15. bölüm

154 11 6
                                    

Ege

Yağız ile beraber arabaya bindik. Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım. Yağız ile 20 yaşımdan beri görüşmüyordum. Sanırım yağız şuan 28 yaşında yani benden bir yaş küçük. Maalesef benden daha çapkın. Mesela ben hiç tek gecelik ilişkiler yaşamadım. Ama Yağız İspanya'da iken çevresi çok geniş bir insandı. Bu yüzdende tek gecelik ilişkisi çok olmuştur. Ona döndüm.
" Nasil hayat İspanya'da?"
Diye sordum. Oda bana döndü. Hemen konuştu.
" Valla İspanya'da hayat güzel kuzen. Sen söyle, burada hayat nasıl. Kızlar güzelmi."
Gülerek karşılık verdim. Yine kızlara geldi konu.
"Uğraşma bence"
Anlamayan gözlerle bana baktı.

"Nasıl yani, anlamadım."

"Burdaki kızlar sana göre değil. Daha doğrusu benim etrafımdaki kızlar diyelim. Burdakiler sana bakmaz zaten
Etrafımdakiler Trabzonlu. Onlar diğer kızlara benzemez. Pek erkek peşinde değillerdir. Lafın kısası, tanımadıklarınla takıl." Dedim ve arabayı sürmeye devam ettim. Tabi hemen yağız da cevap verdi.
"Sen merak etme. Onlar bana çokta güzel bakar. Ben uğraşmam Trabzonlu kızla."
Dedi.
"Görücez." Dedim ve arabayı durdurdum.
Bagajdan valizini aldım ve eve doğru yürümeye başladım. Anahtar ile kapıyı açtım ve eve girdim. Arkamdan Yağız da girdi.
"Hoşgeldin kuzen evime." Dedim. Ona döndüğümde etrafa bakıyordu.
"Hoşbulduk kuzen. Hemde baya hoşbulduk."
Dediği şey ile güldüm. Kendince eğleniyordu.

Alev

Sabah kalktığımda başım acayip ağrıyordu. Gidip hemen bir ağrı kesici içtim ama etki etmedi tabiki. Dün olanları hala unutamadım. Ege neden bir anda böyle birşey yaptı anlamadım ama hoşuma gitti. Çünkü bana olan soğuk tavrı beni korkutmuştu.

İçeri gittiğimde Aylis ve Seda üzgün bir şekilde mutfakta oturuyorlardı.
Yanlarına gittim ve bir sandalye çekerek oturdum. Günaydın dedim ve onlarda karşılık verdi.
"Ne oldu. Neden üzgünsünüz?" Diye sordum.
İkiside bana döndü.
"İşten atılmışım." Bunu diyen Aylis'di. 2 yıldır çalıştığı yerden neden bir anda atıldı

"Sen ne diyorsun Aylis. Neden seni işten
atmışlar."
"Bilmiyorum. Yaklaşık bir saat önce mesaj geldi müdürden. Sözde şirket ile olan iş sözleşmem Sona ermiş." Dedi. Aylis iki yıldır bir şirkette asistan olarak çalışıyordu. Bence işinde çok iyiydi. Bir anda işten atılması herkesi şok etmişti. Şok olmuş durumda Seda'ya baktım.
Seda ise üzgün bir şekilde onaylar gibi başını salladı. Aylis'in yanına gidip ona sarıldım. "Üzülme be Aylis, sana işmi kalmadı."dedim ve onu mutlu etmeye çalıştım.

______________

Aylis'i sakinleştirdikten sonra Seda kahvaltı hazırladım masaya oturduk ve yemeye başladık. Seda yemek işinde gerçekten çok iyi.

"Bu arada söylemeyi unuttum, dün benim kuzenim geldi kendi aramızda bir yemek yiyecektik ama annemler sizide ailecek çağırmış yani sizde geliyorsunuz." Dedi.
Aklıma hemen Ege'nin dün isim vardı demesi geldi. Belkide onu almaya gitmişti. Umarım bu kuzen kız değildir.
Bir dakika ben neden böyle düşündüm.

"Bu yemek nerede olacak Seda." Diye sordu Aylis. Bende meraklı gözlerle Seda'ya döndüm.
"Sabah annem aradı, abimin evine gidiyormuş. Yani büyük ihtimalle abimin evinde olur. Zaten kuzenim bir süre abimle kalacak" dedi. Moralim dahada bozuldu. Yine illaki görecektim onu. Kaçamıyordum Ege'den resmen.

Bizim ailelerimiz yakın dostlar. Ne yaparlarsa hep beraber yaparlar. Zaten biz Aylis ile kuzeniz ama Seda yakın arkadaşımız. Ama hem ailesi hemde kendisini ailemiz gibi görürüz. Üçümüz beraber büyüdük zaten.

SON ÇAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin