Genç kız elindeki kana bakıyordu,ellerindeki kan kendi kanıydı,sadece kanıyordu vücudu acıyordu ama kalbi kadar acımıyordu. Kalbi daha çok acıdığı için vücudundaki acıları hissetmiyordu,yanda duran bedenine baktı,kanlar içinde yerde yatıyordu ama kendisi bir duvar tarafından tutuluyor gibiydi ne bedenine girebiliyordu ne de gidebiliyordu.
*********
Genç kız girdiği eve baktı,aynada kendini görebiliyordu,fakat insanlar onu görmüyor hissedemiyor,dokunamıyordu. Yavaş adımlarla karşısındaki aynaya gitti ve masadan aldığı ablasının ruju ile aynaya yazmaya başladı
ARAFTA KALANLAR,BİRGÜN İNTİKAMINI ALMAK İÇİN DÖNECEK. BU BİR VEDA DEĞİLDİ GERİ DÖNECEĞİM.
PİR REVA ALKAN
************
SON DAKİKA HABERİ
Evinde kanlar içinde bulunan genç kız,yaşam savaşı veriyor. Doktorlar onun fişini çekmek isteseler dahi bir güç tarafından alı koyulduklarını,belirtiyor. İnsanlar ise bunun büyük bir saçmalık olduğunu belirtiyorlar.Haberin devamını oku...
***********
"Sence Pir Reva uyanır mı komserim?"
" Bilmiyorum Emir,yemin ederim bilmiyorum ve aklım fikrim almıyor. Ablasıda bir hafta önce ruh ve sinir hastalıkları hastanesine yatırılmış,kime ne soracağım? Nereden başlamam gerekiyor? hiçbir şeyi kestiremiyorum."
Pir Reva Alkan,22 yaşında.
Emir Eralp,26 yaşında. PolisKomiser Ilgar Atalar,28 yaşında. Evli, Pir Reva olayında görevli.
Avukat Ilgaz Meriç Atalar,28 yaşında ve Ilgar'ın ikiz kardeşi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arafta
Fantasy\Tamamlandı / (\_/) ( •.• ) />Kafa karıştıran kurgu Al senin olsun NSWKOWJWKWLQJW