POV:PART 17
//Skip//
ជុប៎ អ្នករត់ចេញពីផ្ទះហក់អោបកសង្សារនឹងថើបមួយខ្សឺតដោយក្ដីនឹករលឹក,អ្នកមកពីធ្វើដំណើរកំសាន្តដល់ផ្ទះយប់មិញព្រឹកឡើងរាងក្រាស់មកទទួលទៅញុាំអាហារពេលព្រឹក ព្រោះមិនអាចចាំដល់ពេលល្ងាចទេនឹកណាស់។
Jiho:ក្មេងខូចនេះក្លាហានម្លេះថើបគេនៅកណ្ដាលវាល(គេលើកដៃស្ទាបថ្ពាល់ហើយនិយាយ)
Y/n:មកពីស្រឡាញ់លោកពូពេក(អ្នកសើចតិចៗមែនហើយពេលនេះអ្នកក្លាហានណាស់ចេះថើបមនុស្សប្រុសមិនសូវអៀនច្រើន មិនសូវកំណាញ់ខ្លួនដូចកាលនៅជាមួយអ្នកចាស់ទេ)
Jiho:បងចាស់ណាស់ហើយមើលទៅ។(គេមើលកញ្ចក់ស្ទាបមុខខ្លួនឯងថើរៗ)
Y/n: លោកពូសង្ហាមិនចាស់ ទេ ហិហិ ពូធំជាងប៉ា ហាហា(អ្នកបន្តមួយឃ្លាហើយអង្គុយសើចមុននឹងដាក់ខ្សែរក្រវ៉ាត់)
Jiho:ស្អីគេពូធំជាប៉ានឹង?(កម្លោះដាក់លេខឡានហើយចេញទៅតែងាកមកសួរអ្នកវិញដោយចម្ងល់)
Y/n: ហិហិ មិនទាន់សម័យសោះ(អ្នកមិនឆ្លើយហើយនឹងក្រវីក្បាល)
[ហក៎ណាគេយល់ន័យពូធំជាប៉ាជួយបកស្រាយផង😭]អ្នកនឹងគេចូលញុាំអាហារពេលព្រឹករួចសុំគេបន្តទៅក្រុមហ៊ុនគេចង់ដឹងពីការងារគេខ្លះគេយល់ព្រមហើយពេលនេះអ្នកមកដល់ក្រុមហ៊ុនគេហើយ មានបុគ្គលិកអោនគោរពជាច្រើន។
Y/n:ក្រុមហ៊ុនបងធំណាស់...សង្សារខ្ញុំជាមហា
សេដ្ធីហ្អេស?(អ្នកចូលមកដល់កន្លែងគេធ្វើការអ្នកសម្លឹងមើលជុំវិញខ្លួនអគារដ៏ធំនេះគ្រប់គ្រងដោយអ្នកប្រុសPark Jihoគេមានណាស់អ្នកសឹងមិនជឿ ចឹងហើយបានមិនដែរមានស្នេហាបើការងារគេច្រើនយ៉ាងនឹង) [មានសាហាវចា៎អេតមីនច្រណែន😭]
៊
Jiho:មិនដល់ថ្នាក់នឹងទេ,អូនឃ្លានចង់ផឹកអីញុាំអីទេបងអោយគេធ្វើអោយ(គេញញឹមដាក់ខ្លួន ហើយក៏សួរនាំcareពីអ្នកខ្លាំងណាស់)Y/n:អត់នោះទេបងធ្វើការទៅ(អ្នកអង្គុយចុះចាំគេគេញញឹមហើយអង្គុយមើលសៀវភៅកំដរអារម្មណ៍)
Jihoធ្វើការបណ្ដើរលួចសម្លឹងមុខអ្នកបណ្ដើរលួចគិតថាខ្លួនសំណាងបានអ្នកជាសង្សារ អ្នកជាមនុស្សស្មោះត្រង់មិនបោកប្រាស់បេះដូងគេ ,គេលួចសន្យានឹងខ្លួនឯងថានឹងមើលថែអ្នកដូចព្រះនាង ស្មោះត្រង់ចំពោះអ្នកមានភក្តីភាពចំពោះអ្នក។
ក្រាក*
Jiho:អ្នកម៉ាក់?មិចបានជាម៉ាក់មក។
