8.BÖLÜM

41 3 0
                                    

Carla Morrison - Disfruto

Şarkı bölümde geçiyor isteyen dinleyebilir medyaya anlamıyla koydum, öneriyorum şarkıyı.

Fransızca şarkılara bayılıyorum.

Kitap 09.11.2023 tarihinde "selenophile" kategorisinde birinci oldu. Duygusal bir anneyim şuan🥺🌙

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)

İyi okumalarrr.
_________________________________________

Sabah sabah metroda okula gitmek yük olurmuş insana. Sabahın köründe bu kadar kalabalıkta okula gitmeye çalışıyordum hayatta kaldığım için madalya verilmeli bana.

O sırada metro Umut'un bindiği durağa yaklaştı.

Kalbim kıpır kıpır bir şekilde onunda binip binmeyeceğini düşünüyordum.

Sırf onun biniş saati diye okula 45 dk önce gidiyordum. Fazla enayiydim galiba.

O sırada metro durağa gelmişti ve insanlar binmeye başlamıştı ve o da binmişti. Müzik eşliğinde onu izlemeye başladım. Şarkı değiştiğinde yeni şarkıyı duyunca tebessüm ettim ve instagrama girdim.

@selenophile: Carla Morrison - Disfruto (07.47)

Başımı kaldırıp Feza'ya baktım. Bildirim gelince telefonuna baktı. Telefona garip bakıyordu o yüzden ne düşündüğünü anlayamıyordum.

@umutfeza: ? (07.48)

@selenophile: Bende bu şarkıyı çok seviyorum dinlemeni öneriyorum. (07.48)

@umutfeza: Dinleyeceğim. (07.49)

@umutfeza: Sonra, okuldan sonra. (07.49)

@selenophile: Tamamdırrr. (07.49)

Gülümseyerek Feza'yı izlemeye devam ettim.

🌙

@umutfeza: Güzelmiş. (19.24)

@umutfeza: Şarkı güzelmiş, baya hemde. (19.25)

@selenophile: Öyle, çok güzel söyleyenin sesi, melodisi, anlamı. (19.25)

@selenophile: Özellikle anlamı. (19.25)

@umutfeza: Anlamına bakmadım. (19.26)

@selenophile: Ben şarkıları anlamlarıyla dinlemeyi seviyorum. Anlamlarına bakmadan rahat edemem. (19.26)

@umutfeza: Çok güzelmiş anlamı. (19.31)

@selenophile: Öyle. (19.31)

(@umutfeza mesajınıza kalp bıraktı)

@selenophile: Eeee napıyorsun sen?:) (19.32)

@umutfeza: Film izleyeceğim. (19.33)

@selenophile: Film miii, film izlemeyi sever misin? (19.33)

@umutfeza: Evet çok severim. (19.33)

@selenophile: Ayyy inanamıyorum bende çok severim. Peki dizi izlemeyi sever misin? (19.34)

@umutfeza: Yanii izlerim ama çok tercihim değil film daha iyi. (19.34)

@selenophile: Ben dizi izlemeyi daha çok seviyorum ama film izlemeyi de çok severim. (19.34)

@selenophile: Müzik haricinde başka ortak noktalarımız da varmış demekki :))) (19.35)

(Görüldü)

Çok romantik biri maşşallah.

Offf neyse yaaa erkek işte doğuştan odunlar çocuğun suçu değil.

SELENOPHİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin