8

112 12 0
                                    

POV: Part8

Y/n: ហុឺ...តែបេះដូងអូនត្រូវការតែបង វាស្រែករកតែបង ហេតុអីបងបំភ្លេចអូនលឿនមេះបេះដូងបងបំភ្លេចអនុស្សាវរីយ៍យើងលឿនម្លេះ? (ទឹកភ្នែកហូរដូចបាក់ទំនប់ sunghoon គេលើកដៃជូតទឹកភ្នែកអ្នកថ្នមៗបេះដូងគេហាក់ដូចរេរាពេលឃើញទឹកភ្នែកអ្នក)

Sunghoon:បងមិនចង់ធ្វើបាបអូនជាងនឹងទេ បងដោះលែងអូនពេលនេះនៅទាន់ពេល បងមិនចង់ឃើញអូនយំទៀតទេ បង-បងស្រឡាញ់មិត្តភក្តិអូនហើយបងស្រឡាញ់vicky (មួយម៉ាត់នេះដូចសម្លាប់អ្នកទាំងរស់ ទឹកភ្នែកអ្នកប្រែជាលែងហូរខួរក្បាលអ្នកដូចជាលែងដំណើរការអស់ហើយ)

Nachae:បានហើយy/nយើងទៅវិញ (មិត្តអ្នកចូលមកអូសដៃអ្នកចេញ តែអ្នកនៅឈរត្រឹងគ្មានព្រលឹង)

Y/n: Sunghoon អោបអូនលើកចុងក្រោយបានអត់(អ្នកហើបមាត់និយាយញ័រៗ ភ្នែកឡើងក្រហមងាំង sunghoon ដើរចូលមកអោបអ្នកថ្នមៗទឹកភ្នែកអ្នកសឹងតែជោគអាវគេហើយពេលនេះ គេព្រលែងអ្នកពីការអោប)

Vicky:យើងនៅរាប់អានពួកឯងបានទេ?(នាងចូលមកអោបដៃsunghoonជាប់ហើយសួរឡើង)
[រាប់បានរាប់ម៉ាចានដែក🤷🏻‍♀️🤩]

Nachae:យើងមិនរាប់អានឯងទៀតទេ កុំអោយយើងឃើញជួបមិត្តទុរយសដូចឯងទៀត ។(នាងរហ័ស ឯអ្នកឈរសម្លឹងមើលអតីតមិត្តសម្លាញ់អោបដៃអតីតមិត្តប្រុសអ្នក មិត្តភាពស្មោះត្រង់ ស្នេហាស្មោះត្រង់នៅមានទៀតទេ?)

Y/n:អូនចង់ចូលទៅដណ្ដើមបងចេញមកណាស់ ចង់អោបបងណាស់ អូនចង់បង្វិលពេលវេលាថយក្រោយ ពេលបងសុំអូនអោយថើបបងអូននឹងថើបបងអោយយូរមិនចចេសរឹងរូស អៀនច្រើនមិនកំណាញ់ខ្លួនដូចមុនទៀតទេ តែពេលនេះអូនអស់សិទ្ធហើយ...ជូនពរអ្នកទាំង២ស្រឡាញ់គ្នាដល់ចាស់ vickyយើងលើកទោសអោយឯងតែកុំជួបគ្នាទៀតអី(អ្នកលើកដៃជូតទឹកភ្នែកខ្លួនកុំអោយហូរហាមចិត្តខ្លួនឯងកុំអោយស្រឡាញ់គេ ខំប្រឹងញញឹមថើរៗទាំងបង្ខំ)

Y/n:nachaeតោះយើងទៅ(អ្នកចាប់ដៃមិត្តសម្លាញ់បណ្ដើរគ្នាដើរចេញទៅ)

Nachae:ឈប់សិន!(នាងដោះខ្សែរដៃមិត្តភាពខ្លួនហើយក៏ជួយដោះអោយអ្នកដែរ រួចគប់ទៅក្បែរជើងvickyមុននឹងបន្តនិយាយ) ពួកយើងដាច់គ្នាដូចខ្សែរដៃនិងចឹង កម្មពារនឹងតាមស្នងឯងចាំពាក្យយើងទុក(និយាយរួចទើបនាងទាញដៃអ្នកដើរចេញទៅ)

MY BOYFRIEND Where stories live. Discover now