Aylis
Valla Aslı öyle demiyor ama
Bugün yanımıza geldi ablanla
Sevgilim diye bahsedip duruyo
Tabi Alev'de anlamıyo senden bahsettiğini.Meriç
Ne
Aslı orayamı geldi
Neden beni aramadın?Aylis
Nee!
Neden beni aramadınmı.
Bunu gerçekten soruyormusun?
Sen Alev'in duygularıyla oynuyorsun farkında mısın?
O kız sana gerçekten aşık gerçekten seviyor seni.
Ama sen ona sevgilin olduğunu söylemiyorsun. Yüzsüzlük yapıyorsun. Eğer iki gün içinde Alev'e sevgilin olduğunu söylemezsen gidip ben konuşucam haberin olsunAylis çevrimdışı
Meriç
Haddini aşma Aylis.
Bir daha bana hakaret etme yoksa sonu kötü olur.
Birde eğer alev'e gidip sevgilim olduğunu söylersen bu kadar iyi kalpli olmam
Ben alev'in duygularıyla oynamıyorum.
Siz öyle anlıyorsunuz.
Her şeyin bir zamanı var. Zamanı gelince herkes gerekeni öğrenicek.Meriç çevrimdışı..
__________
AlevDün Aysima ablanın arkadaşı Aslı ile tanıştım. Ben çoğu insan ile iyi anlaşırım ama nedense gözüm Aslı'yı hiç tutmadı. Onunla konuşurken çok sıkıldım. Konuşasım gelmedi. Bugün akşam bizi yemeğe çağırdı Aysima abla. Hiç gitmek istemiyorum ama mecbur gidicem. Dünden beri Meriç ile hiç konuşmadık. O yazmadı bende yazmadım. Onun yazmasını bekledim ama beklediğime ulaşamadım.
Eğer bugünde yazmassa onu arayacağım.Seda ile AVM ye gitmek için hazırlandım. Üstüme günlük birşeyler giydikten sonra seda' yı arayıp hazır olduğumu söyledim ve yola çıktım. Bizi çarşıya Seda'nı abisi Ege bırakıcaktı. Onu ilk defa görecektim.
Yurt dışından yeni geldi. Seda'nın demesine göre İtalya'da genel cerrahmış orda sıkılıp Türkiye' ye geri dönmüş. Şuan yeni yapılan devlet Hastanesi'nde en iyi doktorlar arasında yer alıyormuş.Seda' ları gördükten sonra arabaya bindim ve hemen Ege abiye baktım. İlk görüşüm olduğu için ne yapacağımı bilemedim. Yalan yok gerçekten yakışıklıydı. Ege'nin sesini ilk defa duydum."Merhaba Alev"Kalın bir sesi vardı. Cevap verdim Ege'ye.
" Merhaba Ege, naber seda"
"İyidir Alev sen naber"
Aynı cevabı bende Seda'ya verdim."Sen kaç yaşındasın Alev?" Ne diye sordu şimdi bu?
"20 yaşındayım, birşeymi oldu?"
Niye sorduğunu normal olarak merak ettim.
"Bana abi demedinde o yüzden merak ettim."
Daha yeni tanıdığım birine neden abi diyeyimki.
Tamam demem gerekiyo ama nedense deme gereği duymadım.
"Sen kaç yaşındasın EGE?"
İsmini bastırarak söyledim.
"Ben 26 yaşındayım, aramızda altı yaş var. Bana abi demen gerekiyor Alev, değilmi?"
Ahh bu adam ne ima etmeye çalışıyor. Ne diyeceğim ben şimdi Ege'ye.
"Yaş farkımızın bu kadar olduğunu bilmiyordum, kusura bakma." Şuan en mantıklı cevap buydu." Hayır Alev, yaş farkımız çok değil. Sen abartıyorsun."
Ya sabır ya. Anladık tamam artık sana abi diyeceğim.
"Tamam Ege abi, bir dahakine dikkat ederim."
İçimden geçenleri tabikide söylemedim. Bende o göt yok maalesef. "Abi deme lazım olur"
Ege'nin dediği ile donup kaldım. Bunu bana hangi imayla söyledigini biliyordum ama öyle birşey olmayacak hiçbir zaman. Seda gülerek karşılık verdi abisinin dediğine. Ama ben pek mutlu değildim.
"Neyse bırakalım bu konuları, Yahya abin nasıl?"
Ege benim abimi nereden tanıyordu? " Yahya abim iyi, işten eve. Sen nerden tanıyorsun Yahya abimi Ege?" Yine Ege dedim bilerek. Nedense hoşuma gidiyo ona Ege demek. " Biz eski arkadaşlarız." Dedi.
AVM ilk defa bu kadar uzak geldi gözüme. Hiçbir zaman bu kadar uzun sürmedi gitmemiz. Şuan nedense çok uzun sürdü gitmemiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ÇARE
Teen FictionAlev sevgilisi tarafından bir anda terk edilir. Bundan üç yıl sonra eski sevgilisi yeniden gelir ama Alev'i ondan koruyacak biri vardır.