ម៉ាក់jh:មានអ្នករាយការណ៍មកថាកូននាំស្រីចូលក្រុមហ៊ុនទើបម៉ាក់មកមើល(លោកស្រីងាកមើលឃើញអ្នកអង្គុយអ្នកស្ទុះក្រោកឈរទាំងភ័យរួចចូលមកសំពះគោរព)
Y/n:ជម្រាបសួរ ខ្ញុំគឺChoi Y/n(អ្នកអោនគោរពសំពះដោយសុភាពរាបសារនឹងណែនាំខ្លួន)
ម៉ាក់jh:នាងជាអ្នកណាកូនប្រាប់ម៉ាក់បានទេ(គាត់លើកដៃសំពះអ្នកជាការគួរសមតែមិនតបតបែរជាងាកសួរកូនប្រុសខ្លួន)
Jiho:Y/nជាសង្សាររបស់កូន។(គេនិយាយត្រង់ៗដោយមិនគិតច្រើនទាញអ្នកមកក្បែរខ្លួនគេ)
ម៉ាក់jh:ស្លាប់ហើយទីបំផុតកូនខ្ញុំចេះមានស្នេហាហើយ(ទឹកមុខគាត់ប្រែជាញញឹមអ្នកនឹងjihoធូរទ្រូងដំបូងស្មានតែគាត់ខឹងបដិសេធតើ)
កូនមោះកូនស្រីអង្គុយសិនមកកូន ឯងទៅធ្វើការទៅម៉ាក់និយាយជាមួយកូនY/nសិន(គាត់ទាញដៃអ្នកអោយអង្គុយហើយចាប់ផ្ដើមសន្ទនាជាមួយអ្នកទាំងស្នាមញញឹម,គាត់សួរនាំអ្នកនិយាយរឿងកូនប្រុសគាត់មិនចេះស្រឡាញ់អ្នកណាហើយនេះទើបលើកទីមួយហើយដែរកូនប្រុសគាត់មានសង្សារគាត់រំភើបណាស់)
ម៉ាក់jh:កូនប្រុសម៉ាក់មិនដែរស្រឡាញ់ស្រីណាទេនេះលើកទី១ហើយ ចឹងបើបងខុសត្រូវអីកូនកុំប្រកាន់បងណាកូនណា។
Y/n:ចា៎ ខ្ញុំនៅក្មេងមានការខ្វះខាតច្រើនបងjihoទេដែរត្រូវប្រកាន់ខ្ញុំអ៊ុំស្រី(អ្នកសើចតិចៗ)
ម៉ាក់jh:អត់ទេៗបើគេប្រកាន់ខឹងអីកូនតេប្រាប់ម៉ាក់ណាម៉ាក់ប្រដៅគេចេញនេះលេខម៉ាក់កូនតេប្ដឹងបានគ្រប់ពេល(គាត់ចាប់ដៃអ្នកហុចលេខទូរសព្ទ័អោយអ្នក ឯកូនប្រុសគាត់បន្តតែសើចតិចៗ)
ហៅម៉ាក់ថាម៉ាក់តែម្ដងទៅណាកូន(គាត់អង្អែលដៃអ្នកហើយនិយាយ)Y/n:អ៎រចា៎ អ្នកម៉ាក់។
ម៉ាក់jh:jihoឯងធ្វើការសិនទៅម៉ាក់ខ្ចីy/nសិនចង់នាំទៅទិញឥវ៉ាន់ នឹងអួតមិត្តម៉ាក់ ម៉ាក់ទៅសិនហើយ(និយាយរួចគាត់ទាញដៃអ្នកចេញទៅឯjihoរកនិយាយមិនទាន់សូម្បីតែអ្នកក៏ត្រៀមខ្លួនមិនទាន់ដែរ)
To be continued....(sunghoon អា៎ម៉ែខាងប្រុសពេញចិត្តហើយតានៅសុាំតាប៉ែអត់ហើយណាយើង)
Note:បើអ្នកទាំងអស់គ្នាស្រមៃមុខjihoអត់ចេញមើលមុខ chen zheyuan តួឯងប្រុសក្នុងរឿងhidden love ទៅjihoមុខចឹង😭
YOU ARE READING
MY BOYFRIEND
RomancePARK SUNGHOON X CHOI Y/N ស្នេហាមួយដែរមានទាំងភាពផ្អែមល្អែមរួមនឹងការឈឺចាប់ តើចុងបញ្ចប់ពួកយើងដើរដល់ចំណុចណា?