POV: PART21(មានហេតុផលអីអូននៅទាក់ទងជាមួយគេទៀត)
+កាត់មកពេលអ្នកនៅសាលារៀងកំពុងគូសវៀសច្នៃម៉ូតតាមជំនាញ លោកគ្រូអ្នកគ្រូសរសើរអ្នកមិនដាច់ពីមាត់ថាជាក្មេងពូកែ អ្នកញញឹមហើយបន្តធ្វើកិច្ចការជាមួយnachaeជាមិត្ត។sunghoonតែងតែទិញនំមកអោយអ្នកជារៀងរាល់ថ្ងៃ គេបានបែកគ្នាជាមួយvuckyហើយតែមើលទៅមិនសូវរលូតទេvickyនៅតែតាមគេរញេរញៃស្រែកយំមិនព្រមដូចមនុស្សឆ្គួតចឹង។ ថ្ងៃនេះមិនខុសពីរាល់ដងស៊ុងហ៊ូនឆ្លងពីសាលាគេមករកអ្នកដូចសព្វដងចឹង។
Sunghoon:y/nបងបែកគ្នាពីគេហើយពេលនេះយើងទាក់ទងគ្នាបានពេញសិទ្ធហើយត្រូវទេ?(គេសួរអ្នកឯដៃគេហែកប្រអប់នំដែរទិញមកផ្ញើរអ្នក,ហើយអ្នកវិញបានត្រឹមតែងក់ក្បាលព្រោះដៃរវល់គូសវៀសលើសៀវភៅច្នៃម៉ូត)
Sunghoon:y/nចុះអូននឹងអាមួយសង្សារអូនបែកគ្នានៅ?(គេបន្តសួរ អ្នកលឺទម្លាក់ខ្មៅដៃចុះរួចងាកទៅនិយាយជាមួយគេ)Y/n:មានហេតុផលអីអូននៅទាក់ទងជាមួយគេទៀតនោះ?(អ្នកនិយាយទាំងញញឹមធ្វើដូចធម្មតា ទាំងដែរការពិតវាសុទ្ធតែជាពាក្យកុហក)
Sunghoon:ចឹងល្ងាចនឹងអូនទៅ លេងសួនសត្វទេគេទើបបើកថ្មីសប្បាយណាស់(គេញញឹមសប្បាយចិត្តទីបំផុតអ្នកត្រឡប់មកជារបស់គេពេញសិទ្ធហើយ)
Y/n:ចា៎!(អ្នកញញឹមដៃកាន់នំដែរកម្លោះទិញមកអោយយកមកញុាំ)
+កាត់មកដល់ពេលល្ងាចចេញពីរៀន
In call
Jiho:ពៅហា៎ អូនអោយបងទៅយកអូនទេល្ងាចនឹង។
Y/n:មិនបាច់ទេអូនទៅខ្លួនឯងក៏បានដែរអូនទៅងូតទៅផង កុំអោយបងចាំយូរ,ចជួបគ្នានៅភោជនីយដ្ឋានណា។
Jiho:បាទពៅបាទ។[ហៅពិរោះសាឡប់😭ប្រុសចាស់ពិនថ្នមចឹងហា៎😭🧎]
Y/n:bye byeបង។(អ្នកចុចបិទទូរស័ព្ទ)
Sunghoon:y/nតោះទៅ(កម្លោះរត់ឆ្លងពីសាលាខ្លួនមករកអ្នក ហើយបបួលទៅសួនសត្វតាមសន្យា)
Y/n:hoonអូនសុំទោសអូនអត់បានទៅទេណាម៉ាក់ទេមកប្រាប់ថាបងប្អូនមកលេងផ្ទះអោយអូនប្រញាប់ទៅផ្ទះ(អ្នកប្រាប់គេ គេញញឹមយល់ហេតុផលហើយក៏បំបែកគ្នាទៅផ្ទះរាងខ្លួនទៅ)
+ពេលរាត្រី នាភោជនីយដ្ឋានលំដាប់អភិជនមួយកន្លែងអ្នកពាក់រូបពណ៍ផ្កាឈូកខ្ចី ដើរចូលភោជនីយដ្ឋានជាមួយប៉ាម៉ាក់របស់ខ្លួន ហើយបន្តចូលបន្ទប់vipដែរបានកក់ទុក។
Y/n Dad:សួស្ដីលោកបង។(ប៉ាអ្នករាក់ទាក់អ្នកម្ខាងទៀតហើយចាប់ដៃគ្នាជាការស្វាគមន៍)
Y/n mom:សួស្តីអ្នកបង(ម៉ាក់អ្នកក៏មិនខុសគ្នាដែរអោបអ្នកម្ខាងទៀតរាក់ទាក់គ្នាដោយទឹកមុខរីករាយ)Jiho dad/mom:នោះអញ្ជើញអង្គុយសិនមកអ្នកអូន។
Jiho dad:ចូលសាច់រឿងតែម្ដងទៅឃើញថាកូនយើងទាំង2ទាក់ទងគ្នាពួកខ្ញុំរីករាយណាស់ដែរបានកូនy/nជាសង្សារកូនjihoកូនy/nជាក្មេងល្អខំរៀនហើយjihoក៏ជាមនុស្សល្អដែរ។(គាត់ញញឹមនិយាយឡើង)
Jiho mom:ចា៎ហើយគ្រួសារParkពួកខ្ញុំចង់សួរនាំកូនy/nពេញសិទ្ធអោយកូនjihoព្រោះគ្រួសារយើងសុទ្ធតែអ្នកមានមុខមាត់ណាមួយកូនy/nនឹង jihoក៏ច្បាស់លាស់នឹងគ្នាដែរ។(គាត់និយាយដោយស្នាមញញឹមពេញចិត្តនឹងរូបអ្នកជាខ្លាំង)Y/n Dad:ខ្ញុំមិនជំទាស់ទេបើកូនៗពេញចិត្តគ្នាមែនទេម៉ាក់វា(គាត់សើចហើយសួរម៉ាក់អ្នក)
Y/n mom:ចា៎មែនហើយមិនលាកើបាំងទេខ្ញុំក៏ពេញចិត្តកូនjihoដែរ(គាត់សើចឡើងគ្រប់គ្នាសើចសប្បាយ)Jiho dad:ចឹងខែក្រោយយើងចូលស្ដីដណ្ដឹងកូនy/nភ្ជាប់ពាក្យជាផ្លូវការ ហើយចាំកូនy/nរៀនចប់យើងរៀបការតែម្ដង។
Jiho mom:យ៉ាងមិចដែរកូនy/nជំទាស់ទេកូន ចង់ធ្វើកូនប្រសារម៉ាក់ឬអត់កូន(ម៉ាក់jihoងាកមកសួរអ្នក)Y/n:ចាស៎មិនជំទាស់ទេ(អ្នកនិយាយទាំងអឹមអៀនញញឹមញញឹមឯjihoវិញកាន់ដៃអ្នកជាប់ទាំងស្នាមញញឹម)
អាហារភ្ជាប់និស្ស័យនាពេលរាត្រីនេះប្រព្រឹត្តទៅយ៉ាងរលូនដោយភាពរីករាយទាំងម៉ាក់ប៉ាអ្នក&ម៉ាក់ប៉ាjihoអ្នកហើយjihoក៏រីករាយនិងមនសេចក្ដីសុខដែរ។To be continued.....
YOU ARE READING
MY BOYFRIEND
RomancePARK SUNGHOON X CHOI Y/N ស្នេហាមួយដែរមានទាំងភាពផ្អែមល្អែមរួមនឹងការឈឺចាប់ តើចុងបញ្ចប់ពួកយើងដើរដល់ចំណុចណា?