14 6 3
                                    

Pir Reva'dan

Bu sefer karşımdaki kişi ruhum değildi,bu sefer bedinim ruhumu sıkıca bağlamış ve ona ters ters bakıyordu.

"Bize naptın,naptın lan bize? Gerizekalı o adamlar bize dokunmadı dedin,sana nasıl inanayım."

"Bende kabul etmedim en başta,dedim olamaz ama biz hamile değildik Pir,çünkü testler bazen yanlış görünebilir ve biz hamile değildik. Ayrıca belgeleri bulmadık mı? Bulduk artık kabul et,sen başka bir şey yüzünden ölmek istedin ve benide kendinle sürükledin. Ben ölmek istemiyorum,ben Emir ile kalalım istiyorum, uyandığımız an her şeyi unutacaksın beni bile,ruhunun gezindiğini her şeyi. Uyan Pir,uyan ve Emir ile kal,benden bu kadar bundan sonra sen devam et bu hayata."

Yazardan

Her adımda bir iz bırakırdık hayata,her hareketimiz bize dönerdi. Genç kız rüyasında kendi ile tartışırken,doktorlar onu hayata döndürmek için elinden gelen her şeyi yapıyorlardı.

Emir bir kenara oturmuş elinde bulunan eski fotoğrafa ve küçük sandığa bakıyordu. Zaman onlar için hızla işlemeye devam ediyordu,zamanı kimse durduramaz ya da zaman kimse karşı gelemezdi.

Emir bir süre daha elindeki fotoğraflara bakmıştı,bir süre sonra basına hafif hafif giren ağrı ile elini başına koymuş ve yavaşça gözlerini kapatmıştı.

Gözlerini kapattığı an bütün anılar yavaş yavaş gözlerinin önüne,gelmeye başlamış. Her bir anıda gözyaşları hızla yere damlamaya başlamıştı.

Hayat biz planlar yaparken,kendi planlarını yerine getirirdi. Emir bir kenarda oturup ağlarken genç kız ise uyanmak için çaba sarf ediyordu.

Uyanmak zorundaydı,sevdiği adam için;hayalleri ve masum insanları savunmak için uyanmalıydı. Bir süre sonra doktorlar genç kızı ameliyathaneden çıkartmış ve normal odaya almışlardı,genç kız yaşamayı seçmişti. Genç kızın yaşayacak bir sürü şeyi vardı daha,ve hayat onlar için yeni planlar sıralamaya başlamıştı.

Emir ağlarken kendine gelen telefon sonucunda hastaneye gelmişti,sevdiği kadın iyiydi. Her şeyi yavaş yavaş yerine koyacaklarına dair inançları tamdı.

Pir Reva'dan

Başımda oluşan ağrı ve göz kapaklarımdaki ağırlık yüzünden,gözlerimi açamıyordum. Bir süre sonra yavaşça gözlerimi araladığım da dudaklarımdan dökülen şey bir isim olmuştu

"Emir" diye mırıldandığım an ellerimdeki  baskı ile başımı yan tarafa çevirmiştim. Göz altları ve göz bebekleri kızarmış bir Emir ile karşı karşıya geldiğimde,yavaşça olduğum yerde hareket edip Emir'i kendime çekip sarılmıştım,Emir ise şaşırmış olmalıydı ki sarılmama uzun bir süre karşılık verememişti.

Emir'den
29.10.2021

Her şeyi düzeltebilirdim,her şeyi bir şekilde hallederdim ama sevdiğim kadına açık açık sen paranoyağa bağlamışsın diyemezdim.

Elimde olan belgelere bakıyordum,yoktu. Tecavüze dair hiçbir belirti ve iz yoktu ama o birinin kendine dokunduğunu söylüyordu. Bu nasıl olurdu,DNA sadece kıyafetlerinde vardı ama üzerinde kendinden başka kimseye ait DNA kalıntısı yoktu,bu nasıl olurdu?

Arafta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin