Pov : PART 19 (ធ្វើសង្សារធម៍ទៅ)
Sunghoon:Y/nអូនមានន័យថាយល់ព្រមមែនទេ។(shនិយាយជាមួយទឹកមុខដ៏រីករាយរបស់គេ គេចាប់កាន់ដៃអ្នកទាំង២ដោយក្ដីរីករាយ)
Y/n:មែនហើយតែមានលក្ខខណ្ឌ,លោកតេទៅសុំvickyបែកគ្នាពេលនេះទៅ។
Sunghoon:Y/nបង...បងមិនទាន់អាចបែកគ្នាជាមួយនាងបាននោះទេបងមានហេតុផង។(មុខញញឹមប្រែជាខ្វល់ខ្វាយនឹកដល់រឿងនាងមានកូនគេស្ត្រេសណាស់)
Y/n:មិនអីទេខ្ញុំយល់ ចឹងយើងធ្វើជាសង្សារធម៍ទៅ។(ពាក្យនាងធ្វើអោយគេជ្រួញចញ្ចើមឡើង)
Sunghoon:សង្សារធម៍យ៉ាងមិច?
Y/n:មានន័យថាពួកយើងជាសង្សារគ្នាតែមិនទាន់ពេញសិទ្ធព្រោះលោកមិនទាន់បែកពីសង្សារលោកពេញសិទ្ធ ចឹងខ្ញុំក៏មិនទាន់បែកពីសង្សារខ្ញុំដែរ។
Sunghoon:បានបងយល់ព្រមបែបនេះ បងបែកពីvickyពេលណាអូនក៏ត្រូវបែកពីអាម្នាក់នោះដូចគ្នា។(អ្នកនឹងគេថ្ពក់ដៃសន្យានឹងគ្នាទាំងញញឹម)
Y/n:សម្រេចចឹងចុះតែលាក់បាំងទៅ ព្រោះបើរឿងយើងលិចលឺដល់សង្សារខ្ញុំនឹងសង្សារលោកប្រាកដជាចប់ជាពុំខាន។
Sunghoon:បាទបាន។
Y/n:ដល់ហើយខ្ញុំចូលផ្ទះហើយ។(អ្នកដោះខ្សែរក្រវ៉ាត់មុននឹងបើកទ្វារហើយដើរចេញទៅ)
Sunghoon:y/nអូនកុំភ្លេចunblockបងផង។
Y/n:ចាស៎(អ្នកញញឹមមុខស្រស់ហើយចូលផ្ទះ)
ពេលនេះស្រីស្រស់របស់យើងកំពុងអង្គុយញាប់ដៃតបសារសង្សារទាំង២ចង់ដាច់ដៃហើយ,ពិតជានារីជោគជ័យមែនម្ដងបានពីរ។
Y/n:បើឯងpublicឯងបានម្នាក់ តែបេីហែងលួចលាក់ ឯង បានច្រេីនណានាងY/nអើយ។(អ្នកអង្គុយនិយាយហើយសើចម្នាក់ឯងទ្រឹស្ដីថ្មីរបស់ស្រីស្អាតយើងពិតជាសាហាវមែន,អ្នកអង្គុយឆាតជាមួយសង្សារទាំង២ដោយស្នាមញញឹមជាប់ហើយមួយសន្ទុះក្រោយមកអ្នកក៏ប្រាស់ខ្លួនគេងនឹងចុចបិទទូរសព្ទ័ព្រមទាំងភ្លើងក្នុងបន្ទប់)
.ភ្នែករបស់អ្នកបិទតែខួរក្បាលនៅដំណើរការរឿងជាច្រើនលោតចូលមកក្នុងខួរក្បាលអ្នកគេងបម្រាស់ចុះឡើងហើយសំណួរទាំងនោះក៏លោតចូលមកនិងសួរអ្នកថា...
Y/n: យើងមានអារម្មណ៍ថាខុសខ្លាំងណាស់នេះយើងកំពុងជិះទូក2មែនទេ?(មកដល់សំណួរនេះអ្នកបានត្រឹមតែមានទឹកមុខស្រពោនគិតមិនយល់អារម្មណ៍ខុសបានលិចឡើងមក)Y/n:ចុះបើបងjihoដឹងរឿងនេះយើងបកស្រាយយ៉ាងណាទៅ(សំណួរមួយមិនទាន់បានឆ្លើយផងសំណួរមួយទៀតលោតចូលមកលើកនេះរឹតតែពិបាកឆ្លើយនឹងខ្លួនឯងទៅទៀត)
Y/n:ចុះ រវាង2នាក់គេអ្នកណាដែរខ្ញុំស្រឡាញ់ពិតប្រាកដ?(មិនទាន់បានឆ្លើយនឹងខ្លួនឯង2សំណួរនោះផងសំណួរថ្មីចេញមកទៀត,មកដល់សំណួរនេះអ្នកប្រាស់ខ្លួនងើបអង្គុយបើកភ្លើងបន្ទប់ រួចហើបដើរទៅមក2,3ជុំនៅតែគិតមិនយល់ថាខ្លួនឯងស្រឡាញ់jihoឬsunghoon កំពុងគិតៗទូរសព្ទ័អ្នកក៏រោទ៍ អ្នកទាញមកមើលឃើញថាជាលេខsunghoon)
In call
Sunghoon:អាឡូ! ស្អែកអូនទំនេរទេបងចង់បបួលអូនទៅមើលកុនញុាំអី។(សម្លេងកម្លោះនិយាយទាំងមានសេចក្ដីសុខ)
Y/n:ចាស៎ ទំនេរតើចឹងថ្ងៃស្អែកជួបគ្នាណា(អ្នកតបវិញហើយមិនយូរប៉ុន្មានក៏ការសន្ទនាបានបញ្ចប់ទៅ)
To be continued (ចា៎នារីជោគជ័យ )
YOU ARE READING
MY BOYFRIEND
RomancePARK SUNGHOON X CHOI Y/N ស្នេហាមួយដែរមានទាំងភាពផ្អែមល្អែមរួមនឹងការឈឺចាប់ តើចុងបញ្ចប់ពួកយើងដើរដល់ចំណុចណា?