Merhaba. Ben gece kuşuyum galiba. Çünkü bölümleri hep gece atıyorum farkındayım.
Her neyse bölümü okuyun bakalım. Keyifli Okumalar..
Bölüm Şarkısı: Yaşar - Kumralım
KELEBEK SİSTEMİ 20.BÖLÜM
"Özür dileriz." Diyerek aynı anda konuşan üçlüye bakarken gülmemek için dudaklarımı ısırmıştım.
Özcan, Semih ve Gökmen ellerini önüne bağlamış kafalarını eğmişlerdi. Doğuhan ise sinirle onları süzüyordu.
Ben ise soğuk kahvemi yudumlayarak onları izliyordum.
Ayrıca gülmemem gerekiyordu çünkü Doğuhan gerçekten ciddiydi.
İlk yakınlaşmamızı bu harika üçlünün bozması onda pekiyi etkiler bırakmamıştı.
"Hayır, kardeşim ben sevgilimleyken bizi niye arıyorsunuz?" Dediğinde her şeye cevabı olan Gökmen hafif mırıldandı.
Mırıldandı ama bu kahvemi püskürtmemi sağlamıştı.
"Sanan da çocuk yapacaklardı.." dediğinde yan taraflarında olan Semih ve Özcan sertçe ensesine vurmuşlardı.
Doğuhan ise sinirle elini yumruk yapıp geri indirmişti.
"Gökmen seni döverim lan." Dediğinde Gökmen bu sefer susmuştu.
Bence de bu sefer kesinlikle susmalıydı.
"Hayır, bir de beni aramışsınız yüz kere açmayınca sevgilimi arıyorsunuz." Dediğinde artık bende oflayarak Doğuhan'a dönmüştüm.
Tamam, onunla vakit geçirmeyi ben de seviyordum ama bu sefer cidden patlamıştı.
"Doğuhan sevgilim? Acaba yeter mi bu kadar? Onlar da buluşalım diye aramış zaten." Dediğimde Doğuhan beni onaylamış. Beni kendine çekerek saçımdan öpmüştü.
"Sakinim..." diyerek mırıldanmasıyla ben gülerek arkama yaslanmış ve Gökmen'e dönmüştüm.
"Hazır mısın Gökmen?" Dememle Gökmen bana anlamsız bakışlar atmaya başlamıştı.
"Neye yenge?" Demesiyle hafif alayla göz kırptım.
"Ecem ile nasıl flörtleşmeye başladığınızı anlatmaya." Dememle Semih ve Özcan şokla birbirine bakmıştı.
Gökmen ise ilk defa kızarmıştı. Ve bu gülmemi sağlamıştı.
"Siktir! Ne? Yok artık. Gökmen'in flörtü mü var! Lan o yorum atan kız mı? Ben onu Gökmen'in fake hesabı sandım." Diyen Özcan ile gülerek Doğuhan'a sırnaştım.
"Benim fake hesabım yok bir kere." Diyerek Gökmen savunmaya başlarken Semih araya girdi.
"Az at bari göt." Demesiyle Doğuhan kaşlarını çattı.
"Yengeniz burada lan." Deyince Semih şirince gülümsemişti. Bense hafif omuz silkmiş daha sonra Semih'e dönmüştüm.
"Ve sen Semih. Sen nasıl bir odunsun?" Dememle sertçe yutkunarak bana dönmüştü.
"Ne odunu ama yenge?" Demesiyle yüzümü buruşturarak söze girdim.
"Dün aradı beni Duygu, senin için neler dedi ama.." dememle hafif yerinde dikleşti.
"Ne dedi? Odun mu dedi?" Dediğinde kafamı salladım.
"Yok direk ağaç dedi." Dediğimde hepimiz gülerken Semih'in yüzü düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK SİSTEMİ
Roman pour AdolescentsHer şey sadece sınava girmek için kelebek sistemi olmasıyla başlamıştı... *** #ders 1.sıra 09/01/2024 #sınav 1.sıra 15/01/2024 #lise 1.sıra 17/01/2024 #yeni 1.sıra 06/03/2024