5

129 13 0
                                    

Pov : part5

Sunghoon:អូនយល់អត់មនុស្សប្រុសតែពិននឹង?អូនកុំរឿងច្រើនពេកបានទេ? ផាច់-(ផ្ទៃមុខសង្ហាងាកទៅម្ខាងដោយស្នាដៃទះរបស់អ្នក)
បែកគ្នាទៅ! (គេស្រែកដាក់អ្នកដៃផ្ទប់មុខដែលអ្នកទះមុននេះ)

Y/n:Sunghoonអូនសុំទោសបងឈឺខ្លាំងទេអូនគ្មានចេតនាទេ បងពួកយើងកុំបែកគ្នាអីណា។(អ្នកយកដៃប៉ះផ្ទៃមុខសង្ហាគេក្នុងន័យបារម្ភ)
Sunghoon:ចេញទៅ បែកគ្នាទៅអូនឯងសុាំច្រើនណាស់ គួរអោយធុញណាស់មានដឹងថាខ្លួនឯងគួរអោយធុញអត់(គេក្រវាសដៃអ្នកចេញអ្នកសឹងទប់ជំហរមិនជាប់មុននឹងដើរចេញទៅជាមួយស្រីថ្មីរបស់គេបាត់ទៅ)
អ្នកលត់ជង្គង់ទន់ដួលនៅមួយកន្លែងគត់ទ្រូងដឹបៗដោយក្ដីឈឺចាប់។

Vicky:y/nឯងកើតអីមិចក៏យំចឹង?(មិត្តអ្នកស្ទុះចូលមករកអ្នក)

Y/n:vicky sunghoon គេសុំបែកពីយើងហើយ ហិ ហិក(អ្នកយំលែងខ្មាស់អ្នកណាហើយខ្លួនអ្នកស្រវាអោបមិត្តជាប់យំយកៗ)

Nachae:y/nឯងកើតអីឯងកុំយំយើងមិនដែរឃើញឯងយំទេមានរឿងអី(Nachaeរត់មកដល់តាមក្រោយឃើញមិត្តយំរួចបាត់ទៅហើយនាងប្រញាប់ចូលទៅអោបមិត្តលួងលោម)

Y/n:យើងមិនចង់បែកទេ ហិក ហុឺ ហិ (បេះដូងអ្នកពេលនេះបែកជាចំណែកៗឈឺពឺតផ្សារបំផុត)
មិត្តអ្នកបានជូនអ្នកទៅផ្ទះវិញនៅសប្បាយមើលការប្រគុំតន្រ្តីលែងចូលហើយ,មកដល់ថ្ងៃអ្នកសម្ងំយំយកៗក្នុងបន្ទប់រហូតគេងលក់។

ជាច្រើនថ្ងៃមកនេះគេមិនលួងអ្នកដូចមុនទេគេធ្វើដូចជាមិនស្គាល់អ្នកយ៉ាងអញ្ចឹង។

Y/n:ពួកយើងពិតជាបែកគ្នាពិតមែនហ្អេស?(អ្នកនិយាយម្នាក់ឯងតិចៗសម្លឹងមើលសង្សារពីក្រោយខ្នងដោយចិត្តមិនដាច់ពីគេ)

លោកគ្រូ:ប្អូនៗត្រៀមខ្លួនអោយល្អណាសម្រាប់ការប្រឡងបញ្ចប់ឆ្នាំនៅថ្ងៃស្អែកនេះណា(លោកគ្រូនិយាយរួចដើរចេញពីថ្នាក់ទៅ)

Vicky:ស្អែកប្រឡងហើយយើងភ័យណាស់

Nachae:មិនអីទេឃើញនឹងជាប់ទាំងអស់គ្នា(nachae គោះខ្នង,vickyតិចៗហើយអ្នកក៏ញញឹមបន្តិចដែរ)

+កាត់មកដល់ថ្ងៃនេះអ្នកបានប្រឡងចប់យ៉ាងរលូនហើយរងចាំតែថ្ងៃចេញលទ្ធផលតែប៉ុណ្ណោះ,អ្នកបើកឡានខ្មៅទំនើបទៅទទួលមិត្តភក្តិទាំង២ដើម្បីទៅដាក់រៀនសកលវិទ្យាល័យត្រៀមជាមួយគ្នា។អ្នកនឹងNachaeរៀនសាលាផ្នែកច្នៃម៉ូតជាមួយគ្នាឯvickyវិញរៀនសាលាផ្នែកតន្រ្តីតែមិនជាថ្វីនោះទេព្រោះសាលានៅទល់មុខគ្នា,បន្ទាប់ពីដាក់ពាក្យរៀនរួចអ្នកក៏នាំគ្នាចេញទៅញុាំអីបន្តបន្តិចទៅទើបនាំគ្នាត្រឡប់មកផ្ទះវិញ។

Y/n:nachaeដល់ផ្ទះឯងហើយ(អ្នកងាកក្រោយនិយាយជាមួយnachaeបន្ទាប់ពីអ្នកបើកឡានមកដល់មុខផ្ទះគេ)

Nachae:ចា៎យើងហើយលោកស្រីប្រញាប់តែដេញ,ហក៎នេះកាដូយើងត្រៀមអោយពួកឯង។(nachaeហុចប្រអប់តូចមួយអោយអ្នកនិងមួយទៀតអោយvicky)

Vicky:អីគេនឹង អា៎ខ្សែរដៃស្អាតណាស់(បើកប្រអប់មកទើបដឹងថាជាខ្សែរដៃតូចច្រលឹងមួយ)

Y/n:មិចនៅសុខៗទិញខ្សែរដៃអោយពួកយើងចឹង?

Nachae:នេះជាខ្សែរដៃមិត្តភាពតំណាងការរាប់អានរបស់ពួកយើងមោះពាក់ទៅ យើងពាក់រួចហើយមើលនេះ(នាងលើកដៃបង្ហាញខ្សែរដៃហើយអ្នកក៏នាំគ្នាពាក់ខ្សែរដៃទាំងស្នាមញញឹម)
សន្យាណាថាមិត្តភាពយើងមិនប្រែប្រួលទេយើងស្រឡាញ់ពួកឯង(Nachaeបន្តនិយាយហើយអ្នកទាំង៣ក៏បានអោបគ្នា មិត្តភាពដែរគួរអោយស្រឡាញ់បំផុតជាមិត្តភាពស្មោះត្រង់)

To be continued...
[សង្សារបោកប្រាស់តែមិត្តភាពស្មោះត្រង់❤️]

MY BOYFRIEND Where stories live. Discover now