part7
រូបភាពមិត្តភក្តិជិតស្និទ្ធគេងអោបសង្សារខ្លួនដោយគ្មានពាក់សម្លៀកបំពាក់ យើងដៅបានច្បាស់ណាស់ថាមុននេះមានរឿងអីកើតឡើងរវាងគេទាំង២។
Nachae:Vicky?(នាងស្រែកឡើងដោយផ្លាត់សម្លេង សឹងមិនជឿរឿងចំពោះមុខ)
Y/n: Sunghoon???អ្នកទាំង២ធ្វើអីនឹង?(កែវភ្នែកអ្នកមានទឹកថ្លាយង់ស្រក់ចេញមកក្រៅក្នុងបេះដូងអួលណែនដូចគេកាត់ជាចំណែកៗ)
VICKY: Y/n ,Nachae ស្ដាប់យើងសិន។(នាងស្ទុះងើបទាញភួយមកដណ្ដប់ខ្លួនប្រាណននោលគោករបស់នាង)
Sunghoon:Y/n មិចក៏អូននៅទីនេះ?(គេស្ទុះក្រោកមក?(ភ្នែកសម្លឹងមកមើលអ្នកហើយក៏បានឃើញនំខេកក្នុងដៃអ្នកគេដឹងច្បាស់ណាស់ថាហេតុអ្វីអ្នកនៅទីនេះ)
Y/n:ក្នុងពេលដែរបងសួរអូនថាហេតុអីអូននៅទីនេះ វាសំខាន់ស្មើរនឹងអ្វីដែរអូនកំពុងឃើញនេះទេ? អ្នកទាំង២បកស្រាយបន្តិចបានទេ។
Sunghoon:បងគ្មានអីបងស្រាយទេវាដូចដែរអូនឃើញអញ្ចឹង។(គេអោនមុខចុះក្នុងចិត្តហាក់ដឹងកំហុសដែរខ្លួនបានសាង)
Y/n: vicky ហុឹក ហុឺ...យើងកោតតែឯងធ្វើចឹងដាក់យើងទៅរួច,នឹងមែនការងារសាលាដែរឯងត្រូវធ្វើ?ឯងមិនខ្លាចធ្លាក់នរកទេហីsunghoonជាសង្សារយើងណា? Sunghoon នាងជា Bestfriend អូនបងក៏ដឹងបង ហើយបងនៅសុីនាងកើតទៀតហ្អេស?(អ្នកគប់នំខេកដាក់sunghoon ជើងទន់លត់ជង្គង់ដួលយំដល់ដីតែបានnachaeទ្រទាន់)
Vicky:តែឯងក៏បែកគ្នាជាមួយsunghoonហើយតើហី?ឯងមកទាមទារអីទៀត ឯងមកស្ដីថាអោយពួកយើងយ៉ាងមិច?(vickyជ្រោងសក់ឡើង ស្រែកគំហកតបតវិញ)
Nachae: មីvicky មីមិត្តទុរយស ឯងចេះនិយាយចេញមកចឹងកើត ។(Nachaeស្រែកជេអ្នកជាមិត្តម្ខាងទៀតទាំងហួសចិត្ត)
Sunghoon:បងសុំទោស y/n
Y/N: sunghoon បងនៅស្រឡាញ់អូនខ្លះទេ?បងត្រលប់មករកអូនវិញមកអូនលើកលែងទោសអោយបងគ្រប់យ៉ាង។ vickyយើងចាត់ទុកថាយើងមិនបានឃើញរឿងនេះក៏បានដែរត្រឡប់មកដូចដើមបានទេ? យើងស្រលាញ់អ្នកទាំង២ខ្លាំងណាស់។(អ្នកយំយក ៗ ខំប្រឹងនិយាយទាំងត្រដរអួលដើមកអង្វរមនុស្សដែរខ្លួនស្រឡាញ់ទាំង២នាក់ )
Vicky:y/nយើងសុំទោសយើង ស្រឡាញ់គាត់,ស្រឡាញ់មកយូរហើយចង់បានគាត់យូរហើយតែយើងធ្វើអីបានទៅបើឯងបានមនុស្សដែរយើងស្រឡាញ់ទៅហើយ តែពេលនេះយើងសុំរបស់ដែរយើងស្រឡាញ់វិញហើយ។
Nachae: vickyឯងអាក្រក់ណាស់ឯងចេះធ្វើចឹងកើត ផាច់* (nachae លើកដៃទះកំផ្លៀងvickyយ៉ាងខ្លាំងផ្ទៃមុខនាងងាកទៅម្ឋាងតាមកម្លាំងដៃដែរបានទះ,អ្នកវិញបានត្រឹមតែស្រឡាំងកាំងគាំងនិងពាក្យដែរvickyនិយាយចេញមកនេះមែនទេមិត្តភាព៧ឆ្នាំសន្យាស្រឡាញ់គ្នារាប់អានគ្នារហូតទៅ?)
Sunghoon: Y/nបងធ្វើអោយអូនយំច្រើនហើយបងមិនសាកសមនិងអូនទេពួកយើងកុំបន្តទៀតអីណា។ (គេដើរចូលមកចាប់ស្មារអ្នកថ្នមៗហើយនិយាយស្រាលៗតិចៗ)
Y/n:ពីមុនមិចក៏បងមិននិយាយថាយើងមិនសាកសម?បងឈប់ស្រលាញ់អូនពិតមែនហ្អេសបងច្បាស់ហើយហ្អេស បេះដូងបងពិតជាគ្មានអូនទៀតទេមែនទេ?(អ្នកចាប់ដៃរបស់គេមកផ្អឹបនឹងផ្ទៃមុខអ្នក ហើយបន្តសួរគេទាំងទឹកភ្នែក)
Sunghoon:បេះដូងបងពេលនេះលែងមានឈ្មោះអូនហើយy/n (សម្ដីស្រាលបូករួមនិងទឹកមុខដឹងខុសរបស់គេ វាឈឺណាស់ ពេលអ្នកស្ដាប់លឺ)
YOU ARE READING
MY BOYFRIEND
RomancePARK SUNGHOON X CHOI Y/N ស្នេហាមួយដែរមានទាំងភាពផ្អែមល្អែមរួមនឹងការឈឺចាប់ តើចុងបញ្ចប់ពួកយើងដើរដល់ចំណុចណា?