.
"Tabi kazanacak oğlum, benim kızım o." Diyen de babamdı. Aniden havalanmamla ağzımdan istemsizce bir çığlık çıkmıştı.
Özcan, Semih ve Gökmen gülerek beni kaldırırken babam ve Doğuhan da onlara eşlik etmişti. Hep beraber bugünü kutluyorduk.
Güzel ve başarılı bir günü.
***
4 Yıl Sonra..
"Neredesin sevgilim?" Diyerek kampüsten çıkarken etrafıma bakındım.
Doğuham'ı görememenin verdiği sinirle kaşlarımı çatmıştım.
"Bebeğim." Diyerek arkadan belime dolanan kollarla irkilmiştim.
Telefonu kapatırken gülümsemiştim.
"Ses verir insan, göremedim bir an seni." Dememle dudaklarıma eğildi.
İyice ona yaslanırken, dudaklarına karşılık vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK SİSTEMİ
Teen FictionHer şey sadece sınava girmek için kelebek sistemi olmasıyla başlamıştı... *** #ders 1.sıra 09/01/2024 #sınav 1.sıra 15/01/2024 #lise 1.sıra 17/01/2024 #yeni 1.sıra 06/03/2024