Kochani, pisze do was w bardzo ważnej sprawie. Potrzebna jest wasza pomoc. 1 listopada w domu bliskiej dla mnie osoby wybuchł pożar. Rzeczoznawca wyznaczył straty na 100 tysięcy złotych. Poszkodowana jest osoba starsza, schorowana, ledwo wiążąca koniec z końcem. Dlatego zwracam się do was z prośbą o wsparcie finansowe. Każda wpłacona kwota będzie kolejnym krokiem który przybliży nas do celu, jakim jest wsparcie pani Róży. Poniżej wklejam opis zbiorki i link do niej. Będę wdzięczna za każde udostępnienie."Ten rok bardzo doświadczył moją babcię, 73-letnią Różę. W kwietniu doznała udaru mózgu, a 1 listopada pożar zniszczył jej mieszkanie! Bardzo proszę o pomoc!
Babcia w wyniku udaru cierpi na lekki niedowład prawej strony. Porusza się sama, ale potrzebuje pomocy rehabilitantki, żeby pracować nad sprawnością. Od czasu udaru ma problem z widzeniem na prawe oko. Oprócz tego u babci wykryto tętniaka. Niedługo czeka ją konsultacja neurologiczna, czy potrzebna będzie operacja. Cierpi też na zwyrodnienia reumatologiczne, ma zanik stawów w stopach... Choruje również na cukrzycę typu 2, przyjmuje leki.Róża Bubacz1 listopada 2023 doszło do nieszczęśliwego wypadku, podczas którego babcia straciła cały dorobek życia! Nie wiadomo, dlaczego wybuchł pożar. Babcia pamięta tylko goniący ją ogień i ludzi, którzy pomogli się jej wydostać. Pożar strawił znaczną część mieszkania, pozbawiając ją dachu nad głową. Rzeczoznawca wstępnie oszacował straty na kwotę 100 tysięcy złotych. Obecnie nie zapadła ostateczna decyzja o tym, czy babcia będzie mogła wrócić do tego lokalu. Jest on własnością miasta. Możliwe, że zostanie przyznane jej mieszkanie socjalne, które będzie trzeba wyremontować.
"Myślałam, że mam wszystko, a teraz okazało się, że nie mam nic" - to słowa babci, gdy dotarło do niej, co się wydarzyło. W imieniu naszej rodziny bardzo proszę o pomoc! Będziemy wdzięczni za każdą wpłaconą kwotę. Wierzę, że razem uda nam się odmienić los mojej babci!"
https://www.siepomaga.pl/roza-bubacz?fbclid=IwAR1Dqu4jsgsscc1IEGBZR1xmk9VNSU_1Y_RRezqeiaMCHIBdj4BhZgsFTAs
CZYTASZ
A Whole New World +18
RomanceJedno wydarzenie pociąga za sobą szereg innych, a dotychczasowo ułożone życie dwudziestotrzyletniej Eileen zmieni się o sto osiemdziesiąt stopni. Podczas wieczoru panieńskiego siostry, młoda kobieta ulega namowom i decyduje się zaszaleć. W końcu i...