Gençler, selamm!
Bölüme başlamadan söylemek isterim yazım yanlışları olabilir, fazlasıyla aceleyle bölümleri atıyorum. Ama tabi ki final olunca düzenleme yapacağım:)
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, buyurun bölüme:)
Bölüm Şarkısı: Can Ozan -Toprak Yağmura
KELEBEK SİSTEMİ 8.BÖLÜM
Çalan zil ile öğrenciler okula girerken, Doğuhan yine ilk derse geç kalmıştı.
Teneffüs zili ile Doğuhan ve arkadaşları kantinde oturuyorlardı. Söze giren meraklı Gökmen olmuştu.
"İzel ileymişsiniz dün?" Dediğinde Doğuhan dün aklına gelenlerle sırıtarak arkasına yaslanmıştı.
"Evet beraberdik." Derken hala gülümseyerek bakıyordu.
Semih ve Özcan da bu duruma gülmüşlerdi.
"Ders çalışabildiniz mi bari." Diyen Semih elini çenesinin altına bırakmış sahte bir ciddiyetle Doğuhan'a bakıyordu.
"Çalıştık tabi olum hem de bundan sonra sizde çalışacaksınız. Artık hepimiz çalışacağız. Hepimiz Bingöllüyüz!" Diyen Doğuhan ile hepsi gülerken kantine giren İzel ile Doğuhan oraya dönmüştü.
"Bücür!" Dediğinde çoğu bakışlar Doğuhan'a değerken, İzel dudaklarını ısırarak kendini sıkmıştı.
Hay artık bücürüne ama.
Sinirli bir gülümsemeyle Doğuhan'ların yanına gelirken Doğuhan hızla İzel'e sandalye çekerek oturmasını sağlamıştı.
Oda otururken diğerleri heyecanla onları izliyordu.
"Doğuhan, bak benim adım bücür değil. Bana takma ad takmanı anlıyorum ama tüm okula bunu duyurmana gerek var mı?" Dediğinde arkasına yaslanmıştı.
"Var. Yani yok. Yokun varı. Her ne varsa. Rahatsız mı oluyorsun? Demem oluyorsan bücür." Dediğinde diğerleri hafif kıkırdamıştı.
İzel bu sefer onlara dönerken ilk söze giren Özcan olmuştu.
"Merhaba bu arada, ben Özcan." Diyerek kendini tanıtmasıyla İzel kafasını sallayarak baş selamı vermişti.
"İzel Eflin, memnun oldum Özcan." Derken tebessüm etmişti. Geçen maç Doğuhan ona öpücük atarken Özcan da el sallamıştı oradan da görmüştü aslında onu.
"Öhm öhm bende Gök adam." Dediğinde diğerleri aynı anda yüzünü buruşturmuştu.
"İğrenç şey seni." Diyen Semih, gözlerini İzel'e çevirip hafif gülümsemişti.
"Çok komiktir kendisi de, bu arada bende Semih. Memnun olduk İzel." Dediğinde İzel de memnun olduğunu belli edercesine kafasını sallamıştı.
Daha sonra Gökmen'e dönmüştü.
"Adın Gökmen o zaman." Dediğinde Gökmen gülerek kafasını sallamıştı.
"Hemen de anladın yemin ediyorum, soğuk espri anlayan bir hanımefendi!" Dediğinde İzel hafif Doğuhan'a bakmıştı.
"Bazıları fazla yapıyor aslında ondan kalma diyelim." Dediğinde Doğuhan tek kaşını havaya kaldırmıştı. Ona vurgu yapması hoşuna gitmişti.
"Bana diyor." Diyerek ellerini havalı bir şekilde saçlarına atıp karıştırırken, İzel de hafif gülmüştü.
"O zaman müsaadenizle, sizinle tanıştığıma memnun oldum. Kütüphaneye çıkacağım, size iyi sohbetler." Diyerek ayağa kalkarken Doğuhan'ın yüzü düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK SİSTEMİ
Genç KurguHer şey sadece sınava girmek için kelebek sistemi olmasıyla başlamıştı... *** #ders 1.sıra 09/01/2024 #sınav 1.sıra 15/01/2024 #lise 1.sıra 17/01/2024 #yeni 1.sıra 06/03/2024