Bu kitaptaki karakterler ve olaylar tamamen kurgudur. Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz.Nazla yengemlere geldikten sonra ayakkabıyı aldım ve yengemle sohbet etmeye başladık.
Arabada olan bakışmamızı unutmam lazım yoksa benim açımdan hiç iyi olmayacak.
"Alev ben geri dönüyorum geliyormusun?"ona döndüm ve cevap verdim."Evet. Eve gidip aksam için hazirlanmam lazım"dedim. Kapıya doğru yürürken yengem konuştu."keşke biraz daha kalsaydınız,olmadı böyle." Yengeme döndüm ve sarıldım."yengecim ben başka zaman gelirim şimdi düğün için hazirlanmam lazım."
Yengemlerden çıktıktan sonra arabaya bindik ve eve geri geldim.Allahtan bişey olmadı.
Ben
Seda ben geldim eve hazırlanıcam şimdiSedamm
Tmm alev bende hazırlanıcam şimdi.Ben
Sizin arabada yer varmı?ona göre ben sizinle erken geçerim.Sedamm
Var
Sen bizim le gelirsinBen
Tamam
Çıkarken yazarsınSedamm
👍Düğün için saçımı ve makyajımı yaptım ama hala elbise konusunda kararsızdım.
Instagram gonderisi
A!ev_yldrm
148 gönderi 2k takipçi
Sizce düğün için hangi elbise güzel olur
Merç_yıldrım ve diğer 134 kişi beğendi
Yorumlar@asaf_siz:bence üstteki daha iyi
@cosiff_yusuf345: üstteki sana çok yakışır
@nurlukizz35:sana hepsi yakışır aşkooo
@yusuftekin_istifa:bence ikiside güzel ama sana üstteki daha çok yakisir
@merç_yıldrım: üsttekini giy
@kellltooss:alttaki daha güzelİnstagram gonderimi attiktan sonra yorumlara baktığımda Meriç abinin yorum yaptığını gördüm.
İlk defa bana yorum yapmıştı.Çok umursamadan hazırlanmaya devam ettim.
Sedayı aradım ve ne zaman geleceklerini sordum.
Oda birazdan geliriz kapıya çık dedi.
Telefonu kapattım ve ayakkabımı giyip onları beklemeye başladım.Düğün Salonuna gectikten sonra teyzemlerin oturduğu masaya oturdum ve düğünün başlamasını bekledim.
Birkaç dakika sonra Meriç abi ve amcam içeri girdi.
Meriç abi bana bakıp gülümsedi ve göz kırptı.
Ne oluyordu Meriç abiye neden Bi anda böyle yapmaya başladı.
Önüme döndüm ve telefonumu elime aldim.
Meriç abinin mesajını gördüm.meric abi bana mesaj atmıştı.bu gerçekmiydi.Meriç abi ilk defa bana mesaj atmıştı.Meriç abi
Çok güzel olmuşsun alevBen
Teşekkür ederim
De
Sen bana yazmazdın
Neden yazdınMeriç abi
Güzel olduğunu söylemek içinBen
Sadece o yüzden yani
Yani ilk defa bana güzel olduğumu söylüyorsun
Eskiden çirkinmiydim yaniMeriç abi
Sen her zaman güzel din AlevMeriç abinin yazdığı son şeyden sonra utandım ve görüldü atıp telefonu çantaya koydum.Ben telefonu çantaya koyduktan sonra gelin ve damat çıkış yaptı ve dans etmeye basladılar.gelin ve damat dansını yaptiktan sonra anons geçtiler."şimdi lütfen gelin ve damata eşlik edelim,bütün çiftlerimizi piste alalım lütfen."anons bittikten sonra hemen babamın yanına gittim.
"Baba hadi gel dans edelim"
"Kızım ben annenle dans edicem beni bekliyo."
"Ama ben kiminle dans edicem."
Babama benimle dans etmesi için biraz ısrar ettim ama yinede benimle dans etmedi.Annemle babam dans ederken bende onlara bakiyodum. "Benimle dans edebilirsin"arkamdan gelen o tanıdık sesi duyunca arkama döndüm ve Meriç abiyi gördüm.
Telefondan bana yazdıklarını hatırlayinca biraz utandım."valla şuan babama sinirliyim o yüzden hayır diyemiyeceğim meriç abicim"Meriç abinin elini tutup ortaya dans edenlerin yanına gittik.meric abi ellerini belime sardı bende omuzlarına koydum ve dans etmeye başladık. Meriç abi konuştu.
"Neden mesajıma görüldü attın."
Dediği şey ile biraz utandım ve uzun süre cevap veremedim.
"Pat diye öyle söylersen tabi cevap yazamam."
"Nasıl yazarsam."
"Şey işte."acayip utanıyorum."şey ne?"
"Ya işte bana öyle güzelsin falan dersen."
"Hoşuna gidoyomu demem peki?"
Cevap veremedim.suan utancımdan yerin dibine girmek üzereydim.
"Ya kapatalım bu konuyu artık."
Yerinde kıkırdadı ve tamam dedi.az sonra kulağımın dibine girdi ve lokumu içine çekti."çok güzel kokuyorsun."dedi ve zaten şarkı bitti.o arkadaşlarının yanına geri döndü bende seda'nin yanına oturup düşünmeye başladım.Bize ne oluyordu böyle.Devam edecek....
Begenirseniz lütfen oy verirmisiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ÇARE
Roman pour AdolescentsAlev sevgilisi tarafından bir anda terk edilir. Bundan üç yıl sonra eski sevgilisi yeniden gelir ama Alev'i ondan koruyacak biri vardır.