Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)
Oy verdiğinizi ve yorum yaptığınızı görünce bana yazma isteği daha çok geliyor ama sıkıntı yazma aşamasında zaten bazen hiçbir şey gelmiyor aklıma bazen de çok şey geliyor skskskks.
İyi okumalarrr.
_________________________________________@selenophile: Ya ne yaptın bana bilmiyorum, kör kütük aşıktım paran pulun yerin dibine batsın. Yemin ediyorum 10 milyonum da olsa ben sana bunu feda ederdim. Bana deseydin ki Selenophile biz bu dünyada senle olmamız imkansız ölmemiz gerekiyor canımı verirdim ölürdüm senin için ben. (20.56)
@umutfeza: ? (21.34)
@selenophile: Hay girsin o soru işareti götüne her boka soru işareti atıyor buda. (Gönderilemedi)
@selenophile: Ne yazsam ne yazsam diye düşündüm aklıma birşey gelmedi bende bunu yazdım Allah Allah noldu beyefendi beğenemediniz mi? (21.36)
@umutfeza: Beğenemedim. (21.37)
@selenophile: O zaman sen yazda bakayım nasıl yapılıyormuş bende öğrenmiş olurum. (21.37)
@umutfeza: Salak gibi mi görünüyorum? (21.38)
@selenophile: Tüh kanmadı. (Gönderilemedi)
@selenophile: Evet. (21.38)
(Görüldü)
@selenophile: Eee kocacım napıyorsun? (21.40)
@umutfeza: Kocacım??? (21.41)
@selenophile: Evet kocacım. (21.41)
@umutfeza: Manyak mısın kızım sen şizofren misin ne kocası? (21.41)
@selenophile: Aaaa ne abarttın biz kızlar hep böyle söyleriz umursama geç işte. (21.42)
@selenophile: ŞUANLIK. (21.42)
@selenophile: İlerde resmi olarak kocam olacaksın zaten o yüzden şuan umursamayabilirsin izin veriyorum😊. (21.42)
@umutfeza: Gerçekten sıkıntıların var senin. (21.43)
@selenophile: Sen öyle diyorsan öyledir kocacım😽. (21.43)
(Görüldü)
Bu çocuk herşeye neden görüldü atıyor yaaa sohbet açamıyorum yiğidim görüldü atıp durmaaa.
@selenophile: Eeee benim sorum hala cevaplanmadı napıyorsun? (21.44)
@umutfeza: Dışarıdayım. (21.44)
@selenophile: Tek başına mısın? (21.44)
@umutfeza: Hayır arkadaşlar da var. (21.44)
@selenophile: Hangi arkadaş? (21.44)
@umutfeza: Sanane sevgilimmiş gibi davranıp durma. (21.45)
@umutfeza: Hem nerden tanıyacaksın benim arkadaşlarımı sen? (21.45)
@selenophile: Tanırım ben. (21.45)
Kesinlikle hesabında saatlerce durup st lerindeki kişilere ve takip ettiklerine bakmadım yalan asla yapmam öyle şeyler.
@umutfeza: Arkadaş işte seni ilgilendirmez. (21.46)
@umutfeza: Neyse ben gidiyorum zaten mümkünse görüşmeyelim bir daha. (21.46)
@selenophile: Durrrrr!!!!!! (21.46)
@selenophile: Bu saatte dışarda napıyorsun sen yaaa kaçırırlar seni. Baktılar yakışıklı bu deyip kaçıracaklar seni. (21.47)
@selenolhile: Yaaaaa geri gel! (21.47)
@selenophile: Piç herif. (21.47)
@selenophile: Bir daha görüşmeme gibi bir ihtimalimiz yok bırakmıyorum seni asla. (21.47)
@selenophile: NEVER! (21.47)
@umutfeza: Sülük. Gerçekten sülüksün. (00.32)
@umutfeza: Saat daha dokuzdu bir kere dokuz. (00.32)
@umutfeza: Bırakacaksın eninde sonunda sıkılacaksın ve bırakacaksın. (00.32)
@umutfeza: O yüzden çok uğraştırmada hemen bık sıkılmaya başladım çünkü. (00.32)
@selenophile: İltifatın için teşekkür ederim. Sende tam bir ayısın bu arada. (00.33)
@selenophile: Hem saat dokuz değildi saat ondu. 21.46, saat dokuza yuvarlanmaz saat ona yuvarlanır. (00.33)
@selenophile: Ayrıca kolay sıkılan biri değilimdir. (00.33)
@selenophile: Yani benden kurtuluşun yok:) (00.33)
(@umutfeza mesajınıza "👍🏻" emojisini bıraktı.)
@selenophile: Neyse git uyu yarın okul var gerizekalı bu satte neden ayaktasın yarın sabah nasıl kalkacaksın? (00.34)
@umutfeza: Sende ayaktasın. (00.34)
@selenophile: Ben seni bekledim. (00.34)
@umutfeza: Niye salak mısın? (00.34)
@umutfeza: Sana bir abi tavsiyesi vereyim. (00.35)
@umutfeza: Birine ki özellikle aranızda hiçbir şey olmayan ve ilerde de olmayacak, birbirinizi tanımadığınız birine böyle davranırsan millet seni elinde oynatır. (00.35)
@umutfeza: Kullanırlar seni, kalbin kırılır. (00.35)
@umutfeza: Sende bir köşede ağlarsın. (00.35)
@umutfeza: Abi tavsiyesi. (00.36)
@selenophile: Ne abisi beee yaşıtız biz bir kere nerden abim oluyorsun sen benim? (00.36)
@umutfeza: 11. sınıfsın yani öğrendiğim iyi oldu:) (00.36)
Siktir.
Vefa abi beni ketenpereye getirdin.
@selenophile: Yooo ben belki geç başladım yada erken başladım olamaz mı? (00.37)
@selenophile: Neyse hadi git uyu sen görüşürüz sonra. (00.37)
@umutfeza: Ben anladım anlayacağımı:) (00.38)
@umutfeza: Hem Allah korusun görüşmeyelim bir daha. (00.38)
@umutfeza: Sanada iyi geceler küçük ay. (00.38)
_________________________________________Bölüm nasıldı?
Önceki bölümden 2 gün sonra bölüm attım maşşallah bana yaaa tebrik ediyorum kendimi şaşırtıcı şeyler bunlar hep göremezsiniz.
Sonraki bölümde görüşürüzzz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELENOPHİLE
ChickLit@selenophile: Nasıl unutabilirim? (22.43) @umutfeza: ? (17.27) @selenophile: Nasıl unutabilirim? (17.29) @umutfeza: Bilmiyorum. (17.43) @umutfeza: Bilseydim ben uygulardım.(17.43) _________________________________________ İlk defa kitap yazıyorum o...